Wow, dat had ik zeker niet verwacht. Ken ook maar weinig series die zoiets aandurven, alhoewel een zomerstop natuurlijk cliffhanger genoeg is voor de fans. Hoop het wel in ieder geval, weerhoudt mij er niet van om seizoen 4 te bekijken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
Glen Mazzara ( showrunner ) heeft bevestigd dat we geen cliffhanger zullen krijgen in de finale, maar een tevreden einde.
Klopt. Hopelijk werken ze alles wel gewoon goed uitquote:Op maandag 25 maart 2013 23:14 schreef FredVleespet het volgende:
Er moet nog wel erg veel gebeuren de laatste episode. Wat gaat Tyrese doen? Wat gaat Milton doen, wat gebeurd er met Andrea? De aanval van Governor op prison. Daryl en Michonne terug naar de groep? Tempo moet de laatste episode wel een stuk hoger liggen dan.
dat ze al weg zijn voor the governor aankomt lijkt me niet eens zo'n gek idee maar dan gaan ze naar woodbury om Andrea op te pikken lijkt mequote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef yamiown het volgende:
Ik denk dat Sascha en Tyreese niet meegaan naar de raid, Milton vindt Andrea, maakt bekend dat hij de broer van Philiph is en dat Tyreese en Sascha hen dan tegen komen en zij meegaan richting de prison, echter besluiten ze later naar Herschels farm te gaan waar de rest ook is. Bij de prison ondertussen is iedereen al weg, maar er zijn eem hoop vallen gezet.
Ze kunnen nu veel beter met zombles om gaan dan eerst, dan gaan ze farm opschonen. Wat Andrea betreft, de groep weet niet dat Andrea aan hun kant staat dus ik denk niet dat ze richting Woodbury gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ze al weg zijn voor the governor aankomt lijkt me niet eens zo'n gek idee maar dan gaan ze naar woodbury om Andrea op te pikken lijkt me
ze hebben weinig reden om naar Hershel's farm te gaan want dat zit vol zombies
Krijg je wel eens, met een zombie apocalypsequote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
vind het sowieso een beetje raar dat al die dooien daar op straat rondbanjeren
Ik ben er heilig van overtuigd dat dat wel gaat gebeurenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:50 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er grote doden zullen vallen op misschin wat van de governer na.
SPOILER: StripspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik denk niet dat al die zombies nog bij de farm zitten. Zo'n kudde blijft niet dom om zich heen staren bij een boerderij.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ze al weg zijn voor the governor aankomt lijkt me niet eens zo'n gek idee maar dan gaan ze naar woodbury om Andrea op te pikken lijkt me
ze hebben weinig reden om naar Hershel's farm te gaan want dat zit vol zombies
Nou ja, totdat ze ergens ver weg een geluid horen en die kant op schuifelen wel denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat al die zombies nog bij de farm zitten. Zo'n kudde blijft niet dom om zich heen staren bij een boerderij.
Ja, of een zombie een kant op struikelt en daardoor een andere zombie denkt dat die zombie die kant op gaat lopen en hem wil volgen en vervolgens op die manier de hele kudde langzaam in beweging komt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, totdat ze ergens ver weg een geluid horen en die kant op schuifelen wel denk ik
Wacht eerst even af hoe lang ze daar blijven voordat je mensen gaat wurgen. Ik denk dat als ze terug gaan, ze daar niet lang blijven. Het is immers zo onveilig als de pest, maar het is wel de meest voor de hand liggende bekende plek. Dat of Cynthiana, gezellig bij Morgan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:43 schreef illusions het volgende:
Als ze terug naar Hershel's farm gaan maak ik ze zelf dood. Daar bleven ze al veeel te lang en als ze naar fans hebben geluisterd, weten ze ook wel dat ze dat vrij weinig mensen daar zin in hebben, en het maakt de serie een stuk kleiner.
Dat zou te saai zijn voor een TV-serie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef illusions het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat ze eens wat verder weg gaan. Het is bijna ondenkbaar dat nog niemand heeft bedacht om alle walkers op het dichtstbijzijnde eiland uit te moorden.
Ik zou het wel leuk vinden als ze er op z'n minst langs komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:43 schreef illusions het volgende:
Als ze terug naar Hershel's farm gaan maak ik ze zelf dood. Daar bleven ze al veeel te lang en als ze naar fans hebben geluisterd, weten ze ook wel dat ze dat vrij weinig mensen daar zin in hebben, en het maakt de serie een stuk kleiner.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef illusions het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat ze eens wat verder weg gaan. Het is bijna ondenkbaar dat nog niemand heeft bedacht om alle walkers op het dichtstbijzijnde eiland uit te moorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |