Beetje vervelende tijden, zeker donderdag en vrijdag.quote:Donderdag 21 maart
Tijd Afstand
16.35u (13.35 NL-tijd)
3000m dames
1500m heren
Vrijdag 22 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
1000m heren
1500m dames
5000m heren
Zaterdag 23 maart
Tijd Afstand
13.30u (10.30 NL-tijd)
1000m dames
10.000m heren
5000m dames
Zondag 24 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
500m dames en heren (2x)
Team Pursuit dames en heren
misschien komt er nog een foute wisselquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vraagteken is nergens voor nodig.
Maar niet echt snel.quote:
Wat nou weer?quote:
Klein beetje misschien, maar toch een erg mooie rit van Bergsma hoorquote:
Ik denk dat hij tevreden is met dit kleine verschil. Bergsma ging voluit en Kramer op slechts 2 seconden tweede.quote:
Niet eens in de buurt..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Komt er zo een 12:55 aan van die Koreaan zeker
Waarom hoefde Kramer dan niet voluit te gaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tevreden is met dit kleine verschil. Bergsma ging voluit en Kramer op slechts 2 seconden tweede.
Dat zou wel super zijn jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Komt er zo een 12:55 aan van die Koreaan zeker
Zoals ik al aangaf. Zo slecht was die tijd echt niet. Omstandigheden zijn echt heel zwaar en dat was ook aan Bergsma te zien die laatste rondes.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijd van Kramer was dus heel degelijk.
Ging hij waarschijnlijk wel, maar zijn 10 km is nog niet op zijn oude niveau.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom hoefde Kramer dan niet voluit te gaan?
Als het echt had gemoeten, had Bergsma onder 12.55 kunnen rijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. Zo slecht was die tijd echt niet. Omstandigheden zijn echt heel zwaar en dat was ook aan Bergsma te zien die laatste rondes.
quote:
Helaas zit Hansie niet aan tafel.quote:
Koning Aad300 natuurlijk, rayonhoofd in hart en nieren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas zit Hansie niet aan tafel.
Dat wist ik ook wel, je hoeft geen Roland van Dam-feitjes naar mijn hoofd te gooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koning Aad300 natuurlijk, rayonhoofd in hart en nieren.
Roland van Dam heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel, je hoeft geen Roland van Dam-feitjes naar mijn hoofd te gooien.
Houden zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roland van Dam heb ik nog nooit gehoord.
Duitsland met Engelse streamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Formule 1 kijk ik lekker naar Duitsland. Veel beter.
Zou ze dan ook alle ledematen door de hele kamer slingeren?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef Szura het volgende:
De grootste winst voor Bergsma is nog wel dat hij vanavond weer op Richardson mag kruipen
Niet zo verrassend, die anderen kunnen er helemaal niks van.quote:
De 10 Kilometer wordt alleen in Nederland serieus genomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
Niet zo verrassend, die anderen kunnen er helemaal niks van.
Lee is zo'n beetje de Zuid-Koreaanse Bob de Jong.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Zo lee had ook makkelijk 10 seconden harder gekund...wat een laffe rit zeg
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging hij waarschijnlijk wel, maar zijn 10 km is nog niet op zijn oude niveau.
Hoe durfde niet, zoals hij zelf aan gaf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.
Verstandig. Podium zat er niet in, morgen is hij de grote motor van de Koreaanse aflossingsploeg en je moet sowieso spaarzaam zijn met races waarin je helemaal voluit gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef Norrage het volgende:
Zo lee had ook makkelijk 10 seconden harder gekund...wat een laffe rit zeg
Aan de tijden van zijn laatste 3 rondes kon je wel zien dat zijn opbouw niet niet optimaal was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij het voordeel van de loting had gehad had hij wel goud gepakt denk ik. Qua opbouw (zeer trage openingsronde en kunnen versnellen op het einde) was het niet optimaal en ook niet helemaal tot het gaatje denk ik. Als hij op de Spelen niet in de laatste rit zit gaat hij hem in ieder geval niet zo rijden als vandaag.
Soms wel ruzie, net als een getrouwd stel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, getver, Pechstein. Ik stop na rit 6.
Ik vind Paulien en Erben een leuk stel zo!
Wat niet wil zeggen dat hij het niet kon. Hij had nu geen richttijd en volgend jaar gaat hij niet gokken dat een steady race wel goed genoeg zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoe durfde niet, zoals hij zelf aan gaf.
dat hadden Ria en Bart ook vaak, was ook zo gezellig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Soms wel ruzie, net als een getrouwd stel.
Bob de Jong had misschien ook nog wel sneller gekund. Zitten alle drie dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat hij het niet kon. Hij had nu geen richttijd en volgend jaar gaat hij niet gokken dat een steady race wel goed genoeg zou kunnen zijn.
Ria en Mart daarentegen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat hadden Ria en Bart ook vaak, was ook zo gezellig!
Wüst heeft al de 1.000 gereden en moet een tijd neerzetten, ik denk dat dat net te veel is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Ze reed donderdag een prima 3km.
Beckert reed donderdag wel heel matig. Wust en Pechstein gaan waarschijnlijk om zilver strijden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Sablikova wint makkie. De vraag is wint wust van Beckert. Maar brons zit er wek inof doet Pechstein nog wat raars?
Denk het ook, maar zilver kan prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wüst heeft al de 1.000 gereden en moet een tijd neerzetten, ik denk dat dat net te veel is.
Ja, Sablikova is duidelijk. Kanshebbers voor het podium: Beckert (niet in vorm), Wust, Pechstein & wellicht Graf.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Sablikova wint makkie. De vraag is wint wust van Beckert. Maar brons zit er wek inof doet Pechstein nog wat raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |