Opgeslagen in Evernote voor het geval dat. Thanks.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/244076:Drumcode_Night.html.
Prima. Hoef ik in ieder geval mn huiswerk niet te maken. Niet dat ik dat ging doen, maar tochquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Gezellig toch. Kopje thee d'r bij.
krio weer met zijn oldskool internetfeessiesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef krioro het volgende:
Kijk ze de MosMeet proberen te imiteren hoor.
Beter gaan we gewoon de eerste de beste tent met een diskjockey binnen en vragen we om een groot glas melk.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is cool brah. Gaan we net zoals Ahnold inbreken bij een gym, pakken we een olympische stang, wat gewichten en dan gaan we op straat deadliften.
Je posticon doet anders vermoeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.
Ja, echtquote:
Die grappen waren niet om aan te zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt. Zit ik grappen te maken over doven terwijl ik zelf halfblind ben zonder hulpmiddelen
.
@ TT btw.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt. Zit ik grappen te maken over doven terwijl ik zelf halfblind ben zonder hulpmiddelen
.
@ TT btw.
Kutwijfquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grappen waren niet om aan te zien.
Hij heeft ook hooikoorts, zwakke genen.quote:
Kan mijn ogen niet geloven.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij heeft ook hooikoorts, zwakke genen.
Ziet door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat kwam van Allyquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk.quote:
Ally zei dat mensen met hooikoorts zwakke genen hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk.
Alhoewel zij inderdaad dergelijke klachten had onlangs.
Met de activatie van spiersynthese heeft het glas melk een grotere waarde.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
Beter gaan we gewoon de eerste de beste tent met een diskjockey binnen en vragen we om een groot glas melk.
Lichte wel hèquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cilinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
jy bn blind huhuquote:
Die melk dient alleen maar als peacocking attribuut mi papi.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met de activatie van spiersynthese heeft het glas melk een grotere waarde.
[ afbeelding ]
Serieus. Had ik niet van je verwacht man.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werk ook bij AH via een sociaal reïntegratietraject.
Cb is jaloers op je oogafwijking. Hij is full retard en zou willen dat hij alleen gekke ogen had.quote:
7.82/10 voor deze comeback.quote:
Mijn witte lach en ik.quote:
We zouden eigenlijk gewoon ziek hard moeten peacocken brah, gewoon omdat het kan. Denk aan de raarste shit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die melk dient alleen maar als peacocking attribuut mi papi.
jampotlenzenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiieeet jampotglazenboy
Gewoon shirtless.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk gewoon ziek hard moeten peacocken brah, gewoon omdat het kan. Denk aan de raarste shit.
Waar is die slungel eigenlijk gebleven?quote:
jawel maar die is oud en niet goed meerquote:
Inb4 jizz-comment.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon allebei -2,00. No worries over welke in welk oog gaat.
Ga je daarna ook je anus bleken?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit er wel srs aan te denken om m'n ogen te laseren. Bril is lelijk en lenzen worden droog. Allebei niet erg gemakkelijk.
Lijkt me wel geil om een keer een chick met een bleached backdoor te hebben. Volgens mij zie je alle smurrie dan extra goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga je daarna ook je anus bleken?
Alleen als jij je daardoor meer op je gemak voelt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga je daarna ook je anus bleken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |