Alleen als je er van uit gaat dat wij het ook allemaal goed doenquote:
Was verbazingwekkend moeilijk. Da's dus echt zoiets waar ik nooit bij stil heb gestaan, maar er is (zoals bij alles) echt belachelijk veel keus in deurenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef jdel het volgende:
Die deuren beneden zien er mooi uit.
Goede keus.
De leiding is bewust niet in het midden van de balk gefreesd, maar een beetje aan de rand om te voorkomen dat we er te eenvoudig doorheen schroeven straksquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Kijk dit zijn nog eens how to omschrijvingen waar iedere K&W'r wat mee zou kunnen![]()
![]()
Leuke leerzame update !
En over die aansluiting voor de verlichting is op voorhand ook goed over nagedacht !
Nu natuurlijk niet per ongeluk vanaf de bovenkant dwars door de leiding heen schroeven![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef MrSubtle het volgende:
Tja een beetje vreemde post. Het is sinds gisteren uit met mijn vriendin, hetgeen betekent dat we de boerderij niet meer af gaan maken (althans, ik niet)![]()
Er komen dus geen updates meer
Bedankt voor alle lieve / leuke reacties hier tot nu toe!
WTF?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef MrSubtle het volgende:
Tja een beetje vreemde post. Het is sinds gisteren uit met mijn vriendin, hetgeen betekent dat we de boerderij niet meer af gaan maken (althans, ik niet)![]()
/ontlurktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef MrSubtle het volgende:
Jeetje. Ben er een beetje stil van. Je had het in een van je vorige posts nog over kinderkamers.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef MrSubtle het volgende:
Jeetje, je verwacht het niet zeg maar..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef MrSubtle het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties...
Even toelichten: Ik wil de boerderij niet meer, ten eerste omdat het "ons" huis was, en ten tweede omdat het iets van 450+ m2 was. Ik heb geen zin daar in m'n eentje te wonen.
En ja, ik had er een jaar hart en ziel in gestopt, maar het kan helaas niet verder... ik vind het ook kut (maar nog veel meer dat de relatie voorbij is hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |