Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nu
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb maar een klein schermpje
![]()
Lancel komt nog vrij veel voor in het verhaal. Ros word erin geschreven met onduidelijke reden, behalve dan meer sexscenes misschien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.
Wat ik me nu wel afvraag is of Baelish naar Harrenhal gaat of in Kings Landing blijft (en nee hoef niet gespoilerd te worden...)
Omdat ze op die foto kleding draagtquote:Ik kan Ros me totaal niet meer herinneren... Zelfs niet toen ik haar foto zag.
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je bent dus niet alleen zat eerst echt naar de foto van die oude vrouw te kijken en te denken really?
3 en 4 zijn beiden Storm of Swords.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
Seizoen 1: Game of Thronesquote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Good tryquote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.
RIP
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Seizoen 1: Game of Thrones
Seizoen 2: A Clash of Kings
Seizoen 3: A Storm of Swords (deel 1)
Seizoen 4: A Storm of Swords (deel 2)
A Feast of Crows zal dus waarschijnlijk seizoen 5 zijn.. Overigens is er ook nog een deel 5, A Dance with Dragons. Wanneer deel 6 uitkomt is nog niet bekend. Met het tempo van George RR Martin pas over paar jaar.
Heb ik ook gekocht, gestart bij tweede book en al even terug dat ik in derde boek was begonnen.. moet maar weer eens beginnen na mijn tentamens. Kan niet wachten op de 31e mensenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:37 schreef Grayfoxhound het volgende:
Omdat het idee dat ze haar iets aan zouden doen hem vast zo angstig maakte dat hij toch voor zichzelf moest zien dat ze in orde was.
[..]
Bedankt! Ja ik heb zo'n 4 book bundel gekocht. Dus de rest moet ik er nog bij kopen. Ik lees ze ook in 't engels. NL is gewoon... nee.
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt de septa.
[ afbeelding ]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef Funzel het volgende:
[..]
Lijkt wel op een oudere versie van Catelyn joh.
Shae?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan verwar ik haar met een andere hoer.
Nee, Winterfell.quote:
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik komende maandag heel de dag vrij heb om de nieuwe GoT ep. te kijken, 20x moet wel lukken.Podver, zo zenuwachtig ik begin er al van te shaken.
Nee ja daarom dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het is Pasen, bijna iedereen heeft vrij. Tenzij je werk moeilijk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |