Zie het niet zo zitten. Het gebrek aan visie bij jou geeft mij weer andere inzichten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als jij je daardoor meer op je gemak voelt. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Voelt zich te goed voor onsquote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar is die slungel eigenlijk gebleven?
Hahaha, goeie.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie het niet zo zitten. Het gebrek aan visie bij jou geeft mij weer andere inzichten.
Las gisteren dat jij pas 20 bent. Koetsjiekoetsjie.quote:
Waar baseer jij dat op? Hij zei alleen dat 'ie binnenkort 21 werd hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Las gisteren dat jij pas 20 bent. Koetsjiekoetsjie.
feelspedoman.jpg
Moet elke keer lachen als ik zijn leeftijd ziequote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
feelspedoman.jpg
ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
feelspedoman.jpg
Waarom gebeurt dat anno 2013 nog niet automatisch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Pharkus het volgende:
Goedenavond SC, ik zet jullie even centraal, moving along.
Is dit een grap?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Hij zei alleen dat 'ie binnenkort 21 werd hoor.
Terechte vraag, omdat FOK! is waarschijnlijk het antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat anno 2013 nog niet automatisch?
Nee wil nie zo oud als jij zijn.quote:
quote:
wow de sfeer wordt grimmigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee wil nie zo oud als jij zijn.Waarom denk je dat je ogen zo slecht zijn, ouwe geit.
dit is het mooiste wat ik ooit heb gezienquote:
Eén neger is toeval, bij twee wordt het racisme.quote:
Je mag al blij zijn dat je überhaupt iets kunt zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit is het mooiste wat ik ooit heb gezien
Haha leuke goeie grap thnxquote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat je überhaupt iets kunt zien.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eén neger is toeval, bij twee wordt het racisme.
Sorry poepie, love you.quote:
* Gorzalka kreuntquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had wel beter verwacht van het neukertje van Zosk.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exeggutor (#103)
Hij lijkt veel meer op Chikorita. En je weet het.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exeggutor (#103)
Mmmhm. Ik ga even een Cyndaquil UI maken om me hier doorheen te helpen .quote:Op zondag 24 maart 2013 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij lijkt veel meer op Chikorita. En je weet het.
En dat ben ik niet, speel geen WoW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mmmhm. Ik ga even een Cyndaquil UI maken om me hier doorheen te helpen .Cyndaquil kijkt standaard alsof ie komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Jij ookquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cyndaquil kijkt standaard alsof ie komt
Ik zou ook van mezelf komen als ik vuur kon spuwen en zo kastanjes kon roosteren, laten we wel wezen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cyndaquil kijkt standaard alsof ie komt
Kastanjes roosteren. Niet eens een berenklauw.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou ook van mezelf komen als ik vuur kon spuwen en zo kastanjes kon roosteren, laten we wel wezen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kastanjes roosteren. Niet eens een berenklauw.
Of bedoel je een pic?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je een berenhap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |