quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
zojuist voor het eerst geluisterd, meteen onder de indruk...heerlijke plaat
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
zojuist voor het eerst geluisterd, meteen onder de indruk...heerlijke plaat
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Peter88Online het volgende:
Voor het afgelopen jaar is dit em geworden. Maar het kan aan het einde zo maar veranderen.
1. Villagers – {Awayland}
2. The National – Trouble Will Find Me
3. Jacco Gardner – Cabinet of Curiosities
4. Charles Bradley – Victim Of Love
5. Valerie June – Pushin' Against A Stone
6. Nick Cave & The Bad Seeds – Push the Sky Away
7. Dangers of the Sea – Dangers Of The Sea
8. Trixie Whitley – Fourth Corner
9. Laura Marling – Once I Was An Eagle
10. David Bowie – The Next Day
Ik vind 'm nog steeds wel tof, maar hij klinkt wel een stuk minder gevarieerd dan ik in eerste instantie dachtquote:Op zondag 16 juni 2013 19:32 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegen
Top 10 zou moeten lukken. Hoewel, we zijn nog niet halverwege en dan staat ie bij mij denk ik nu 8e. Dus zal er nog om gaan hangen. Desondanks vind ik het wel een fijne plaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:32 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegen
ik vond het wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind hem een beetje té. MAar ik moet hem nog wat geconcentreerder luisteren. Hun (zijn?) "slechte" optreden op BKS doet mij ook een beetje bevooroordeeld zijn.
dat was de single van 'The Red Wing'quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef kciR het volgende:
Fuck Buttons? Is dit de hoes? Ik dacht die gouden kubus..
John Vanderslice, goed bezig!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef IAmKloot het volgende:
tussenstandje
01 John Vanderslice - Dagger Beach
02 Nick Cave & The Bad Seesds - Push The Sky Away
03 Beady Eye - BE
04 No Joy - Wait To Pleasure
05 Smith Westerns- Soft Will
06 The Pastels - Night Time Made Us
07 Widowspeak - Almanac
08 I Am Kloot - Let It All In
09 Beaches - She Beats
10 Bored Nothing - Bored Nothing
ik vond hem zeker ivm andere Strokes-albums tegenvallendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind Comedown Machine nu wel leuk eigenlijk.
Ik ook hoor. Snap dat extreem negatieve niet zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind Comedown Machine nu wel leuk eigenlijk.
Django Django is trouwens 2012quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef droommoord het volgende:
[..]
ik vond hem zeker ivm andere Strokes-albums tegenvallend
zit iTunes een beetje te liegen tegen mijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Django Django is trouwens 2012
De rest van je top 5 is ook al overratedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:57 schreef droommoord het volgende:
[..]
zit iTunes een beetje te liegen tegen mij
Alles schuift op en 5. wordt Great Minds van Great Minds; overhyped maar toch een hoge kwaliteit nederhop waar ik veel aan heb.
ojaa sorry, ik was vergeten dat je alleen albums mag listen die niet in de media zijn gekomenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De rest van je top 5 is ook al overrated
Tof lijstjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef calexico27 het volgende:
Tot nu toe:
Thermals, the - Desperate Ground
Savages - Silence Yourself
Cronin, Mikal - MCII
Vampire Weekend - Modern Vampires of the City
Portugal. The Man - Evil Friends
Deerhunter - Monomania
Veronica Falls - Waiting For Something To Happen
Primal Scream - More Light
Iggy & the Stooges - Ready to Die
French Films - White Orchid
En nog steeds is je nummer 1 uit 2012..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef methodmich het volgende:
Ellen Schoenaerts Kwartet nog altijd vrij stevig op 1 bij mij, met tevens hoge noteringen voor The Thermals, CocoRosie, Nick Cave & The Bad Seeds, Parquet Courts en Tegan and Sara. Met Waxahatchee en The Child Of Love als kandidaten om te stijgen.
Nederlandse release niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En nog steeds is je nummer 1 uit 2012..
We wonen in Nederland toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Als die meetellen dan is Deep Sea Arcade denk ik wel mijn album van het jaar.
Jij moet dan ook de Belgische release aanhouden bij je jaarlijst.quote:
Hebben die een nieuwequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nou tijd voor een nieuwe:
1. Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork
2. Thundercat - Apocalypse
3. Portugal. The Man - Evil Friends
4. Prodigy x Alchemist - Albert Einstein
5. Czarface - Czarface
6. Great Minds - Great Minds
7. Boards of Canada - Tomorrow's Harvest
8. Thee Oh Sees - Floating Coffin
9. Bombino - Nomad
10. Tyler, the Creator - Wolf
11. Peace - In Love
12. Quasimoto - Yessir, Whatever
13. My Bloody Valentine - mbv
14. Daft Punk - Random Access Memories
15. Primal Scream - More Light
16. Lovesliescrushing - Ghost Colored Halo
17. Yo La Tengo - Fade
18. Bassekou Kouyaté & Ngoni Ba - Jama Ko
19. Big K.R.I.T. - King Remembered in Time
20. Sistar - Give it to Me
Misschien heb je teveel Spice Girls geluisterdquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hebben die een nieuwe
WTF, ze hebben al 3 albums uit die ik nog niet kenecht niets van meegekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |