Hee doos niet zo miepen hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat bedacht ik me te laat
Zeg walgelijke klootzak, dat is allang afgelopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee doos niet zo miepen he
Wel blijven lachen om Hans Kraaij
Muts
nou dan ff bananasplit via uitzending gemist kijken met Fransieeee!!! Geniaal slechte tv!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg walgelijke klootzak, dat is allang afgelopen
Jakkes, nee zeg!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou dan ff bananasplit via uitzending gemist kijken met Fransieeee!!! Geniaal slechte tv!
dat is een film toch? Die is echt matig jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jakkes, nee zeg!
Zit nu naar The Burbs te kijken, ook intens slecht
Ja, met Tom Hanks. Ben al verder aan het zappen, wordt echt een drama-avond qua vermaakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is een film toch? Die is echt matig ja
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
hoho, wel een ZAALvoetballer he! das heel wat anders....quote:Op zondag 24 maart 2013 12:05 schreef henkde_j het volgende:
wtf is dit![]()
Een zondagmiddag voetballer als nos correspondent
Straks is het helemaal niet live! BEDROG!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
vreemd dat ik Timur nog niet op de cam heb gezien. volgens mij zit hij altijd in dezelfde studio als Annemieke en die heb ik net deze studio zien verlaten...
Timur is gewoonlijk wel live dus dit vind ik wat apart.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:15 schreef alors het volgende:
[..]
Straks is het helemaal niet live! BEDROG!
En waar is Ra?
Iddquote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef alors het volgende:
Die mensen bestaan ja, dat kan niet anders, zeker in Nederland
!!
Rijstwafels met chocolade en kokosquote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
Timur=Baas! maar rijstwafels zijn niet te vreten. en ze stinken.
quote:
Piles zegt het! Piles is recht!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Chocolade met kokos, zonder rijstwafels
Bounty dus
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef alors het volgende:
Dit is een beetje een soort slap aftreksel van All Of The Lights van Kanye eigenlijk.
hihi, je zei aftrekselquote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef alors het volgende:
Dit is een beetje een soort slap aftreksel van All Of The Lights van Kanye eigenlijk.
quote:
Heb je gesmst?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef alors het volgende:
Volgens mij is het nog goedkoper om bij de Aldi een pak rijstwafels à 20 cent te kopen, maar goed
Nee, maar m'n Hilvarenbeek-alarm ging af.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ken je 'm?
Of ben je haar?
nee! wat slecht! daar heb ik nou nog nooit over nagedacht...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Of afgesproken werk om 75 euro te verdienen.
Volgens mij zijn dat er veel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die had ik ook al eens bedacht jaquote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, bedoelt ie datquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
het verschil niet weten tussen confetti en serpentines
nja, dat vermoed ik wel....quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, bedoelt ie dat"grote dingen", ik had geen idee.
GMTAtwitter:Domien twitterde op zondag 24-03-2013 om 13:38:07@Timur3FM Die ‘grote dingen’ die hij bedoelt, zijn serpentines. Toch? Die sliertjes. Krijg je veel te zien als je zoekt op ‘confetti’. reageer retweet
nee.quote:
Cool, heb nog nooit met een dooie gepraat!quote:
Bartquote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed gedaan jaWeinig Caro, dus blijft goed zo
Doet ie goed jaquote:
Uhm nee, ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet ie goed ja
Was jij nou ook naar Van der Laan en Woe geweest? Ik heb ze vrijdag gezien, geniaal![]()
Oh, dan word ik dementquote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm nee, ik heb er nog nooit van gehoord.
hoe is het?quote:
ben hier alweer even niet langs geweest.quote:
ook prima hoorquote:
misschien in de war met mij? ga regelmatig naar cabaret, maar niet naar vd laan en woe trouwensquote:Op zondag 24 maart 2013 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dan word ik dement
Was iemand van hier dacht ikMaar zijn die 2 middelste van de quiz bij Paul de Leeuw, zijn samen een cabaretduo.
Hele matige lijst. Bijna geen Noorse en Finse metal, maar vooral Amerikaanse. Ik ben meer van Europese metal over het algemeen (Tool, RATM en Dream Theater eigenlijk enige uitzondering)quote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Drierdrosk moet jij geen StuBru luisteren? Is toch meer jouw muziek?!
Met je StuBru-spamquote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Had je maar moeten stemmen! Zweden is al langsgekomenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele matige lijst. Bijna geen Noorse en Finse metal, maar vooral Amerikaanse. Ik ben meer van Europese metal over het algemeen (Tool, RATM en Dream Theater eigenlijk enige uitzondering)
Daarnaast vraag ik me altijd af wat AC/DC erin doet.
Opeth ja, goeie band. Tool en Mastodon ook wel goed, maar de rest..quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je maar moeten stemmen! Zweden is al langsgekomen
yolo!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
DeMart doet een variant op KOEKOEK bij een basketbalwedstrijd
Ik luister bijna nooit metalquote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opeth ja, goeie band. Tool en Mastodon ook wel goed, maar de rest..
kloekkloek?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
DeMart doet een variant op KOEKOEK bij een basketbalwedstrijd
Meh, matig onderwerpquote:Op zondag 24 maart 2013 19:50 schreef minthy het volgende:
"Je wordt verliefd, tot over je oren. Maar hij of zij heeft een kind, dat je er gratis bij krijgt: http://3fm.nu/Z7lR7K Zo in #PSRadio #3FM"
Och, ik vind het wel vermakelijk. Herkenbaar ookquote:
Oh, jammerquote:Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag kip ik niet. Misschien morgen, vandaag ff niet.
En op een uitbrakdag zou je niet mogen kippen?! Je reinste discriminatie!quote:
Ik moest vandaag leren voor tentamens, dus geen tijd om te kippenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En op een uitbrakdag zou je niet mogen kippen?! Je reinste discriminatie!![]()
blij dat ik morgen weer mag werken
Bummer!!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag leren voor tentamens, dus geen tijd om te kippen.
Tof
Ik zie morgenavond wel een kippetje, is dat ook voldoende?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Bummer!!
Ook geen tijd voor een minikipje tussendoor? Had je daarvoor geen tijd kunnen maken?
Vragen, zoveel vragen!
Ik vind van welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie morgenavond wel een kippetje, is dat ook voldoende?
quote:
quote:
Ik gok dat Dagoduck ze in het echt heeft gezienquote:
Gewoon niet doen, heb je er ook geen verwarring door.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
Best verwarrend trouwens, posten in twee zendertopics
Deze is juist.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat Dagoduck ze in het echt heeft gezien
Ik post er maar in 3 hoor..quote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
Best verwarrend trouwens, posten in twee zendertopics
Ik vroeg het je net toevallig in het StuBru-topicquote:
Zie mijn antwoord in dat topique.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vroeg het je net toevallig in het StuBru-topic
Ach ja, ik vond FZN05 zo eenzaam. Dat soort zaken trek ik me aanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, heb je er ook geen verwarring door.![]()
.
Bij intens kloteweer raak ik al in de war met DASOOquote:
Mint, waarom luister jij geen met0l op stubru?quote:
StuBruquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mint, waarom luister jij geen met0l op stubru?
Niet zoveel zin in. Het is zondagquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mint, waarom luister jij geen met0l op stubru?
StuBruquote:
Jou kan ik dus ook niet meer serieus nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
StuBru
Het jaar van de gitaar![]()
![]()
De zwaarste lijst![]()
![]()
Gunther D.
Ach, jawel joh!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jou kan ik dus ook niet meer serieus nemen
*bookmarktquote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, jawel joh!
Met vaseline lukt alles
Komop man, die vent is gek.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jou kan ik dus ook niet meer serieus nemen
Minthy, ophouden!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, jawel joh!
Met vaseline lukt alles
Die vent is geweldigquote:
Oh joy, dat gaat me dm's opleverenquote:
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh joy, dat gaat me dm's opleveren![]()
Post je niet te vaak in VBL?
Die van mij blijft beter...quote:
neen.quote:
Jaaj.quote:
Dat wordt dus veel berichten wegklikken zonder te beantwoordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ikIk post de meeste LT's wel daar.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt dus veel berichten wegklikken zonder te beantwoorden
En dan vraagt Minth:quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, jawel joh!
Met vaseline lukt alles
*houdt een nieuwe, aan vaseline gerelateerde opmerking voor zich*quote:
GMTAquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
*houdt een nieuwe, aan vaseline gerelateerde opmerking voor zich*
Waarvoor?quote:
Dat soort schunnigheid op de zondagavond natuurlijk!quote:
Sorry godquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort schunnigheid op de zondagavond natuurlijk!
Daar heb ik dan weer niet zoveel verstand vanquote:
ik heb een hele brede smaakquote:Op zondag 24 maart 2013 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Nah... Dan liever op een groot plein in de zomerquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Blauwe voetzolen springen in de pinkopo feesttent
Neh, was echt een van m'n meest happy momenten van vorig jaarquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... Dan liever op een groot plein in de zomer
Ik geloof je graag, maar van mij hoeft het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Neh, was echt een van m'n meest happy momenten van vorig jaar
Hoe ging het?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist voor het eerst gepost in VBL met mijn verse sig.
Ik heb 1 dm, maar niet VBL of vaseline-gerelateerd gelukkigquote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist voor het eerst gepost in VBL met mijn verse sig.
En ik?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
En kusjekroel voor minthy, omdat ze het wel een beetje verdient.
Beetjesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
En kusjekroel voor minthy, omdat ze het wel een beetje verdient.
Ja?quote:
en stromen ze al binnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt dus veel berichten wegklikken zonder te beantwoorden
quote:
quote:
Ik heb net iemand de tip gegeven om ze in te smeren met schaatsvetquote:
Minth, gaat dat lukken met vasaline?quote:
Ik gok dat je daarnaast ook over flink wat kracht moet bezitten, verder geen ervaring mee (gelukkig!!)quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Minth, gaat dat lukken met vasaline?
Wil je me verdomme niet zo hard laten lachen in de stiltecoupéquote:
heb je het ook even aan de andere aanwezigen uitgelegd?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil je me verdomme niet zo hard laten lachen in de stiltecoupé
Altijd met de nerven mee!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat je daarnaast ook over flink wat kracht moet bezitten, verder geen ervaring mee (gelukkig!!)
En het is 'reeT'quote:
Zozo, gaan ze eindelijk goede muziek draaien op 3FMquote:
Weezer, altijd goedquote:Op zondag 24 maart 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zozo, gaan ze eindelijk goede muziek draaien op 3FM
Hebben we altijd StuBru nog.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Lamabal het volgende:
Wajo, en dan hoor je net dat het huis is afgefikt van een vriendin van je.
Oh?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had op twotter wel een leuke bijnaam voor je
Studio Brussel met de Metal top 66 om je af te reageren!quote:
Hehe, Alles kapot houden. Bammmmmquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Studio Brussel met de Metal top 66 om je af te reageren!
http://internetradio.vrt.(...)/wmp.html?qsbrand=41
Ik zie wel leuke titels en bands langskomenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Studio Brussel met de Metal top 66 om je af te reageren!
http://internetradio.vrt.(...)/wmp.html?qsbrand=41
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie wel leuke titels en bands langskomen![]()
Radio maar uitgezet, het werd me iets teveel hossanna
Tof, maar klinkt voor geen meter uit de speakertjes van m'n tabletquote:
Metallica - Enter Sandman!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie wel leuke titels en bands langskomen![]()
Radio maar uitgezet, het werd me iets teveel hossanna
Ja, een aantal. Alleen vanuit dit topic, die dm's neem ik per definitie niet serieusquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, een aantal. Alleen vanuit dit topic, die dm's neem ik per definitie niet serieus
ahaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, een aantal. Alleen vanuit dit topic, die dm's neem ik per definitie niet serieus
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, je vervult jezelf
Jij stuurt geen aan vaseline-gerelateerde berichtenquote:
ik vind dat nogal optimistisch klinkenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij stuurt geen aan vaseline-gerelateerde berichten
Met wat vaseline kun je ze wel serieus nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
als je een disc in je reet wel heb je wel vaseline nodig ja...quote:
*vraagt zich af hoe ze dat moet opvatten*quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind dat nogal optimistisch klinken
Das al weer uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
brand bij Radio Kootwijk daar heeft mijn opa nog gewerkt
Ik ben een tight assquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met wat vaseline kun je ze wel serieus nemen
Ernstig.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je een disc in je reet wel heb je wel vaseline nodig ja...
Fuck, neequote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
Schade aan de gebouwen?quote:
a oke hoorde het op het nieuws dat er brand wasquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
Das al weer uit.
ooh, primaquote:
Het is ook een plaats he, niet per definitie dat gebouw.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Schade aan de gebouwen?
Ik wil daar eens een keertje kijken
Ja, wat is er?quote:
Je zegt het goed idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke hoorde het op het nieuws dat er brand was
Ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Schade aan de gebouwen?
Ik wil daar eens een keertje kijken
Ik ben er nog nooit geweest en heb me er nog niet zo in verdieptquote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is ook een plaats he, niet per definitie dat gebouw.
Niet dus.
Mooi weer vind ik nog niet eens nodigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ookAls ik een keertje een dagje vrij heb met mooi weer...
Ja, die kwam keihard aan...quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TaalNoezi
Niet mijn geniaalste moment
prachtige gebouwen worden nog regelmatig gebruikt voor exposities, zeker de moeite waard om het te bezoekenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ookAls ik een keertje een dagje vrij heb met mooi weer...
wel commercieel.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.stubru.be/media/gofuckyourselfwithametaldildo
dat is nationale radio??? holycrap!
Die hoorde ik live netquote:Op zondag 24 maart 2013 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.stubru.be/media/gofuckyourselfwithametaldildo
dat is nationale radio??? holycrap!
ah ok, maar dan nog vind ik het vrij...ehm....controversieel ofzoquote:
Van de VRT toch? Is geen commerciele toch..quote:
Oh, dan zit ik waarschijnlijk te gourmetten. Of barbecuen, als het weer het toelaatquote:
Denken aan een BBQquote:Op zondag 24 maart 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik waarschijnlijk te gourmetten. Of barbecuen, als het weer het toelaat
Denken aan het weerquote:
Ga jij nou maar lekker een boomstam pijpen.quote:
Jonguh, het is dat je niet meer bespringbaar bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |