Seizoen 1: Game of Thronesquote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Good tryquote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Seizoen 1: Game of Thrones
Seizoen 2: A Clash of Kings
Seizoen 3: A Storm of Swords (deel 1)
Seizoen 4: A Storm of Swords (deel 2)
A Feast of Crows zal dus waarschijnlijk seizoen 5 zijn.. Overigens is er ook nog een deel 5, A Dance with Dragons. Wanneer deel 6 uitkomt is nog niet bekend. Met het tempo van George RR Martin pas over paar jaar.
Heb ik ook gekocht, gestart bij tweede book en al even terug dat ik in derde boek was begonnen.. moet maar weer eens beginnen na mijn tentamens. Kan niet wachten op de 31e mensenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Grayfoxhound het volgende:
Omdat het idee dat ze haar iets aan zouden doen hem vast zo angstig maakte dat hij toch voor zichzelf moest zien dat ze in orde was.
[..]
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt de septa.
[ afbeelding ]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.
Shae?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.
Nee, Winterfell.quote:
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik komende maandag heel de dag vrij heb om de nieuwe GoT ep. te kijken, 20x moet wel lukken.Podver, zo zenuwachtig ik begin er al van te shaken.
Nee ja daarom dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.
Je zit nog op de middelbare, toetsweken stellen niets voor. Of sta je op zittenblijven?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb direct daarna toetsweekmaar een episode moet wel lukken.
Niet rullevant. Die GoT premiere is ook maar 1 keer natuurlijk. Schooljaar kan je altijd nog overdoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |