quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die stephan zeker?quote:
Echt he? Alsof we al uberhaupt ooit een lekkere kerel zien, we krijgen niet eens de kans zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom doen ze alle mannen in het kort en die schreeuwwijven lang?
Dan valt het minder op wat een schreeuwwijf Glennis is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom doen ze alle mannen in het kort en die schreeuwwijven lang?
Dat is echt onmogelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan valt het minder op wat een schreeuwwijf Glennis is.
Vervelende rotkop idd, herken het meteen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb haar inderdaad wel eerder gezien.
Ja dat weten wij wel, alleen SBS nietquote:
Hopelijk gaat ze kandidaten niet voorzien van tips hoe je moet zingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan valt het minder op wat een schreeuwwijf Glennis is.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze kandidaten niet voorzien van tips hoe je moet zingen
Levend misschienquote:
Zulks een liefde, iemand die 'indonesiër' schrijftquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Dat achtergrond liedje bij die indonesiër...wat is dat ook alweer?
Niet dit
Eentje uit Intertoys?quote:
Ik dacht wel pindaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulks een liefde, iemand die 'indonesiër' schrijft
een nep ding, speel goed dingetje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
wat dat een echte of een opgezette? keek even de andere kant op en zag het niet
Gewoon roepenquote:
uit hout gesnedenquote:
Echt? Oh dat is wel weer leukquote:
Ik ben nog niet Fok!-ingeburgerd dus bij twijfelquote:
Coole beesten, maar je wilt er idd liever niet naast staan om ze te aaienquote:
Datquote:
Na 4 jaar Fok! kun je je volledig laten gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet Fok!-ingeburgerd dus bij twijfel
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer lijkt me wel heerlijk om keihard in de auto mee te krijsen
Dat is het ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer lijkt me wel heerlijk om keihard in de auto mee te krijsen
Ik heb mijn account wel al een tijdje, maar ik post nog niet zo langquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! kun je je volledig laten gaan![]()
Ja maar dan brult ws de rest ook, ik wil solo en vol gas, dat de ramen trillenquote:
Welk nummer, ik moet zo nog inschakelenquote:
Ah oke, nou op vrijdag- en zaterdagavond kan hier bijna allesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn account wel al een tijdje, maar ik post nog niet zo lang
Bij mij trillen de ramen niet, ze barstenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan brult ws de rest ook, ik wil solo en vol gas, dat de ramen trillen
Zij geloof in mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Welk nummer, ik moet zo nog inschakelen
De rest van de week ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, nou op vrijdag- en zaterdagavond kan hier bijna alles
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dan brult ws de rest ook, ik wil solo en vol gas, dat de ramen trillen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zij geloof in mij
(in deze versie zonder T)
Ik zie je al gaan op Adelequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij trillen de ramen niet, ze barsten
Ben ik een keer politiek correct...wordt ik keihard terecht gewezenquote:
Nee, die zou ik geven met een honkbalknuppel. Een stalen.quote:
Zij gelooft in mij van Hazesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Welk nummer, ik moet zo nog inschakelen
Dit is het ware nachtmerrie materiaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Burner82 het volgende:
Dit blijven kijken of toch overschakelen naar Priest... Met vampieren, moordende mensen en zo... Maar dat lijkt me toch minder eng... Ik blijf hier
Woah, dit las ik andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die zou ik geven met een honkbalknuppel. Een stalen.
Doe het eens niet danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik een keer politiek correct...wordt ik keihard terecht gewezen
Nu weet ik het zeker...morgen gelatinepudding op het menuquote:
Echt he, dit is niet de manier om slank te lijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
oh, die riem accentueert haar vetrollen
Meezingerquote:
quote:
Weet de politie ook waar ze moeten staanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
drive-in kroeg... klinkt als een goed idee
Die houdt de boel in bedwangquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
oh, die riem accentueert haar vetrollen
En rollade ook op het menuquote:
Drive-in, niet drive-uit hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet de politie ook waar ze moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |