Serieus. Had ik niet van je verwacht man.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werk ook bij AH via een sociaal reïntegratietraject.
Cb is jaloers op je oogafwijking. Hij is full retard en zou willen dat hij alleen gekke ogen had.quote:
7.82/10 voor deze comeback.quote:
Mijn witte lach en ik.quote:
We zouden eigenlijk gewoon ziek hard moeten peacocken brah, gewoon omdat het kan. Denk aan de raarste shit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die melk dient alleen maar als peacocking attribuut mi papi.
jampotlenzenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiieeet jampotglazenboy
Gewoon shirtless.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk gewoon ziek hard moeten peacocken brah, gewoon omdat het kan. Denk aan de raarste shit.
Waar is die slungel eigenlijk gebleven?quote:
jawel maar die is oud en niet goed meerquote:
Inb4 jizz-comment.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon allebei -2,00. No worries over welke in welk oog gaat.
Ga je daarna ook je anus bleken?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit er wel srs aan te denken om m'n ogen te laseren. Bril is lelijk en lenzen worden droog. Allebei niet erg gemakkelijk.
Lijkt me wel geil om een keer een chick met een bleached backdoor te hebben. Volgens mij zie je alle smurrie dan extra goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga je daarna ook je anus bleken?
Alleen als jij je daardoor meer op je gemak voelt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga je daarna ook je anus bleken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |