Laten we hopen dat het dan weglopen is en niet iets andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
ben benieuwd of er meer oudjes weglopen
nee, deze sla ik overquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is al uitverkocht mocht je ernaar toe willen
Nee dat ging Frans Bauer doen tochquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
Pfff al zal ze dood vallen op het podium, gaat ze in elk geval met een lach
Ach, hij heeft het beste met zijn tante voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
neef moet zich met zijn eigen zaken bemoeien
ja maar oudjes zijn niet gemaakt van glas.. wat een onzin van die neefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het beste met zijn tante voor.
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
93, Heldin die naar Status Quo gaat
Wereldprogramma
volgens mij zijn de bezoekers van dat concert ook minstens 40+quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meer
Ik ben 50 en ze begonnen in mijn geboortejaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zijn de heren van SQ zelf ook niet de jongste meer
Ja, die bandleden zijn ook al 180.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij zijn de bezoekers van dat concert ook minstens 40+
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 50 en ze begonnen in mijn geboortejaar![]()
Ik voel een Fok! editie Golden Oldies aankomenquote:
Dan heb je mij nog nooit horen zingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een Fok! editie Golden Oldies aankomen![]()
maakt het uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit horen zingen
Dan kijk je toch niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een triest programma is dit toch...
je weet niet wat leuk is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, alleen gaat het daar nu precies even niet om.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:00 schreef Kwaliteit het volgende:
bejaardenswing... come on... er zijn genoeg oudere mensen die goede muziek maken.
Ja zo lief hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ah die verhalen vind ik zo mooi en romantisch
Trieste negatieve zeikpost.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ja en soms ook verdrietigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Ah die verhalen vind ik zo mooi en romantisch
Dat bedoel ik te zeggen. Alles zit er in. Mooi.quote:
Klopt, het zijn allemaal levensverhalen...dood gaan hoort daar ook bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar soms is verdrietig ook mooi. Hoort helaas bij het leven.
Omdat wij anders zo'n overdreven positief topic krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
waarom moeten irritante snotblagen z=nou weer in dit programma verschijnen
steen door het raam met een uitnodiging eraan vastgeplaktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Bart zou het anders hebben opgelost.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
steen door het raam met een uitnodiging eraan vastgeplakt
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
"Vrijheid blijheid, ik hoef geen blok meer aan m'n benen"![]()
.
Ja, echt jammer dat tegenwoordig alles digitaal is ongeveer.quote:
Lekker met instagram.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat tegenwoordig alles digitaal is ongeveer.
Of nog erger met zo'n nep sepia effectquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt vergeelde foto's van dit decennium zullen er nooit komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon stiekem doen. Hebben wij ook gedaan met mijn vader. Niet op zee. Maar wel ergens anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
moet je daar niet een vergunning voor hebben om iemand op zee uit te strooien?
Ja, maar dat kun je gewoon krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
Mijn oma is op zee uitgestrooid, maar dat was met een boot, dus geen idee of die daarvoor vergunningen hadden oidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn oma is op zee uitgestrooid, maar dat was met een boot, dus geen idee of die daarvoor vergunningen hadden oid. Ik vond het een prachtig avontuur, hoge golven, bijna te veel wind om uit te varen. Echt zo'n toffe dag en herinnering
![]()
.
"Rederij vrolijk" stond er opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.
Zijn van een begrafenisondernemer.
Ik ben melig...en ik vond 'm grappigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n boot is in principe een officiele uitvaart.
Zijn van een begrafenisondernemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |