Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja damn, de schacht kaalscheren lijkt me helemaal kut. Ik wil daar echt niks scherps in de buurt hebben.Ik ben veel te impulsief soms om mezelf daarmee te vertrouwen. Ik zou ook geen kapper mogen worden, echt niet.
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.
probeer mijn scheermes eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?
Ik heb echt nog nooit een wondje gehadDoet geen pijn, niks.
Je snijdt toch ook niet je hele arm open als je je armhaar weg scheert? Of je gezicht aan flarden als je je snor scheert?
Of doet dat jou elke keer pijn om je bakkenbaarden bij te werken? Waarom zou het dan wel pijn doen/gevaarlijk zijn bij je lul?
Pro-tip: gebruik alleen geen elektrische scheerapparaten voor je ballen en anus
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?
Ik heb echt nog nooit een wondje gehadDoet geen pijn, niks.
Je snijdt toch ook niet je hele arm open als je je armhaar weg scheert? Of je gezicht aan flarden als je je snor scheert?
Of doet dat jou elke keer pijn om je bakkenbaarden bij te werken? Waarom zou het dan wel pijn doen/gevaarlijk zijn bij je lul?
Pro-tip: gebruik alleen geen elektrische scheerapparaten voor je ballen en anus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Zoek eens op meneer goatse, die heeft een frapante houding die je kan aannemen om je anus prettig te ontharen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
OH EN MN ANUS OOK? HOE SCHEER JE EEN ANUS?! DAAR ZITTEN TWEE BILLETJES NAAST!
laten doen door moira, die weet hoe dat moet.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!Gast de enige manier om je te snijden met een scheermesje is als je hem in je huid drukt en gaat lopen wroetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Vroeger met zo'n eckt scheermes (1 blad) was het gevaarlijk ja, nu toch godverdomme niet meer johFuck.
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast de enige manier om je te snijden met een scheermesje is als je hem in je huid drukt en gaat lopen wroeten_!
Vroeger met zo'n eckt scheermes (1 blad) was het gevaarlijk ja, nu toch godverdomme niet meer johFuck.
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweetquote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou mij niet je anus laten scheren neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten doen door moira, die weet hoe dat moet.
Moir, liefje, wil je mijn anus/naad scheren?
Nou nee, dankjewel. Dat haar zit er niet voor niets. Sowieso hoeft er helemaal niemand bij mijn anus in de buurt te komen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweet
geil tochquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou mij niet je anus laten scheren nee![]()
Of iig niet als ik pillen heb gedaan en een elektrisch scheerapparaat in m'n handen heb
Bloed enzo
Ik moet lachenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou mij niet je anus laten scheren nee![]()
Of iig niet als ik pillen heb gedaan en een elektrisch scheerapparaat in m'n handen heb
Bloed enzo
Hoezo datquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet lachenEcht even eten maken voor ik de mental images tevoorschijn haal
misschien moet ik nieuwe mesjes halen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo dat
Of ben je beetje motorisch gestoord in de handjes dat het je niet lukt?
Ja dat is misschien geen slecht ideequote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien moet ik nieuwe mesjes halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |