quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
zojuist voor het eerst geluisterd, meteen onder de indruk...heerlijke plaat
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
zojuist voor het eerst geluisterd, meteen onder de indruk...heerlijke plaat
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Peter88Online het volgende:
Voor het afgelopen jaar is dit em geworden. Maar het kan aan het einde zo maar veranderen.
1. Villagers – {Awayland}
2. The National – Trouble Will Find Me
3. Jacco Gardner – Cabinet of Curiosities
4. Charles Bradley – Victim Of Love
5. Valerie June – Pushin' Against A Stone
6. Nick Cave & The Bad Seeds – Push the Sky Away
7. Dangers of the Sea – Dangers Of The Sea
8. Trixie Whitley – Fourth Corner
9. Laura Marling – Once I Was An Eagle
10. David Bowie – The Next Day
Ik vind 'm nog steeds wel tof, maar hij klinkt wel een stuk minder gevarieerd dan ik in eerste instantie dachtquote:Op zondag 16 juni 2013 19:32 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegen
Top 10 zou moeten lukken. Hoewel, we zijn nog niet halverwege en dan staat ie bij mij denk ik nu 8e. Dus zal er nog om gaan hangen. Desondanks vind ik het wel een fijne plaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:32 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik benieuwd bij hoeveel mensen jacco gardner de eindlijst haalt. Ik was aanvankelijk erg positief, maar het valt na een paar maanden toch wel tegen
ik vond het wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind hem een beetje té. MAar ik moet hem nog wat geconcentreerder luisteren. Hun (zijn?) "slechte" optreden op BKS doet mij ook een beetje bevooroordeeld zijn.
dat was de single van 'The Red Wing'quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef kciR het volgende:
Fuck Buttons? Is dit de hoes? Ik dacht die gouden kubus..
John Vanderslice, goed bezig!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:28 schreef IAmKloot het volgende:
tussenstandje
01 John Vanderslice - Dagger Beach
02 Nick Cave & The Bad Seesds - Push The Sky Away
03 Beady Eye - BE
04 No Joy - Wait To Pleasure
05 Smith Westerns- Soft Will
06 The Pastels - Night Time Made Us
07 Widowspeak - Almanac
08 I Am Kloot - Let It All In
09 Beaches - She Beats
10 Bored Nothing - Bored Nothing
ik vond hem zeker ivm andere Strokes-albums tegenvallendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind Comedown Machine nu wel leuk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |