Sansa is zeker wel een mooie meidquote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook welOf met Lena, of Rose, en degene die Sansa speelt ook wel.
Kissed by fire.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Wat is er zo knap aan Ygritte dan? Ik zie het niet echt
[ afbeelding ]
Er gaat zich nog genoeg rond Winterfell afspelen toch? Grote kans dat het bordeel weer bezocht wordt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan haar irritante kop ook niet meer zien met die eeuwige duckface
Mits het leeftijdsverschil niet te groot is.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Franknfurter het volgende:
Net even opgezocht, 17, legaal dus in Nederland.
Ik ben 20 dus dat vind ik prima kunnenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mits het leeftijdsverschil niet te groot is.
Lekkerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Franknfurter het volgende:
Net even opgezocht, 17, legaal dus in Nederland.
Ik ben 19 dus het mag. Al is ze volgens mij best lang, past niet helemaal bij mijquote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mits het leeftijdsverschil niet te groot is.
Ik herinner me iets heel anders over haar.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ros is er helemaal niet uit, Varys heeft haar ingeschakeld als spion dus ze krijgt wss meer screentime dit seizoen.
Do tell...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik herinner me iets heel anders over haar.
quote:
SPOILER: boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]We hebben het nog steeds over Ros uit het bordeel toch? Ze moet Petyr in de gaten gaan houden voor Varys, zie season finale.SPOILER: boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Yup, maar dat betekent niet dat dat het enige is waarmee ze te zien is.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over Ros uit het bordeel toch? Ze moet Petyr in de gaten gaan houden voor Varys, zie season finale.
Ah zo, ja wat dat betreft laat ik me verrassen als non-boeklezer.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, maar dat betekent niet dat dat het enige is waarmee ze te zien is.
Ik dacht dat die Ros er al lang uit wasquote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht es effe ik dacht dat Ros helemaal niet voorkwam in de boeken...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is ook nietquote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht es effe ik dacht dat Ros helemaal niet voorkwam in de boeken...
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht es effe ik dacht dat Ros helemaal niet voorkwam in de boeken...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zat dan ook niet in Winterfell.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het zal die roodharige wel zijn neem ik aan?
Lijkt me niet dat zij nog terugkeert nadat winterfell verwoest is.
Ze woont op King's Landing (daar speelt ze de hoer tenminste)quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het zal die roodharige wel zijn neem ik aan?
Lijkt me niet dat zij nog terugkeert nadat winterfell verwoest is.
Jawel.quote:
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.quote:
Tja, als ze net zou zijn als haar personagequote:Die bep die Catelyn speelt is trouwens supersympathiek in interviews, wat een verademing
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nuquote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.
Lees m'n post effe goed kthxbyequote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nu
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb maar een klein schermpje
![]()
Lancel komt nog vrij veel voor in het verhaal. Ros word erin geschreven met onduidelijke reden, behalve dan meer sexscenes misschien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.
Wat ik me nu wel afvraag is of Baelish naar Harrenhal gaat of in Kings Landing blijft (en nee hoef niet gespoilerd te worden...)
Omdat ze op die foto kleding draagtquote:Ik kan Ros me totaal niet meer herinneren... Zelfs niet toen ik haar foto zag.
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je bent dus niet alleen zat eerst echt naar de foto van die oude vrouw te kijken en te denken really?
3 en 4 zijn beiden Storm of Swords.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
Seizoen 1: Game of Thronesquote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Good tryquote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Seizoen 1: Game of Thrones
Seizoen 2: A Clash of Kings
Seizoen 3: A Storm of Swords (deel 1)
Seizoen 4: A Storm of Swords (deel 2)
A Feast of Crows zal dus waarschijnlijk seizoen 5 zijn.. Overigens is er ook nog een deel 5, A Dance with Dragons. Wanneer deel 6 uitkomt is nog niet bekend. Met het tempo van George RR Martin pas over paar jaar.
Heb ik ook gekocht, gestart bij tweede book en al even terug dat ik in derde boek was begonnen.. moet maar weer eens beginnen na mijn tentamens. Kan niet wachten op de 31e mensenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Grayfoxhound het volgende:
Omdat het idee dat ze haar iets aan zouden doen hem vast zo angstig maakte dat hij toch voor zichzelf moest zien dat ze in orde was.
[..]
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt de septa.
[ afbeelding ]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.
Shae?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.
Nee, Winterfell.quote:
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik komende maandag heel de dag vrij heb om de nieuwe GoT ep. te kijken, 20x moet wel lukken.Podver, zo zenuwachtig ik begin er al van te shaken.
Nee ja daarom dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.
Je zit nog op de middelbare, toetsweken stellen niets voor. Of sta je op zittenblijven?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb direct daarna toetsweekmaar een episode moet wel lukken.
Niet rullevant. Die GoT premiere is ook maar 1 keer natuurlijk. Schooljaar kan je altijd nog overdoen.quote:
Nee, maar wel als ik die toetsweek verklootquote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je zit nog op de middelbare, toetsweken stellen niets voor. Of sta je op zittenblijven?
Geldverspillingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:35 schreef Altron het volgende:
Net maar effe abbo op HBO genomen.
Kan echt niet wachten tot zondag , MUST SEEEEEE!
Valt wel mee toch in dit filmpje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:26 schreef Grayfoxhound het volgende:
Vette promo alweer, alleen jammer dat ze zoveel van de draken laten zien op zich, bij de eerste trailer was je nog helemaal geshockeerd omdat ze een tipje van de sluier lieten zien van de draken, nu laten ze meteen weer veel te veel zien, blijft het al niet zo verassend meer op t scherm. Maar het blijven toch toffe beelden desalniettemin.
Achja , er is een aanbieding dat je de eerste 2 maanden maar 7,50 betaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Geldverspilling. Ik wacht wel een dag.
Maar HBO zend hier in NL toch ook alles een dag later uit?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , er is een aanbieding dat je de eerste 2 maanden maar 7,50 betaal.
Lekker boeiend.
Ik kan ze idd de dag erna van spotnet afhalen maar dat heb ik bij de vorige seizoenen ook niet gedaan.
Die heb ik op blu-ray aangeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik me afvraag, wie is in de trailers die man die met z'n armen wijd vastgebonden zit, met die zak over z'n hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee , zelfde dag als in Amerika.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Maar HBO zend hier in NL toch ook alles een dag later uit?
Achja , dan maar een extra dag wachtenquote:The third season of the epic fantasy drama television series Game of Thrones will premiere in the United States and Canada on March 31, 2013 on HBO.[1] The season will premiere internationally on April 1 in the United Kingdom on Sky Atlantic[2] and in the Netherlands on HBO Netherlands.[3]
Nah, ik ben je juist heel dankbaar.quote:
hehe , ja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nah, ik ben je juist heel dankbaar.![]()
Door jouw bijdrage kan GoT blijven bestaan en hoeven wij het niet meer te doen!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
hehe , ja zo kan je het ook zien
In dat geval , graag gedaan
In feite dezelfde dag. Op het tijdstip van uitzenden in de VS (9 pm EST) is het in Nederland al 1 april.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee , zelfde dag als in Amerika.
[edit]
Shit , je heb gelijk... lol
[..]
Achja , dan maar een extra dag wachten
Hmm , daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
In feite dezelfde dag. Op het tijdstip van uitzenden in de VS (9 pm EST) is het in Nederland al 1 april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |