Opgeslagen in Evernote voor het geval dat. Thanks.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/244076:Drumcode_Night.html.
Prima. Hoef ik in ieder geval mn huiswerk niet te maken. Niet dat ik dat ging doen, maar tochquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Gezellig toch. Kopje thee d'r bij.
krio weer met zijn oldskool internetfeessiesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef krioro het volgende:
Kijk ze de MosMeet proberen te imiteren hoor.
Beter gaan we gewoon de eerste de beste tent met een diskjockey binnen en vragen we om een groot glas melk.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is cool brah. Gaan we net zoals Ahnold inbreken bij een gym, pakken we een olympische stang, wat gewichten en dan gaan we op straat deadliften.
Je posticon doet anders vermoeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Héél serieus. Kom een keer met me sporten gaan we daarna de kleedkamer in.
Ja, echtquote:
Die grappen waren niet om aan te zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt. Zit ik grappen te maken over doven terwijl ik zelf halfblind ben zonder hulpmiddelen
.
@ TT btw.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt. Zit ik grappen te maken over doven terwijl ik zelf halfblind ben zonder hulpmiddelen
.
@ TT btw.
Kutwijfquote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grappen waren niet om aan te zien.
Hij heeft ook hooikoorts, zwakke genen.quote:
Kan mijn ogen niet geloven.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij heeft ook hooikoorts, zwakke genen.
Ziet door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat kwam van Allyquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk.quote:
Ally zei dat mensen met hooikoorts zwakke genen hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk.
Alhoewel zij inderdaad dergelijke klachten had onlangs.
Met de activatie van spiersynthese heeft het glas melk een grotere waarde.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
Beter gaan we gewoon de eerste de beste tent met een diskjockey binnen en vragen we om een groot glas melk.
Lichte wel hèquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gastquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Links -2,50 en rechts -3,50, en nog gekloot met cilinder enzo. Zou m'n moeder niet herkennen zonder (srs).
jy bn blind huhuquote:
Die melk dient alleen maar als peacocking attribuut mi papi.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met de activatie van spiersynthese heeft het glas melk een grotere waarde.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |