Daar verwacht ik sowieso weinig van.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jouw krantenknipsels ook altijd in de 'what if' sfeer worden geschreven dan verwacht ik verder weinig van je carrière.
Dat is iedereen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verwacht ik sowieso weinig van.
Maar je bent gewoon voorspelbaar, dat is alles.
Doch, zelfs de onderknuppels aan de balie krijgen nog veelvuldig beter betaald dan vergelijkbare functies buiten de banken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, in de bancaire sector valt binnenkort geen droog brood meer te verdienen als je niet aan de top staat. Onder druk van de publieke opinie worden zelfs onderknuppels uitgeknepen.
Nou en?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, zelfs de onderknuppels aan de balie krijgen nog veelvuldig beter betaald dan vergelijkbare functies buiten de banken.
Met andere woorden, als je nou eens een echt vak gaat leren en bij een bank gaat werken ben je beter af. Die kranten van jou worden binnenkort toch ouderwets en onnodig. En die plannen van regering Graai-a-lot over onze CAO's komen toch niet tot uitwerking.quote:
Klopt als een bus wat betreft kranten.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met andere woorden, als je nou eens een echt vak gaat leren en bij een bank gaat werken ben je beter af. Die kranten van jou worden binnenkort toch ouderwets en onnodig. En die plannen van regering Graai-a-lot over onze CAO's komen toch niet tot uitwerking.
Nogal logisch, aangezien mijn sector ook veel meer mensen in dienst heeft dan de uwe.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt als een bus wat betreft kranten.
Maar vooralsnog vallen de meeste ontslagen in uw sector.
De pers heeft bovendien geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal logisch, aangezien mijn sector ook veel meer mensen in dienst heeft dan de uwe.
Om over omzet nog maar te zwijgen.
quote:Cypriotische kerk verliest 100 miljoen
NICOSIA -
De Cypriotisch-orthodoxe Kerk heeft zo'n 100 miljoen euro verloren door de reddingsoperatie van de Europese Unie. Dat is de inschatting van aartsbisschop Chrysostomos II van Cyprus.
quote:
Alles om de Europese droom te waarborgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:12 schreef betyar het volgende:
Eerste het spaargeld dan het pensioengeld.
Uiteraard. Een Europese superstaatquote:Op maandag 25 maart 2013 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles om de Europese droom te waarborgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef waht het volgende:
Het gaat ook niet om jullie, ik blijf het grappig vinden.
Gewoon elkaar in de stront laten zakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles om de Europese droom te waarborgen.
De vraag is natuurlijk wel een beetje hoe lang de EU dit soort praktijken vol kan houden. Er gaan al heel wat jaartjes heel veel euro's richting het zuiden en richting reddingsfondsen. Dat is natuurlijk niet eeuwig vol te houden, zeker niet op dit tempo.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon elkaar in de stront laten zakken.
Maar men had de boel natuurlijk ook gewoon failliet kunnen laten gaan. Dan was er geen spaargeld meer over om op te eisen.
Anarchokapitalisme ftw!
Prima hoor. Ben nog jong en heb weinig spaargeld bij elkaar gesprokkeld. Ik hoop voor figuren als Bettie dat het kaartenhuis nog eens flink in elkaar flikkert en spaartegoeden massaal verdampen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wel een beetje hoe lang de EU dit soort praktijken vol kan houden. Er gaan al heel wat jaartjes heel veel euro's richting het zuiden en richting reddingsfondsen. Dat is natuurlijk niet eeuwig vol te houden, zeker niet op dit tempo.
Dan kan je het volgens mij beter keihard laten klappen ipv. heel veel geld laten verdampen en dat het dan alsnog klapt.
Leuk en aardig, maar zo verdampt kapitaal bij bedrijven ook, en even later staat iedereen werkloos op straat.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima hoor. Ben nog jong en heb weinig spaargeld bij elkaar gesprokkeld. Ik hoop voor figuren als Bettie dat het kaartenhuis nog eens flink in elkaar flikkert en spaartegoeden massaal verdampen.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima hoor. Ben nog jong en heb weinig spaargeld bij elkaar gesprokkeld. Ik hoop voor figuren als Bettie dat het kaartenhuis nog eens flink in elkaar flikkert en spaartegoeden massaal verdampen.
Dat is toch wat iedereen zo graag wil? Niks geen hulp meer. Banken niet herkapitaliseren en overheden aan hun lot overlaten. Dat is toch het beste voor Nederland?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar zo verdampt kapitaal bij bedrijven ook, en even later staat iedereen werkloos op straat.
Wat ik het beste vind is dat jullie gewoon doorgaan met mijn salaris spekken.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch wat iedereen zo graag wil? Niks geen hulp meer. Banken niet herkapitaliseren en overheden aan hun lot overlaten. Dat is toch het beste voor Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |