DtD is ook gezelligquote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef hatsaflats het volgende:
O, ja, Dam tot Dam. Ik moet eens gaan beslissen of ik die of de Vredesloop ga lopen. De Vredesloop is volgens mij veel leuker en gezelliger, maar de Dam tot Dam is weer een betere voorbereiding op de HM.
Van wat ik heb begrepen is er van de NB 890v3 R'dam 2013 1 batch beschikbaarquote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Arquero het volgende:
Iemand enig idee hoe lang dat soort speciale edities meestal verkrijgbaar zijn? Is dat 1 productiebatch en dan op=op, of worden die een tijdje gemaakt?
Inschrijving van de DtD gaat toch bijna open? Ik zou daarop wachten, kijken of je daar een startbewijs voor kunt bemachtigen. Lukt dat niet, dan voor de Vredesloop inschrijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef hatsaflats het volgende:
O, ja, Dam tot Dam. Ik moet eens gaan beslissen of ik die of de Vredesloop ga lopen. De Vredesloop is volgens mij veel leuker en gezelliger, maar de Dam tot Dam is weer een betere voorbereiding op de HM.
31 maart. Snel bij zijn. Is meestal dezelfde dag uitverkochtquote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Inschrijving van de DtD gaat toch bijna open? Ik zou daarop wachten, kijken of je daar een startbewijs voor kunt bemachtigen. Lukt dat niet, dan voor de Vredesloop inschrijven
Ik ga sowieso voor de Vredesloop. DtD kan volgend jaar ook nog.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:48 schreef linebear het volgende:
[..]
31 maart. Snel bij zijn. Is meestal dezelfde dag uitverkocht
Ik heb me buiten omgekleed toen ik klaar was je kon amper de tent in allemaal mensen die voor de startvakken zouden moeten wachten...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef linebear het volgende:
Zandvoort was absoluut goed georganiseerd. Maar het was echt te druk in de omkleedtent. Kon me amper omkleden. Maar logisch dat er veel mensen bleven plakken in de warme tent
Volgende keer mag er ook wel meer gewicht in de wcDe wind deed de wc flink rocken
Ik heb mensen 42 km zien uitlopen en vervolgens een peuk zien opsteken na de finish. Niks verbaasd mij meer (nouja, bijna niks iig).quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor een groot deel: eens
Maar sigaretjes roken?! Of, zoals vorig jaar bij de CPC, even een ijsje eten tijdens de 5km wedstrijd
Geen idee hoe het komt, maar na pakweg een kilometer kreeg ik ook een steek op mijn borst. Alleen aan de linkerkant, en ik dacht dus ook meteen aan mijn hart. Toen het ook vrij snel weer weg was, niet meer aan gedacht. Wellicht gewoon iets door de kou?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:17 schreef Cherryblossom het volgende:
En na een minuut ofzo begon ik steken in mijn borst te krijgen! Alleen rechts, alsof mijn rechterlong en rechterborst en nog een klein gedeelte van mijn hart uit mijn borstkas werden getrokken. Pijn! Ik moest gaan lopen..
quote:Op 9 mei Hemelvaartsdag zal de 26 e Trompper Optiek Golden Tenloop plaatsvinden. In 2012 hebben 4000 lopers deelgenomen aan de Golden Tenloop waarmee de grenzen van het deelnemersaantal op de 5 en 10 km in zicht zijn gekomen. Omdat we geen concessies willen doen aan onder meer het sfeervolle parkoers met een start en finish in het centrum van Delft hebben we besloten om een deelnemerslimiet in te stellen voor de 5 en 10 km.
In al onze communicatie waaronder Golden Tenkrant, website en mailings aan deelnemers van voorgaande edities, wijzen we op deze deelnemerslimieten en de mogelijkheid online in te schrijven tot uiterlijk 26 april tenzij de limiet eerder wordt bereikt. Het aantal inschrijvingen tot nu toe ligt 3x zo hoog (!) als op het vergelijkbare moment vorig jaar.
De volgende keer weet ik het!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Als FOK!-er iemand aanspreken
dat kan niet
Ik ga 'm volgend jaar weer doen bij beter weer en hopelijk betere conditie gaat de tijd eraanquote:Op zondag 24 maart 2013 17:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Afstand Men's Circuit Run 5 km
Categorie Man
Totaal plaats 406 / 457
Categorie plaats 406
Snelheid 8,924 km/uur
Netto tijd 33:37
Jammer van de tijd, maar de omstandigheden en het circuit waren pittig!
plus, dat inhouden op die 0.5 km omdat bocht en terug door pitstraat, wandelen en weer starten.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef hatsaflats het volgende:
30 maart zelfs. Maar het trekt me echt helemaal niet, massaler vind je het volgens mij niet en het is niet dat ik daarna "gezellig" in Zaandam blijf plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |