+1quote:
+1 Ik ben het met je eens dat in het algemeen er wel wat sneller geacteerd kan worden m.b.t. SPT-Feedback...quote:Ambrotini doet hier weken over.
Dat heb je met modjes die óf amper aanwezig zijn óf er blijkbaar geen zin in hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+1 Ik ben het met je eens dat in het algemeen er wel wat sneller geacteerd kan worden m.b.t. SPT-Feedback...
Pino voor modquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je met modjes die óf amper aanwezig zijn óf er blijkbaar geen zin in hebben.
#teampienjowquote:
Dit is ook een rustig forum hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht trouwens serieus dat SoK SPT-mod was, maar dat is helemaal niet zo.
Van Snakey wist ik helemaal niet dat ie mod was.
Tijd voor een paar nieuwen?
Als je er niet bent val je niet op nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is ook een rustig forum heDus je valt al niet zo snel op.
Was dat ook niet in TdFquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je er niet bent val je niet op nee.
Done.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag SPT / [centraal] Autocross Topic | Deel 1 weer open?
Billenkoek?quote:Op zondag 1 september 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Vuelta 2013 #8 - Muurtjes beklimmen
Topickaap (TS had geen lapo) + continu Sky-adoratie TT's. Kan daar iets aan worden gedaan?
Preventief voor een volgende keer wel.quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Billenkoek?
Het topic loopt nu dus er is niet veel meer aan te doen.
Done.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Het grote Bram Tankink fan-topic
Filter wielrennen aub.
Er wordt tig keer zo vaak genoeg doping geïnsinueerd, terwijl dat net zo goed offtopic is.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPT / Vuelta 2013 #9 - Life begins at 40
Voor de 322e keer wordt Froome erbij gehaald die helemaal niet meedoet.
Renners die niet meedoen erbij halen vind ik persoonlijk irritanter, hoewel de dopeirritatie begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er wordt tig keer zo vaak genoeg doping geïnsinueerd, terwijl dat net zo goed offtopic is.
Done.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef Arcee het volgende:
SPT / Lance Armstrong #6 verliest sponsoren
Kan er #6 in de TT worden gezet?
quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer ga je inzien dat jouw notegedrag wbt 'Topshow' alleen maar averechts werkt?
Hier hoort het idd, vandaar geen reactie.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Poging 2. Misschien antwoord je nu wel.
[..]
Ah, persoonlijke smaak dus bij het modden. Jij mag blijkbaar VBL niet, dus lekker anti-VBL gedrag tonen door Topshow te gaan notenquote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier hoort het idd, vandaar geen reactie.
We zullen zien, dat kinderachtige gedrag uit VBL en inmiddels het halve forum moet gewoon stoppen, simpel.
Ja, ik lees TR's, maar mobiel is reeks vrij onmogelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013 GesinkGod.
SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013 Gees is back!
Reeks aub en tevens #2 en #3 in de TT.
En ik wacht nog op antwoord op #103.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik lees TR's, maar mobiel is reeks vrij onmogelijk.
Ik zie geen vraag in die reactie.
Ben geen mod hier maar ik heb ze even gereekst, zit niet mobiel namelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik zeg ook niet dat je op een vraag moet antwoorden. Maar dan niet, gewoon niet antwoorden en blijven noten.
En er zijn nog twee andere SPT-mods (volgens mij, zie ze amper eigenlijk) dus die kunnen ook reeksen als ze dit lezen.
Dank.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ben geen mod hier maar ik heb ze even gereekst, zit niet mobiel namelijk.
Kunnun jullie dan een beetje minderen met dat 'topshow'?
Het is net zoiets als in elk topic heel vaak 'poep' posten
Ach weet je, Ambro probeert het volgens mij hier gewoon een beetje leesbaar te houden (Ik las mee overigens) en hij had wmb een punt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Zoals ik al zei werd in SPT amper 'Topshow' gepost, pas toen Ambro er onzinnige notes voor ging uitdelen.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
We zullen zien, dat kinderachtige gedrag uit VBL en inmiddels het halve forum moet gewoon stoppen, simpel.
Deet ie dat in feedback maar vaker.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ach weet je, Ambro probeert het volgens mij hier gewoon een beetje leesbaar te houden (Ik las mee overigens) en hij had wmb een punt.
Anyways, iedereen heeft zijn punt volgens mij wel gemaakt dus laten we gewoon een beetje rekening houden met elkaar en lekker over sport lullen
Dubbele Rietbergers.quote:
De leukste FOK!kers zijn jong en jong van geest en geen verzuurde bejaarden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je 14 bent, gek hè?
Ik zag je post toevallig, aangepastquote:Op maandag 30 september 2013 02:20 schreef star_gazer het volgende:
Hallo!
Kan iemand het topic-nummer in het nieuwe deel in het bodybuilding topic fixen voor mij?
SPT / [Bodybuilding] #395 Mr Olympia 2013
Moet 395 zijnDanku!
quote:Op maandag 30 september 2013 02:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je post toevallig, aangepast
Heb het iets anders gedaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
Kan er Epke na de puntjes in de TT ?
SPT / Eén naam.....
Alvast bedankt
Volgens mij mag het allebei.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Olympische Winterspelen 2014. 7 tot en met 23 februari Sotsji, Rusland
Sotsji -> Sochi.
Mjah, maar ik zocht op Sochi en toen kwam ik op het OS2014-topic uit 2011. Denk dat de meesten zoeken op Sochi en niet op Sotsji.quote:
Cool. Epke verdient geen topic.quote:
Beter kijken. SPT / WK Turnen 2013 in Antwerpen #2: Epke Held.quote:
Dat is een algemeen WK topic. Epke is een individuele Nederlandse held.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beter kijken. SPT / WK Turnen 2013 in Antwerpen #2: Epke Held.
Daar hoeft niet nog een topic voor te worden geopend.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Pino112 het volgende:
SPT / 'Waar is Gesink?' #4: WAAR O WAAR IS GESINK?!
Filter aub.
Done.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef borisz het volgende:
Zou de nieuwe schaatsagenda in de OP kunnen?
SPT / [schaatsen] - algemeen deel 4
Vooruit dan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Pino112 het volgende:
SPT / Davis Cup 11/12 #1: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
en
SPT / Davis Cup 11/12 #2: thuis tegen Zwitserland: makkie
mogen toe worden gevoegd aan
Topicreeks: Davis Cup 11/12 #3: Met meer zonneschijn en minder Borsato
al in gepost voor de centralisatie zeg maarquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
SPT / [Beoefenaarstopic] (Kick)boxing/Muay Thai Central?
Dat was dus #27.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand SPT / Darts #28 Op naar de PC. ff checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |