Beetje vervelende tijden, zeker donderdag en vrijdag.quote:Donderdag 21 maart
Tijd Afstand
16.35u (13.35 NL-tijd)
3000m dames
1500m heren
Vrijdag 22 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
1000m heren
1500m dames
5000m heren
Zaterdag 23 maart
Tijd Afstand
13.30u (10.30 NL-tijd)
1000m dames
10.000m heren
5000m dames
Zondag 24 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
500m dames en heren (2x)
Team Pursuit dames en heren
misschien komt er nog een foute wisselquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vraagteken is nergens voor nodig.
Maar niet echt snel.quote:
Wat nou weer?quote:
Klein beetje misschien, maar toch een erg mooie rit van Bergsma hoorquote:
Ik denk dat hij tevreden is met dit kleine verschil. Bergsma ging voluit en Kramer op slechts 2 seconden tweede.quote:
Niet eens in de buurt..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Komt er zo een 12:55 aan van die Koreaan zeker
Waarom hoefde Kramer dan niet voluit te gaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tevreden is met dit kleine verschil. Bergsma ging voluit en Kramer op slechts 2 seconden tweede.
Dat zou wel super zijn jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Komt er zo een 12:55 aan van die Koreaan zeker
Zoals ik al aangaf. Zo slecht was die tijd echt niet. Omstandigheden zijn echt heel zwaar en dat was ook aan Bergsma te zien die laatste rondes.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijd van Kramer was dus heel degelijk.
Ging hij waarschijnlijk wel, maar zijn 10 km is nog niet op zijn oude niveau.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom hoefde Kramer dan niet voluit te gaan?
Als het echt had gemoeten, had Bergsma onder 12.55 kunnen rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. Zo slecht was die tijd echt niet. Omstandigheden zijn echt heel zwaar en dat was ook aan Bergsma te zien die laatste rondes.
quote:
Helaas zit Hansie niet aan tafel.quote:
Koning Aad300 natuurlijk, rayonhoofd in hart en nieren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas zit Hansie niet aan tafel.
Dat wist ik ook wel, je hoeft geen Roland van Dam-feitjes naar mijn hoofd te gooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koning Aad300 natuurlijk, rayonhoofd in hart en nieren.
Roland van Dam heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel, je hoeft geen Roland van Dam-feitjes naar mijn hoofd te gooien.
Houden zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roland van Dam heb ik nog nooit gehoord.
Duitsland met Engelse streamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Formule 1 kijk ik lekker naar Duitsland. Veel beter.
Zou ze dan ook alle ledematen door de hele kamer slingeren?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef Szura het volgende:
De grootste winst voor Bergsma is nog wel dat hij vanavond weer op Richardson mag kruipen
Niet zo verrassend, die anderen kunnen er helemaal niks van.quote:
De 10 Kilometer wordt alleen in Nederland serieus genomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
Niet zo verrassend, die anderen kunnen er helemaal niks van.
Lee is zo'n beetje de Zuid-Koreaanse Bob de Jong.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Zo lee had ook makkelijk 10 seconden harder gekund...wat een laffe rit zeg
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging hij waarschijnlijk wel, maar zijn 10 km is nog niet op zijn oude niveau.
Hoe durfde niet, zoals hij zelf aan gaf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.
Verstandig. Podium zat er niet in, morgen is hij de grote motor van de Koreaanse aflossingsploeg en je moet sowieso spaarzaam zijn met races waarin je helemaal voluit gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Zo lee had ook makkelijk 10 seconden harder gekund...wat een laffe rit zeg
Aan de tijden van zijn laatste 3 rondes kon je wel zien dat zijn opbouw niet niet optimaal was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.
Soms wel ruzie, net als een getrouwd stel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, getver, Pechstein. Ik stop na rit 6.
Ik vind Paulien en Erben een leuk stel zo!
Wat niet wil zeggen dat hij het niet kon. Hij had nu geen richttijd en volgend jaar gaat hij niet gokken dat een steady race wel goed genoeg zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoe durfde niet, zoals hij zelf aan gaf.
dat hadden Ria en Bart ook vaak, was ook zo gezellig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Soms wel ruzie, net als een getrouwd stel.
Bob de Jong had misschien ook nog wel sneller gekund. Zitten alle drie dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat hij het niet kon. Hij had nu geen richttijd en volgend jaar gaat hij niet gokken dat een steady race wel goed genoeg zou kunnen zijn.
Ria en Mart daarentegen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat hadden Ria en Bart ook vaak, was ook zo gezellig!
Wüst heeft al de 1.000 gereden en moet een tijd neerzetten, ik denk dat dat net te veel is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Ze reed donderdag een prima 3km.
Beckert reed donderdag wel heel matig. Wust en Pechstein gaan waarschijnlijk om zilver strijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Sablikova wint makkie. De vraag is wint wust van Beckert. Maar brons zit er wek inof doet Pechstein nog wat raars?
Denk het ook, maar zilver kan prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wüst heeft al de 1.000 gereden en moet een tijd neerzetten, ik denk dat dat net te veel is.
Ja, Sablikova is duidelijk. Kanshebbers voor het podium: Beckert (niet in vorm), Wust, Pechstein & wellicht Graf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Sablikova wint makkie. De vraag is wint wust van Beckert. Maar brons zit er wek inof doet Pechstein nog wat raars?
Ik voel een lichte cynische ondertoonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat een prestatie, Ik denk dat de BBC en de CNN dit als breaking news gaat uitzenden
Haha nee sorry maar het jammere aan het schaatsen vind ik dat je het nauwelijks mondiale topsport kunt noemen. Vooral op de langebaan zijn het vaak alleen maar Nederlanders. En in Nederland hebben wij amper aandacht voor shorttrack terwijl dat veel meer spektakel is en mondiaal een veel grotere sport en een betere ambiance etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik voel een lichte cynische ondertoon
Shorttrack is een Zuid-Oost Aziatische sport...vraag me af of die sport zo mondialer is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Haha nee sorry maar het jammere aan het schaatsen vind ik dat je het nauwelijks mondiale topsport kunt noemen. Vooral op de langebaan zijn het vaak alleen maar Nederlanders. En in Nederland hebben wij amper aandacht voor shorttrack terwijl dat veel meer spektakel is en mondiaal een veel grotere sport en een betere ambiance etc.
Zoveel grotere sport is shorttrack mondiaal niet hoor. Is redelijk aan elkaar gelijk. En beide sporten zijn nog altijd veel mondialer dan veel andere wintersporten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Haha nee sorry maar het jammere aan het schaatsen vind ik dat je het nauwelijks mondiale topsport kunt noemen. Vooral op de langebaan zijn het vaak alleen maar Nederlanders. En in Nederland hebben wij amper aandacht voor shorttrack terwijl dat veel meer spektakel is en mondiaal een veel grotere sport en een betere ambiance etc.
Langebaanschaatsen is véél internationaler dan shorttrack.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Precies, rodelen/skeleton...dat is pas een lokale sport.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoveel grotere sport is shorttrack mondiaal niet hoor. Is redelijk aan elkaar gelijk. En beide sporten zijn nog altijd veel mondialer dan veel andere wintersporten.
Ach, het bewijst wel dat ze een echte liefhebber is. Ieder ander zou allang zijn gestopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:09 schreef TheArt het volgende:
7.35Dat zouden minstens 10 Nederlandse vrouwen ook rijden.
Waarom kan met alle respect een Bob de Jong op 38jarige leeftijd nog mee dan? Waarom staan er in de top 10 altijd minimaal 5-6 Nederlanders? Heel Azië en Amerika doet aan shorttrack.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen is véél internationaler dan shorttrack.
Lange afstanden mannen is de uitzondering...overige afstanden zijn wel internationaal sterk bezet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom kan met alle respect een Bob de Jong op 38jarige leeftijd nog mee dan? Waarom staan er in de top 10 altijd minimaal 5-6 Nederlanders? Heel Azië en Amerika doet aan shorttrack.
Waarom kan Chris Horner bij het wielrennen op 41-jarige leeftijd nog mee in de top? Ook geen internationale sport? Leeftijd zegt echt helemaal niets of het wel of geen internationale sport is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom kan met alle respect een Bob de Jong op 38jarige leeftijd nog mee dan? Waarom staan er in de top 10 altijd minimaal 5-6 Nederlanders? Heel Azië en Amerika doet aan shorttrack.
Langebaanschaatsen is trouwens zowat de enige wintersport waar in drie continenten op topniveau wordt gepresteerd. Zie medaillespiegel 2010.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar vinden jullie het ook echt leuk om naar de 10km te kijken? Een ritje van Sven Kramer kan ik nog wel uitzitten. Maar al helemaal de eerste ritten. Je kijkt 15 minuten lang naar een Pool en een Fransman met weinig schaatstalent en de NOS zend het ook nog rechtstreeks uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lange afstanden mannen is de uitzondering...overige afstanden zijn wel internationaal sterk bezet.
Met mondiaal bedoel ik ook eigenlijk meer de media aandacht voor de sport in verschillende landen. Kijk de USA wint altijd met basketbal maar dat is wel een mondiale sport. Het valt mij gewoon op als ik in het buitenland ben dat niemand een fuck geeft om schaatsen en in Nederland doen wij altijd alsof heel de wereld mee leeft met het schaatsen. Terwijl het alleen in Nederland en wat Scandinavische landen nauwlettend wordt gevolgd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen is trouwens zowat de enige wintersport waar in drie continenten op topniveau wordt gepresteerd. Zie medaillespiegel 2010.
Wie zegt dat wij in Nederland denken dat de hele wereld wakker ligt van schaatsen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Met mondiaal bedoel ik ook eigenlijk meer de media aandacht voor de sport in verschillende landen. Kijk de USA wint altijd met basketbal maar dat is wel een mondiale sport. Het valt mij gewoon op als ik in het buitenland ben dat niemand een fuck geeft om schaatsen en in Nederland doen wij altijd alsof heel de wereld mee leeft met het schaatsen. Terwijl het alleen in Nederland en wat Scandinavische landen nauwlettend wordt gevolgd.
Pijnlijk ja. Maar voor de achtervoling nog wel belangrijk.quote:
Zo brengt de media het vaak. Als ik het AD opensla doet de AD net alsof ze het over een wereldsport hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij in Nederland denken dat de hele wereld wakker ligt van schaatsen?
De meeste aardbewoners kan het ook geen reet schelen wie het curling-toernooi of het shorttracken wint....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Met mondiaal bedoel ik ook eigenlijk meer de media aandacht voor de sport in verschillende landen. Kijk de USA wint altijd met basketbal maar dat is wel een mondiale sport. Het valt mij gewoon op als ik in het buitenland ben dat niemand een fuck geeft om schaatsen en in Nederland doen wij altijd alsof heel de wereld mee leeft met het schaatsen. Terwijl het alleen in Nederland en wat Scandinavische landen nauwlettend wordt gevolgd.
Nee maar dat word gelukkig niet live uitgezonden op de publieke omroep. Er zijn zoveel leukere sporten met veel meer spektakel maar nee de NOS kiest ervoor om de 10km live uit te zenden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De meeste aardbewoners kan het ook geen reet schelen wie het curling-toernooi of het shorttracken wint....
Het is maar wat je zelf wilt lezen. Het AD doet zo verslag omdat ze een krant maken voor NL en een aardig deel van Nederland dingen over schaatsen wilt lezen. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zo brengt de media het vaak. Als ik het AD opensla doet de AD net alsof ze het over een wereldsport hebben.
Het is gewoon een grote sport in NL. Logisch dat een Nedrrlandse krant daar uitgebreid over bericht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zo brengt de media het vaak. Als ik het AD opensla doet de AD net alsof ze het over een wereldsport hebben.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zou als eerste zeggen, dump zo snel mogelijk de uitzendrechten van de CL, des te meer andere mooie sporten kan je uitzenden die nu amper aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee maar dat word gelukkig niet live uitgezonden op de publieke omroep. Er zijn zoveel leukere sporten met veel meer spektakel maar nee de NOS kiest ervoor om de 10km live uit te zenden.
Jarenlang epo-gebruik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom kan Chris Horner bij het wielrennen op 41-jarige leeftijd nog mee in de top? Ook geen internationale sport? Leeftijd zegt echt helemaal niets of het wel of geen internationale sport is.
Zijn wij het tenminste nog ergens over eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zou als eerste zeggen, dump zo snel mogelijk de uitzendrechten van de CL, des te meer andere mooie sporten kan je uitzenden die nu amper aandacht krijgen.
Hele andere discussie. Voorrondes in het shorttrack zijn ook slaapverwekkend totdat Koreaantje X of Chinese Y even een bocht aanzet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar vinden jullie het ook echt leuk om naar de 10km te kijken? Een ritje van Sven Kramer kan ik nog wel uitzitten. Maar al helemaal de eerste ritten. Je kijkt 15 minuten lang naar een Pool en een Fransman met weinig schaatstalent en de NOS zend het ook nog rechtstreeks uit.
In het shorttrack zijn er vier (!) landen die structureel medailles pakken, heel erg veel minder dan in het langebaanschaatsen. In de VS stelt het net als langebaanschaatsen niks voor, in China zijn er ook veel grotere sporten. In Zuid-Korea (is dat zoveel belangrijker dan Nederland waar het langebaanschaatsen een gelijkaardige status heeft?) is het inderdaad belangrijk en in Canada is het wat groter dan langebaanschaatsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dat vind jij. Het overgrote deel van de Nederlanders niet, ook al doen Nederlanders, zeker op continentaal niveau, mee met de top.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:20 schreef superniger het volgende:
Shorttrack is ook veel leuker om naar te kijken
Epo-gebruik zie ik daar juist niet als reden voor. Dopinggebruik leidt namelijk meestal tot kortere carrières dan langere, daarmee niet implicerend dat Horner nooit doping gebruikt heeft.quote:
Ria.quote:
Ik denk dat je niet kan negeren dat shorttrack veel spectaculairder is dan langebaanschaatsen. Het feit dat Nederlanders langebaanschaatsen liever kijken heeft gewoon te maken met het feit dat het herkenbaar is omdat de NOS je doodgooit met langebaanschaatsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hele andere discussie. Voorrondes in het shorttrack zijn ook slaapverwekkend totdat Koreaantje X of Chinese Y even een bocht aanzet.
[..]
In het shorttrack zijn er vier (!) landen die structureel medailles pakken, heel erg veel minder dan in het langebaanschaatsen. In de VS stelt het net als langebaanschaatsen niks voor, in China zijn er ook veel grotere sporten. In Zuid-Korea (is dat zoveel belangrijker dan Nederland waar het langebaanschaatsen een gelijkaardige status heeft?) is het inderdaad belangrijk en in Canada is het wat groter dan langebaanschaatsen.
[..]
Dat vind jij. Het overgrote deel van de Nederlanders niet, ook al doen Nederlanders, zeker op continentaal niveau, mee met de top.
Epo-gebruik met een zekere mate kan imo juist wel leiden tot een veel steviger basis en daardoor een langere carrière op hoger niveau.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Epo-gebruik zie ik daar juist niet als reden voor. Dopinggebruik leidt namelijk meestal tot kortere carrières dan langere, daarmee niet implicerend dat Horner nooit doping gebruikt heeft.
Waarom zouden ze het langlaufen live uitzenden? Daar doen geen Nederlanders mee. Zelfde voor tig andere wintersporten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee maar dat word gelukkig niet live uitgezonden op de publieke omroep. Er zijn zoveel leukere sporten met veel meer spektakel maar nee de NOS kiest ervoor om de 10km live uit te zenden.
Nationalistische gevoelensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het langlaufen live uitzenden? Daar doen geen Nederlanders mee. Zelfde voor tig andere wintersporten.
De Duitsers zenden rodelen en bobsleeën vaak live uit, en anders kort na de race in uitgebreide samenvatting. Op het moment dat er Duitsers zijn die goed meekunnen met het schaatsen echter, zenden ze dat live uit. Sterker nog, de 10km was live op ARD te zien, terwijl Geisreiter, Weber en Beckert nou niet echt topfavorieten zijn.
De meeste mensen boeit het wel dat er nederlanders meedoen. Dan kijken er meer mensen. Als de NOS langlaufen gaat uitzenden, kijkt er geen hond naar, dus zenden ze het niet uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nationalistische gevoelens. Alsof mij het wat boeit of er Nederlanders mee doen. Ik kijk liever naar NBA dan naar de Nederlandse basketbal competitie. De NOS moet gewoon topsport uitzenden en niet een sport die niet toegankelijk is(hoeveel mensen kunnen het betalen om structureel naar een ijsbaan te gaan?. En waar geen brede top is.
Carla Zijlstra, dát is oud!quote:
Als mensen niet meer kijken stopt dr NOS ook. Maar met miljoenen kijkers naar een allroundtoernooi is er gewoon markt voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan negeren dat shorttrack veel spectaculairder is dan langebaanschaatsen. Het feit dat Nederlanders langebaanschaatsen liever kijken heeft gewoon te maken met het feit dat het herkenbaar is omdat de NOS je doodgooit met langebaanschaatsen.
Ik zeg ook niet dat de NOS live langlaufen moet uitzenden. Maar ze moeten sporten als: Basketbal,Rugby,Atletiek,Ijshockey etc. veel meer aandacht geven. Maar nee wij kijken naar schaatsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste mensen boeit het wel dat er nederlanders meedoen. Dan kijken er meer mensen. Als de NOS langlaufen gaat uitzenden, kijkt er geen hond naar, dus zenden ze het niet uit.
Tja, als het meer uitgezonden wordt zullen ook meer mensen het leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:27 schreef wimderon het volgende:
Dat vind jij. Het overgrote deel van de Nederlanders niet, ook al doen Nederlanders, zeker op continentaal niveau, mee met de top.
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mensen niet meer kijken stopt dr NOS ook. Maar met miljoenen kijkers naar een allroundtoernooi is er gewoon markt voor.
En volgens mij heeft de NOS het WK shorttrack grotendeels live uitgezonden en zie ik ook de WBs voorbij komen bij de NOS.
Shorttrack en Bobsleeën zijn ook B-sporten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.
Was dat Ria Visser?quote:
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Shorttrack en Bobsleeën zijn ook B-sporten.
De lokale ijsclub hier heeft tientallen actieve leden die meerdere malen per week naar de ijsbaan gaan. En die ligt niet om de hoek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nationalistische gevoelens. Alsof mij het wat boeit of er Nederlanders mee doen. Ik kijk liever naar NBA dan naar de Nederlandse basketbal competitie. De NOS moet gewoon topsport uitzenden en niet een sport die niet toegankelijk is(hoeveel mensen kunnen het betalen om structureel naar een ijsbaan te gaan?. En waar geen brede top is.
Eigenlijk is alles buiten voetbal een B-sportquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.
Structureel naar een ijsbaan gaan is ook wel nuttig voor shorttrack denk ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom zou het naar de commercielen moeten? Er is gewoon vraag naar. En als de commercielen willen betalen, gaat het vast wel over.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.
Dat is geen feit, dat vind jij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan negeren dat shorttrack veel spectaculairder is dan langebaanschaatsen.
Dat zijn ze grotendeels wettelijk verplicht. De worldcups waarvoor dat niet geldt worden alleen samengevat uitgezonden.quote:Het feit dat Nederlanders langebaanschaatsen liever kijken heeft gewoon te maken met het feit dat het herkenbaar is omdat de NOS je doodgooit met langebaanschaatsen.
Nog wel, er loopt nu wel een groot Leids talent rond, waarvan ik verwacht dat hij de hele sport naar een hoger niveau zal tillen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.
Zou zomaar zilver kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Valkenburg blijft toch heel ver achter Wust. Denk dat Pechstein het nog lastig krijgt met de tijd van Wust.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de NOS live langlaufen moet uitzenden. Maar ze moeten sporten als:
Betaal jij de rechten?quote:Basketbal
Het WK heeft heel veel aandacht gekregen, het zeslandentoernooi komt ook genoeg aan bod. Verder is er weinig noemenswaardigs om uit te zenden.quote:Rugby,
Grote toernooien worden rechtstreeks uitgezonden, NK's komen altijd ruim aan bod, net als de grote stadsmarathons. De diamond-league wordt samengevat uitgezonden, wat niet anders is dan de worldcups bij het schaatsen.quote:Atletiek,
Geweldige tv-sport met een speelobject dat nauwelijks te volgen is inderdaad. Goed idee om dan NHL aan te kopen voor drie man en een paardenkop.quote:Ijshockey
Lijkt me wel ja.quote:
Gaat niet gebeuren....Beckert reed donderdag een hele slechte 3km.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoop wel dat Beckert Pechstein nog ff van het podium gooit..
discussie of ze nederland of polen zouden binnenvallenquote:
zou ik ook niet willenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Beckert wil niet met Pechstein rijden...wat zijn dit voor puberale toestanden?
En Verweij dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou ik ook niet willenen ook niet met Bob, Sablikova etc
Sowieso, met de wereldtop willen rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou ik ook niet willenen ook niet met Bob, Sablikova etc
mijn aversie jegens Verweij wordt al wat minder. Hij verprutst het zelf toch ook al heel vaakquote:
Ik ook niet. Pechstein.quote:
Ik heb altijd een zwak voor Claudia gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Pechstein.
Vond ik ook voor haar doping al.
Ik ook, Claudiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor Claudia gehad.
Bij de vrouwen gaat dat wrs geen rol spelen. Bij de mannen vrijwel zeker wel...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, dat gezeik over maximaal 10 rijders
Bij de mannen wordt dat echt een issue...het is vooral de vraag hoe belangrijk we de ploegenachtervolging gaan vinden...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Bij de vrouwen gaat dat wrs geen rol spelen. Bij de mannen vrijwel zeker wel...
jammer dat we mannen/vrouwen niet mogen inwisselen qua aantallen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de mannen wordt dat echt een issue...het is vooral de vraag hoe belangrijk we de ploegenachtervolging gaan vinden...
Geen enkele gezonde jongeman.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef MiLalaa het volgende:
Erben heeft geen interesse om een kopje koffie met Sablikova te drinken
Dat werkt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer dat we mannen/vrouwen niet mogen inwisselen qua aantallen.
Of uitruil met aantallen in shorttrack (is daar nog ruimte?)
bij het fietsen afgelopen zomer mocht het toch wel? Was er geen mountainbike / wielren combi bij de Engelsen ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat werkt niet...10 voor de mannen en 10 voor de vrouwen...laten we vooral hopen dat er geen vd Kieft ofzo zich gaat plaatsen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mijn aversie jegens Verweij wordt al wat minder. Hij verprutst het zelf toch ook al heel vaak![]()
als ie z'n haar eerst eens gaat knippen, scheelt dat ook alweer
Gezien het niveau van Bergsma (en De Jong) dit seizoen verbaast het me niet. Kramer heeft de 10km van laten versloffen om zich volledig te richten op de 5km, ook vanwege lichamelijke beperkingen vermoed ik. En de allroundtoernooien, waar hij flink uitgedaagd is door Blokhuijsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:54 schreef DeeBee het volgende:
Had niet gedacht dat Kramer zou verliezen.
Wüst knap, maar Sablikova rijdt ook wel flink harder dan heel de rest van het seizoen, goed gepiekt!
leuke meid mag van mij wel meer gaan dan voor de NOSquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef Montov het volgende:
Van Deutekom:
http://nos.nl/video/487931-wust-beter-dan-eigen-prognose.html
quote:
Hij wil te vaak een punt maken dat er niet is.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef marcodej het volgende:
Wennemars vind ik een beetje een zeikerd dit weekend.
vroeger was alles beter type is het gewordenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef marcodej het volgende:
Is hij altijd wel een beetje.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef marcodej het volgende:
iedere gek in dit land mag een mening hebben zelfs Erbenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Erben heeft tenminste wel een mening...dat kan van Anni en Rintje niet gezegd worden.
Maar wij zitten op Fok!, wij mogen/moeten dat.quote:
ik vond het wel een goeie, ze zei precies niks in dat interview. Wat moet hij dan weer dáárover zeggen van Dione?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef marcodej het volgende:
Die kan er niet veel van.quote:
Verder ook niet.quote:
De tijd van Aydova is zo slecht nog niet hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende rit komen volgens mij de eerste figuren die er wat van kunnen toch?
Vanaf nu/volgende rit jaquote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende rit komen volgens mij de eerste figuren die er wat van kunnen toch?
Klopt, maar da's wel de enige die er normaal wat van kan toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
De tijd van Aydova is zo slecht nog niet hoor.
Inderdaad, zoveel schaatsters gaan geen 38 laag rijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
De tijd van Aydova is zo slecht nog niet hoor.
Mwah, dat vind ik op zich wel meevallen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Riessen valt toch ook wat tegen.
Het rondje had wat beter gekund denk ik, zag er iets te gehaast uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik op zich wel meevallen.
Sneller dan wie?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hesse en Tsuji zijn gewoon snellerNou, dan moet de rest het maar doen.
Erbanova - Zhangquote:
Hopelijk kan ze straks bij de 2e 500m profiteren bij de kruising.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Hiermee gaat ze meedoen voor het podium
Wolf ook..quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef Remzz het volgende:
Wat een lelijke schaatster is Richardson toch
Die is er alleen niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wolf langzamer dan Oenema, en die is vaak slechter op dag 2.
Gelukkig hebben we geen dag 2quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze rijden alleen op 1 dagquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja rit 2 bedoelde ikquote:
hahaha!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verspreek me jongens, allemaal even lachen.
Hihaiaheheh.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verspreek me jongens, allemaal even lachen.
Ramptoeristje.quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:
die staat vijfde?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oenema kan ook zilver halen als Wang wéér choked.
Daarom wéér. Ik verwachtte meer van d'r.quote:
Verschil is slechts een paar hondersten.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom wéér. Ik verwachtte meer van d'r.
Ja, maar gezien haar vorm de laatste races had ik haar eerder Lee zien bedreigen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verschil is slechts een paar hondersten.
Dit. Echt heel jammer. En dan gister ook nog de exacte + - tijden erbijquote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Wombcat het volgende:
Die streep in beeld vind ik maar niets. Haalt een flink stuk van de spanning weg
Da's Wolf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |