Ben ook zeer fierquote:Op zondag 24 maart 2013 18:59 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mooie tijd, hoor.
Boven de 11km/h![]()
Ik bleef er net onder op de 12
Hoe lang loop je al hard?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef linebear het volgende:
Naam Linebear
Woonplaats Amsterdam
Afstand Men's Circuit Run 5 km
Categorie Man
Totaal plaats 215 / 497
Categorie plaats 215
Snelheid 11,097 km/uur
Netto tijd 27:02
Dat is tof publiek inderdaad! Dan durf ik het misschien ooit nog eens aanquote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ook die laatsten zijn helden !!
Toen ik naar het station liep kwamen die laatsten net voorbij. Echt gaaf om te zien dat die nog net zo hartstochtelijk werden toegejuichd als toen ik er langs liep. Hulde aan het publiek!!
dit weekend, anders zouden we de poster boven je tekort doen!!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie tijden zijn er gelopen vandaag!
enne Bob..even ter herinnering....quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind trouwens tegen een heuvel op veel prettig dan er af. Wat zijn jullie ervaringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
enne Bob..even ter herinnering....Zo ver het in Nederland mogelijk is doe ik dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik nog wat beter ben lijkt me de zevenheuvelenloop of zo wel een uitdaging
Nu blijft het vooral bij viaducten en licht stijgende paadjes.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ben nog aan het nagenieten van vanmiddag, nooit gedacht dat ik een sub 30 zou kunnen lopen!
[ afbeelding ]
Naam Monique
Afstand Ladies Circuit Run 5 km
Categorie Vrouw
Totaal plaats 216 / 1033
Categorie plaats 216
Snelheid 10,233 km/uur
Netto tijd 29:19
In plaats van 1 van de laatste poppetjes zit ik nu bij de voorste, echt zo gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef Sheriam het volgende:
Naam Myranya
Afstand Ladies Circuit Run 5 km
Categorie Vrouw
Totaal plaats 369 / 1033
Categorie plaats 369
Snelheid 9,772 km/uur
Netto tijd 30:42
Ik ben onder de omstandigheden echt super tevreden, ging voor uitlopen maar heb voor mij nog een heel redelijke tijd neergezet ook. Kou viel mee, hellingen ook (what goes up must come down, whhhhheeeeeeeeeeee!!!!!), wat ik eigenlijk nog het lastigste vond was dat de weg vaak zo schuin liep, daar had ik heel niet op gerekend (toen ik het voelde wist ik het wel weer dat ze bochten zo maakten, maar van te voren niet aan gedacht). Maar het wende wel na een paar bochten. Niemand van hier gezien maar ik mis ook elke vorm van overzicht bij zulke evenementen, als er eentje is en het is beter weer/willen langer blijven hangen, maar tel nrs uitwisselen per pm?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
dit dus..... ongelovelijk als je een jaar terug lees en kijk hoe we allemaal aan het ploeteren waren.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef YUR het volgende:
Hele mooie berichten, tijden, foto's, prestaties en uitslagen mensen. En schitterend om te zien hoe de mensen in dit topic steeds maar groeien, sneller en langer kunnen lopen
Dat lijkt mij ook zo gaaf om te doenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind dat er bijna geen lekkerder hardloopgevoel is dan wanneer je in een eindeloze cadans een heuvel op rent. En pas daarna vind ik heuvelaf herstellen ook lekker. Heel hard naar beneden racen gaat me gewoon niet goed af. Ik denk er overigens over om volgend jaar me als runner in te schrijven voor de Alpe d'Huzes voor twee of als ik er echt vertrouwen in heb drie beklimmingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |