Hee doos niet zo miepen hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat bedacht ik me te laat
Zeg walgelijke klootzak, dat is allang afgelopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee doos niet zo miepen he
Wel blijven lachen om Hans Kraaij
Muts
nou dan ff bananasplit via uitzending gemist kijken met Fransieeee!!! Geniaal slechte tv!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg walgelijke klootzak, dat is allang afgelopen
Jakkes, nee zeg!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou dan ff bananasplit via uitzending gemist kijken met Fransieeee!!! Geniaal slechte tv!
dat is een film toch? Die is echt matig jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jakkes, nee zeg!
Zit nu naar The Burbs te kijken, ook intens slecht
Ja, met Tom Hanks. Ben al verder aan het zappen, wordt echt een drama-avond qua vermaakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is een film toch? Die is echt matig ja
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
hoho, wel een ZAALvoetballer he! das heel wat anders....quote:Op zondag 24 maart 2013 12:05 schreef henkde_j het volgende:
wtf is dit![]()
Een zondagmiddag voetballer als nos correspondent
Straks is het helemaal niet live! BEDROG!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
vreemd dat ik Timur nog niet op de cam heb gezien. volgens mij zit hij altijd in dezelfde studio als Annemieke en die heb ik net deze studio zien verlaten...
Timur is gewoonlijk wel live dus dit vind ik wat apart.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:15 schreef alors het volgende:
[..]
Straks is het helemaal niet live! BEDROG!
En waar is Ra?
Iddquote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef alors het volgende:
Die mensen bestaan ja, dat kan niet anders, zeker in Nederland
!!
Rijstwafels met chocolade en kokosquote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
Timur=Baas! maar rijstwafels zijn niet te vreten. en ze stinken.
quote:
Piles zegt het! Piles is recht!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Chocolade met kokos, zonder rijstwafels
Bounty dus
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef alors het volgende:
Dit is een beetje een soort slap aftreksel van All Of The Lights van Kanye eigenlijk.
hihi, je zei aftrekselquote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef alors het volgende:
Dit is een beetje een soort slap aftreksel van All Of The Lights van Kanye eigenlijk.
quote:
Heb je gesmst?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef alors het volgende:
Volgens mij is het nog goedkoper om bij de Aldi een pak rijstwafels à 20 cent te kopen, maar goed
Nee, maar m'n Hilvarenbeek-alarm ging af.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ken je 'm?
Of ben je haar?
nee! wat slecht! daar heb ik nou nog nooit over nagedacht...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Of afgesproken werk om 75 euro te verdienen.
Volgens mij zijn dat er veel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die had ik ook al eens bedacht jaquote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, bedoelt ie datquote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
het verschil niet weten tussen confetti en serpentines
nja, dat vermoed ik wel....quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, bedoelt ie dat"grote dingen", ik had geen idee.
GMTAtwitter:Domien twitterde op zondag 24-03-2013 om 13:38:07@Timur3FM Die ‘grote dingen’ die hij bedoelt, zijn serpentines. Toch? Die sliertjes. Krijg je veel te zien als je zoekt op ‘confetti’. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |