quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef Tchock het volgende:
Enorme taalfout in de TT trouwens. En dan te bedenken dat alle vorige pre-jaarlijstjes wel goed waren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]Jij ontzettende zeurpruim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het er geloof ik expres op gezet, om het te benadrukken... Dan mag het wel toch?je ken toch ook zeggen hét topic of dé beste ofzo...Benadrukking! Maar goed. ontopic
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
ik denk dat ik die gewoon ga uitchecken op basis van het hoesje en dat ik weet dat het (dark) ambient isquote:
Dat heb je helemaal verkeerd. Ik heb DO2 zorgvuldig geobserveerd de afgelopen dagen en Excavation is helemaal geen dark ambient. Het is de wederopstandig van Jezus, het getal 42, de oplossing van alle klimaatproblemen, brenger van vrede op aarde en bron van het ultieme geluk.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik denk dat ik die gewoon ga uitchecken op basis van het hoesje en dat ik weet dat het (dark) ambient is
oh laat dan maarquote:Op zondag 2 juni 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal verkeerd. Ik heb DO2 zorgvuldig geobserveerd de afgelopen dagen en Excavation is helemaal geen dark ambient. Het is de wederopstandig van Jezus, het getal 42, de oplossing van alle klimaatproblemen, brenger van vrede op aarde en bron van het ultieme geluk.
Of het ook de Heilige Graal is, daar verschillen de meningen over. Waarschijnlijk wel.
Leuk albumpje idd, ook een grappige hoes.quote:
Ik was behoorlijk onder de indruk van de album-stream gisterenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
En is ie goed? net zo goed als Haxan Cloak?
Het scheelt niet veel, denk ik. Wordt nog spannend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
En is ie goed? net zo goed als Haxan Cloak?
Boards of Canada!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef ranja het volgende:
2013 is wel het jaar van de Grote Come Backs tot nu toe he?
My Bloody Valentine
Queens of the Stone Age
David Bowie
Daft Punk
volgens mij vergeet ik er nog wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |