Zie het niet zo zitten. Het gebrek aan visie bij jou geeft mij weer andere inzichten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als jij je daardoor meer op je gemak voelt. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Voelt zich te goed voor onsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is die slungel eigenlijk gebleven?
Hahaha, goeie.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie het niet zo zitten. Het gebrek aan visie bij jou geeft mij weer andere inzichten.
Las gisteren dat jij pas 20 bent. Koetsjiekoetsjie.quote:
Waar baseer jij dat op? Hij zei alleen dat 'ie binnenkort 21 werd hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Las gisteren dat jij pas 20 bent. Koetsjiekoetsjie.
feelspedoman.jpg
Moet elke keer lachen als ik zijn leeftijd ziequote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
feelspedoman.jpg
ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
feelspedoman.jpg
Waarom gebeurt dat anno 2013 nog niet automatisch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Pharkus het volgende:
Goedenavond SC, ik zet jullie even centraal, moving along.
Is dit een grap?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Hij zei alleen dat 'ie binnenkort 21 werd hoor.
Terechte vraag, omdat FOK! is waarschijnlijk het antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat anno 2013 nog niet automatisch?
Nee wil nie zo oud als jij zijn.quote:
quote:
wow de sfeer wordt grimmigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee wil nie zo oud als jij zijn.Waarom denk je dat je ogen zo slecht zijn, ouwe geit.
dit is het mooiste wat ik ooit heb gezienquote:
Eén neger is toeval, bij twee wordt het racisme.quote:
Je mag al blij zijn dat je überhaupt iets kunt zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |