Alleen de gedachte al ga ik een beetje van huilen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS woont liever bij z'n ouwelui...
Als je een beetje geld hebt huur je gewoon particulier.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze willen niet tussen Oleg aan de ene kant en Achmed aan de andere kant inwonen, en ik geef ze groot gelijk.
Lekker aan mama's tietjes hangen en menen dat zijn ouders niks bijdragen aan zijn toekomst.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS woont liever bij z'n ouwelui...
Ook in tukkerland moet nog wel ergens een omgebouwd varkenskot te vinden zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt huur je gewoon particulier.
Voormalig watermanager?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken iemand die dat echt doet, zwaar irritant, maar geweldig slachtoffer om belachelijk te maken.
De mijne geven me geen huis nee, pauper.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker aan mama's tietjes hangen en menen dat zijn ouders niks bijdragen aan zijn toekomst.
Ik heb ook direct vanuit het ouderlijk huis gekocht. Kan prima.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt huur je gewoon particulier. koop je gewoon een huis.
Ik heb dan ook geen huis gekregen van mijn ouders, hoe kom je erbij eigenlijk? Die kronkel in je kop zit echt in de weg he.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne geven me geen huis nee, pauper.
Hij doet weer heel boos terwijl je gewoon prima kunt wonen voor 600 euro. In een aardige wijk bovendien.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook in tukkerland moet nog wel ergens een omgebouwd varkenskot te vinden zijn.
Kom kom, het verhaal dat jij een huis hebt gekregen en er vervolgens een hypotheek op hebt genomen om een luilekker leven te hebben is algemeen bekend.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen huis gekregen van mijn ouders, hoe kom je erbij eigenlijk? Die kronkel in je kop zit echt in de weg he.
Smerig bouwvakkertuig wat met die trage busjes altijd in de weg rijdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef betyar het volgende:
[..]Ik zat al in de bus voordat de kranten werden bezorgd. Maar dat klopt, een krantenwijk heb ik voor mijn 16e ook gehad.
Dat lijkt me toch wel erg veel eer.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
Soms denk ik dat VS een Nederlandse Barney Stinson is.
Dat is momenteel wat lastiger. Komt bij dat veel starters dat niet willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ook direct vanuit het ouderlijk huis gekocht. Kan prima.
Als je een beetje geld hebt, dan rij je geen Opel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt huur je gewoon particulier.
Dat huis heeft mijn vrouw geërfd nadat heel haar vaders familie binnen 4 jaar is overleden.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom kom, het verhaal dat jij een huis hebt gekregen en er vervolgens een hypotheek op hebt genomen om een luilekker leven te hebben is algemeen bekend.
Nee, ik hekel vrijstaande huizen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij doet weer heel boos terwijl je gewoon prima kunt wonen voor 600 euro. In een aardige wijk bovendien.
Ik vermoed echter dat VS enkel genoegen neemt met een vrijstaand huis. Tsja, dan kan ie nog wel een jaar of twintig bij z'n ouders blijven wonen.
Je krijgt allemaal geld van je vader, en profiteert vervolgens ook nog eens van je schoonouders.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat huis heeft mijn vrouw geërfd nadat heel haar vaders familie binnen 4 jaar is overleden.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Smerig bouwvakkertuig wat met die trage busjes altijd in de weg rijdt.
Woensdag komt mijn Vivaroquote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een beetje geld hebt, dan rij je geen Opel.
Kan je het complot even in het kort samenvatten?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Haha mooi nu komen al die complotgekkies uit hun hol in de discussie over Cyprus![]()
En de was doet schoonmoeder ook nog eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je krijgt allemaal geld van je vader, en profiteert vervolgens ook nog eens van je schoonouders.
Das dubbel profiteren, ik wou dat ik zo een zorgeloos leven kon leiden.
Ik zie dat ook Gilles de la Tourette is gearriveerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Haha mooi nu komen al die complotgekkies uit hun hol in de discussie over Cyprus![]()
We zijn gedoemd en Wilders heeft gelijk is ongeveer de strekking. Oh en de Russen gaan groots wraak nemen door onze gastoevoer af te sluiten.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het complot even in het kort samenvatten?
Ga gewoon in een sociale huurwoning zitten man.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik hekel vrijstaande huizen.
Teveel onderhoud.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben eigenlijk gewoon gelijk, dood gaan we allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn gedoemd en Wilders heeft gelijk is ongeveer de strekking. Oh en de Russen gaan groots wraak nemen door onze gastoevoer af te sluiten.
Goldman Sachs heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Hoho, de rest is onbeschoft. Zij niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie dat ook Gilles de la Tourette is gearriveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |