Vermoedens he...quote:
Ik heb het topic wel gevolgd, maar nooit gereageerd denk ik (niet echt mijn vakgebied, dus ik kan er wel van leren, maar weinig behulpzaam zijn) maar dit is wel kut ja. In 1 klap je hele toekomst zoals je hem voor ogen had verruïneerd.quote:
Ach dan koop ik wel een nieuw boerderijtjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En je gaf ook aan dat je niet alleen in een huis van 450m2 wil wonen? Waarom niet? Er komt vast weer een ander, en wellicht zelfs kinderen. Als je kans hebt, gewoon vasthouden die plek.
Foto?quote:
Aw wat kloten zeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef MrSubtle het volgende:
Tja een beetje vreemde post. Het is sinds gisteren uit met mijn vriendin, hetgeen betekent dat we de boerderij niet meer af gaan maken (althans, ik niet)![]()
Er komen dus geen updates meer
Bedankt voor alle lieve / leuke reacties hier tot nu toe!
Maar denk je dat je deze kan verkopen op moment?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach dan koop ik wel een nieuw boerderijtje
Nee zeker niet, maar het lijkt erop dat m'n vriendinex het wil hebben en gaat afmakenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar denk je dat je deze kan verkopen op moment?
Ze heeft een enorm klustalent, of is ze er met de onderaannemer van doorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar het lijkt erop dat m'n vriendinex het wil hebben en gaat afmaken
Dít!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Mr.Subtle, elke vrouw in dit topic wil met je trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |