Laten we hopen dat het dan weglopen is en niet iets andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
ben benieuwd of er meer oudjes weglopen
nee, deze sla ik overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is al uitverkocht mocht je ernaar toe willen
Nee dat ging Frans Bauer doen tochquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
Pfff al zal ze dood vallen op het podium, gaat ze in elk geval met een lach
Ach, hij heeft het beste met zijn tante voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
neef moet zich met zijn eigen zaken bemoeien
ja maar oudjes zijn niet gemaakt van glas.. wat een onzin van die neefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het beste met zijn tante voor.
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
93, Heldin die naar Status Quo gaat
Wereldprogramma
volgens mij zijn de bezoekers van dat concert ook minstens 40+quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meer
Ik ben 50 en ze begonnen in mijn geboortejaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meer
Ja, die bandleden zijn ook al 180.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zijn de bezoekers van dat concert ook minstens 40+
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 50 en ze begonnen in mijn geboortejaar![]()
Ik voel een Fok! editie Golden Oldies aankomenquote:
Dan heb je mij nog nooit horen zingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een Fok! editie Golden Oldies aankomen![]()
maakt het uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit horen zingen
Dan kijk je toch niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een triest programma is dit toch...
je weet niet wat leuk is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, alleen gaat het daar nu precies even niet om.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:00 schreef Kwaliteit het volgende:
bejaardenswing... come on... er zijn genoeg oudere mensen die goede muziek maken.
Ja zo lief hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ah die verhalen vind ik zo mooi en romantisch
Trieste negatieve zeikpost.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ja en soms ook verdrietigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ah die verhalen vind ik zo mooi en romantisch
Dat bedoel ik te zeggen. Alles zit er in. Mooi.quote:
Klopt, het zijn allemaal levensverhalen...dood gaan hoort daar ook bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar soms is verdrietig ook mooi. Hoort helaas bij het leven.
Omdat wij anders zo'n overdreven positief topic krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
waarom moeten irritante snotblagen z=nou weer in dit programma verschijnen
steen door het raam met een uitnodiging eraan vastgeplaktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Bart zou het anders hebben opgelost.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
steen door het raam met een uitnodiging eraan vastgeplakt
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
"Vrijheid blijheid, ik hoef geen blok meer aan m'n benen"![]()
.
Ja, echt jammer dat tegenwoordig alles digitaal is ongeveer.quote:
Lekker met instagram.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat tegenwoordig alles digitaal is ongeveer.
Of nog erger met zo'n nep sepia effectquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt vergeelde foto's van dit decennium zullen er nooit komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon stiekem doen. Hebben wij ook gedaan met mijn vader. Niet op zee. Maar wel ergens anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
moet je daar niet een vergunning voor hebben om iemand op zee uit te strooien?
Ja, maar dat kun je gewoon krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
Mijn oma is op zee uitgestrooid, maar dat was met een boot, dus geen idee of die daarvoor vergunningen hadden oidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn oma is op zee uitgestrooid, maar dat was met een boot, dus geen idee of die daarvoor vergunningen hadden oid. Ik vond het een prachtig avontuur, hoge golven, bijna te veel wind om uit te varen. Echt zo'n toffe dag en herinnering
![]()
.
"Rederij vrolijk" stond er opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.
Zijn van een begrafenisondernemer.
Ik ben melig...en ik vond 'm grappigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.
Zijn van een begrafenisondernemer.
*proest*quote:
Mijn dag is goed.quote:
Feel good TVquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zit met een grote glimlach te kijkenEcht leuk dit.
Dacht ik ook gelijk aan ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
"Je leeft maar ene keer" old people's yolo.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Als ik oud ben wil ik ook zoiets doenLijkt me geweldig.
probleem met rockquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
wat vroeg hij nou? 'heb je een probleem met rob ' of 'heb je een probleem met rock' ?
Ouwe Fokkers+ party animals teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Als ik oud ben wil ik ook zoiets doenLijkt me geweldig.
Volgens mij Rob, hebben er twee heibelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
wat vroeg hij nou? 'heb je een probleem met rob ' of 'heb je een probleem met rock' ?
Dat was toch juist de bedoeling?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
zou het concert ook op tv worden uitgezonden?
nee, alleen de voorbereiding voor het concert.. zou jammer zijn als ze het concert zelf niet uitzendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling?
Lijkt mij ook, zal wel niet live zijn maar de week er op of zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling?
De weg erheen.quote:
Zoveel keus heb ik nietquote:
Dat zeker niet.quote:
We will meet again. Trustequote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Soury.. Tis vroeg maar ik ga pitten
Een voorbeeld voor ons allen en misschien helpt het om de gemiddelde BNN kijker niet zo te laten klagenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
Die mensen hebben een leven gehad, met alle ups en downs. En dan zo positief in het leven staan
Ik las in een SHO item dat Yolanthe Sneijer etc etc klaagde over het feit dat ze zowaar ZELF eieren moest gaan kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor ons allen en misschien helpt het om de gemiddelde BNN kijker niet zo te laten klagen
Inderdaad...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet 2 korte meet & greets zodat iedereen ze kan ontmoeten?
Ja daarom zat ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef tralalala het volgende:
Oh ja!Mmm, Rob is leuker met livetopic maar Golden Oldies is veel toffer.
quote:
Dit gelooft niemandquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Bij dit nummer waren ze 25. Vroeg oud waren ze eigenlijk.
zal wel gevallen zijn ofzo...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iets met gebroken ribben.. niet gezegd wat er gebeurt is
Allemaal zo'n rare scheidingquote:
Oh we zijn er nog steeds niet achter wat ie zegtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft een probleem met rock/rob...
nee, ze lieten net wel een rob zien waar hij naast zat maar leek niet geïrriteerd te zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh we zijn er nog steeds niet achter wat ie zegt
verhalen vind ik ook het leukstequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen die verhalen horen, die muziek interesseert me verder weinig.
ik heb het juist andersomquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen die verhalen horen, die muziek interesseert me verder weinig.
Het zingen is ook leuk, zoveel lol als ze er mee hebben al klinkt het voor geen meterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Doe die PI nou uit!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Ongepaste grapjes maken op het verkeerde moment, [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zal ik hem dat bijdehandte wel eventjes afleren
Ach ik kan Specularium ook aan dus dat moet lukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
dat wordt nog een klus !
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik kan Specularium ook aan dus dat moet lukken
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
die worden uitgelachen door de jeugd
Neuh joh, het Dalton is ook wel een bepaald "publiek" hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
die worden uitgelachen door de jeugd
Wat een tering herriequote:
Und?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef franklop het volgende:
Net hun primeur op de radio met seven nations Army
klonk vrij aardigquote:
Zo leuk dat jij dit ook kijktquote:
Vind ik juist leuk, een programma met rock muziekquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo leuk dat jij dit ook kijktIk had echt niet gedacht dat het iets voor jou zou zijn, niet vervelend bedoeld.
Ja dat wel maar met die ouwe mensen, ik dacht dat vind je maar stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk, een programma met rock muziek
zolang ze niet gaan klagen over kwaaltjes vind ik het prima te pruimenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel maar met die ouwe mensen, ik dacht dat vind je maar stom
Bij sommige denk ik: als ik zo ben als ik 80 ben, helemaal prima!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang ze niet gaan klagen over kwaaltjes vind ik het prima te pruimen
dan begint het lekker voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang ze niet gaan klagen over kwaaltjes vind ik het prima te pruimen
de volgende groep bejaarde word veel anders.. tatoeages & piercings.. minder schaamtelijk voor alles door andere opvoedingquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige denk ik: als ik zo ben als ik 80 ben, helemaal prima!
Plus opgegroeid met technologie. Die zitten nog te gamen en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de volgende groep bejaarde word veel anders.. tatoeages & piercings.. minder schaamtelijk voor alles door andere opvoeding
Soms krijgen oudere mensen nog een nieuwe heup, het kan best dat ze weer is opgeknapt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze was gevallen.
Dat is vaak het einde.
Volgens mij waren het d'r ribben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms krijgen oudere mensen nog een nieuwe heup, het kan best dat ze weer is opgeknapt.
Was meer als voorbeeld bedoeld. Het ligt ook aan je instelling. Sommige ouderen geven de moed dan op. ZIj leek me wel een sterke.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij waren het d'r ribben.
Dus kan goedkomen.
Als je bekken breekt en je botstructuur is te broos om te herstellen heb je gewoon pech.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was meer als voorbeeld bedoeld. Het ligt ook aan je instelling. Sommige ouderen geven de moed dan op. ZIj leek me wel een sterke.
Ik verbaas mij soms over die leeftijd plus uitstraling.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Goh deze vrouw, 93 en nog zo ontzettend bij de pinken.
Ook daar moet je mazzel mee hebben. Dat je nog zo lang "goed" blijft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms over die leeftijd plus uitstraling.
Ja zoiets iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
hoe moeten tanden schoner worden van sigaren as?
Jij ziet er toch ook nog redelijk geconserveerd uit voor 112?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook daar moet je mazzel mee hebben. Dat je nog zo lang "goed" blijft.
je mag het uitspugen daarna, denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
hoe moeten tanden schoner worden van sigaren as?
Oh gaan we weer zo beginnen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ziet er toch ook nog redelijk geconserveerd uit voor 112?
Hoeft niet verkapt, mag ook wel onverkapt. maar dat gaat te ver zeker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
In feite is het nog een verkapt compliment ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |