Caesar is ook niet een "bad guy". Batiatus was ook geen bad guy. Hell, zelfs Ashur was er geenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Van mij hoeft die spin off eigenlijk niet zo. Hoe moet ik ooit sympathie voor die zak hebben. Deze serie heeft veel goede bad guys gehad (Batiatus, Ashur) maar vind hem maar mwah.
Klopt idd eigenlijk. Vooral bij Ashur is het zo dat hij alleen mensen genaaid heeft die dit ook bij hem hebben gedaan (Crixus, Oenameus, Barca, zijn mede Syrier uit GOTA enz.)quote:Op woensdag 17 april 2013 14:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Caesar is ook niet een "bad guy". Batiatus was ook geen bad guy. Hell, zelfs Ashur was er geen
BSG is inderdaad net zo intens.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Forbry het volgende:
Geen moment gedacht dat BG in zijn algemeenheid op Spartacus zou lijkenmaar kreeg nu wel de indruk dat BG ook even `intens` zou kunnen zijn. Klopt dat of verkeerd gedacht?
Zet ´m op mijn "to-watch" lijstquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
BSG is inderdaad net zo intens.
Dan zit je toch gewoon goed? S1 is het begin, S2 is de prequel, dus je bent gewoon bij S3 tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben heb vandaag spartacus s03e01 gekeken.. Ik dacht seizoen 1 en 2 gezien te hebben maar nu kom ik erachter dat ik seizoen 1 en een "tussenseizoen" van 6 afleveringen heb gezien.
Is het nog de moeite om vengeance te gaan kijken of kan ik beter gewoon verder gaan met s03e02?
Kijk Vengeance. Sowieso. Gewoon doen, 10 afleveringenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben heb vandaag spartacus s03e01 gekeken.. Ik dacht seizoen 1 en 2 gezien te hebben maar nu kom ik erachter dat ik seizoen 1 en een "tussenseizoen" van 6 afleveringen heb gezien.
Is het nog de moeite om vengeance te gaan kijken of kan ik beter gewoon verder gaan met s03e02?
Als ik bij de casting van de serie zat en iemand zou met zo een hoofd voor zo een rol binnen komen dan zou ik hem al hebben aangenomen zonder dat hij een woord gezegd had!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk Vengeance. Sowieso. Gewoon doen, 10 afleveringen
Aflevering 5 (Libertus) is alleen al reden genoeg om dat seizoen te kijken.
En nog meer Good cossutius![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de verschillen tussen de seizoenen niet heel groot. Libertus en de season finale van Vengeance zijn een van de beste afleveringen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:53 schreef RedFever007 het volgende:
Persoonlijk vond ik Vengeance het slechtste seizoen maar kijkbaar? Ja dat wel
Seizoen 3 is het meest heftig qua drama/emoties, alle andere seizoenen (inclusief prequel) blinken weer uit in de intriges. Verder vond ik de verschillen tussen de seizoenen ook niet zo heel groot. Mogelijk zou je het tweede seizoen wel als iétsje minder sterk kunnen bestempelen (het is verhaaltechnisch wel duidelijk een "middenseizoen" zeg maar), maar ik heb me ook prima vermaakt met Vengeance en het was verder ook echt niet van veel mindere kwaliteit ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:16 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik vind de verschillen tussen de seizoenen niet heel groot. Libertus en de season finale van Vengeance zijn een van de beste afleveringen.
Hoezo? Vikings is awesome. Plus, Canadese series worden steeds beter. Vikings vind ik daar wel een voorbeeld vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
Deed Starz maar Vikings ipv History Channel
Ik moet bekennen dat ik die gedachte ook heb gehadquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
Deed Starz maar Vikings ipv History Channel
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:11 schreef Houniet het volgende:
Onze vriend Liam McIntyre komt volgend jaar terug in de film 'Hercules'.
gelukkig heeft ie geen last van typecastingquote:Kellan Lutz (Twilight) is playing the title role, while Liam McIntyre ("Spartacus") will play a young army captain who becomes Hercules' most trusted battlefield companion. After an evil king deceives them, Hercules and the captain are sold into slavery and must fight side by side to earn their freedom.
Hij speelt iig niet Hercules zelf zag ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
[..]
gelukkig heeft ie geen last van typecasting
2 maanden later komt er trouwens ook een hercules film uit van Brett Rattner en met The Rock dus denk dat deze versie wel onder zal sneeuwen
Dat klopt geloof ik wel. Seizoen 2 was een prequel die gemaakt was om de eerste Spartacus (Andy Whitfield) tijd te geven om tegen kanker te vechten, wat hem helaas niet gelukt was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
Mag ik ff vragen hoe de seizoenen verlopen? Ik heb begrepen van iemand op FOK dat er eerst de echte s1 gekeken dient te worden en vervolgens moest ik een seizoen kijken wat niet officieel 2 was en daarna pas de 2 en 3. Bij elkaar dus 4 seizoenen.
1e= S1 Spartacus Blood and Sand
2e= Spartacus Gods Of The Arena
3e= S2 Spartacus Vengeance
4e= S3 Spartacus War of the Damned
Klopt dit?
Ze beschouwenGOTA als een apparte mini serie opzich dus officieel is Vengeance seizoen 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
Mag ik ff vragen hoe de seizoenen verlopen? Ik heb begrepen van iemand op FOK dat er eerst de echte s1 gekeken dient te worden en vervolgens moest ik een seizoen kijken wat niet officieel 2 was en daarna pas de 2 en 3. Bij elkaar dus 4 seizoenen.
Klopt dit?
Dat was ik volgens mij en het klopt echt. Tik maar "Spartacus" in op Wiki.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
Klopt dit?
Ik vond GotA heel goed, maar ik vond het allerlaatste seizoen (War of the damned) toch echt het beste. Vooral omdat ik het veel heftiger qua emotie(s) en romantiek vond (vrouwending misschienquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef ems. het volgende:
GOTA was trouwens wel bij uitstek het beste seizoen, vond ikErgens wel ironisch, aangezien het eigenlijk niets met Spartacus zelf te maken heeft.
Aan Ashur had ik ook nooit zo'n bloedhekel als aan bijvoorbeeld Illythia of Tiberius (die acteur heeft daar ook de kop voor overigens). Ik heb gevloekt toen die kuthoer ontkwam in seizoen 1. (Heb in de afgelopen 2-3 weken heel de serie gekeken, muv Gods of the Arena)quote:Op woensdag 17 april 2013 17:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Klopt idd eigenlijk. Vooral bij Ashur is het zo dat hij alleen mensen genaaid heeft die dit ook bij hem hebben gedaan (Crixus, Oenameus, Barca, zijn mede Syrier uit GOTA enz.)
Ja dit klopt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
Klopt dit?
idd, volgens mij begint en eindigt Gods of the Arena zelfs met de ontknoping van Blood and Sand, dat wil je dus liever al gezien hebben voor je Gods of the Arena kijktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:30 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ja dit klopt.
Hoewel Gods of the Arena een prequel is, moet je hem niet kijken voor Blood and Sand. Verwijzingen naar Blood and Sand en tjokvol spoilers! Dus je volgorde is goed.
Dat kon/kan ik me dus niet meer zo herinneren, maar idd, dan écht deze volgorde aanhouden dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, volgens mij begint en eindigt Gods of the Arena zelfs met de ontknoping van Blood and Sand, dat wil je dus liever al gezien hebben voor je Gods of the Arena kijkt
Waarschijnlijk dat je dan de prequel (Gods of the Arena) en seizoen 1 (Blood and Sand) hebt gezien en seizoen 2 (Vengeance) en seizoen 3 (War of the Damned) nog niet...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Wat was nou het nieuwe seizoen? Ik herinner me dat ik 2 seizoenen heb gekeken met aan het eind dat ze op de vlucht zijn voor de Romeinen?
Als je weet dat je seizoen 1 en 2 hebt gezien en de prequel niet, dan is het wel duidelijk verder toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Quotidien het volgende:
De prequel heb ik juist niet gezien (met Gannicus meen ik), seizoen 1 en 2 heb ik gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |