Dijenkletser.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, waht haalt weer een grap met een baard van stal.
Leuke kindershow.quote:
Om dat project te bekostigen komt er een EU-wijde bankierstaks.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht even dat de EU een publieke zender wilde oprichten.
Eigenlijk wel een goed idee om het volk te onderwijzen inzake de juiste waarheid. De televisie zal dan verplicht zijn en dagelijks automatisch om 06:00 aangaan om belangrijk nieuws te verspreiden.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht even dat de EU een publieke zender wilde oprichten.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goed idee om het volk te onderwijzen inzake de juiste waarheid. De televisie zal dan verplicht zijn en dagelijks automatisch om 06:00 aangaan om belangrijk nieuws te verspreiden.
Zender met de naam TrEUth.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goed idee om het volk te onderwijzen inzake de juiste waarheid. De televisie zal dan verplicht zijn en dagelijks automatisch om 06:00 aangaan om belangrijk nieuws te verspreiden.
Elke avond een uitzending van Statistics That Matter, gepresenteerd door Reya.quote:
Ik kijk al uit naar de aflevering "Why Denmark sucks: A statistical analysis".quote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef waht het volgende:
[..]
Elke avond een uitzending van Statistics That Matter, gepresenteerd door Reya.
Ik mag de late uurtjes vullen op TrEUth.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorschrift voelt zich één met de Cyprioten.
Ah, ik snap het al. Jij had liever gezien dat wij de gehele rekening betaalden.quote:
Nee ik heb al meermaals gezegd dat ik het hele bedrag zou geven inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, dat was ook weer niet de bedoeling, volgens Voorschrift. Want dan wordt meneer boos op die spilzieke Cyprioten
Ja, in dit geval, omdat de spaarders worden gepakt. Was deze optie nooit ter sprake gekomen, dan was je nu aan het foeteren op de Cyprioten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb al meermaals gezegd dat ik het hele bedrag zou geven inderdaad.
Als jouw krantenknipsels ook altijd in de 'what if' sfeer worden geschreven dan verwacht ik verder weinig van je carrière.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in dit geval, omdat de spaarders worden gepakt. Was deze optie nooit ter sprake gekomen, dan was je nu aan het foeteren op de Cyprioten.
Daar verwacht ik sowieso weinig van.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jouw krantenknipsels ook altijd in de 'what if' sfeer worden geschreven dan verwacht ik verder weinig van je carrière.
Dat is iedereen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar verwacht ik sowieso weinig van.
Maar je bent gewoon voorspelbaar, dat is alles.
Doch, zelfs de onderknuppels aan de balie krijgen nog veelvuldig beter betaald dan vergelijkbare functies buiten de banken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, in de bancaire sector valt binnenkort geen droog brood meer te verdienen als je niet aan de top staat. Onder druk van de publieke opinie worden zelfs onderknuppels uitgeknepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |