Ze zat dan ook niet in Winterfell.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het zal die roodharige wel zijn neem ik aan?
Lijkt me niet dat zij nog terugkeert nadat winterfell verwoest is.
Ze woont op King's Landing (daar speelt ze de hoer tenminste)quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het zal die roodharige wel zijn neem ik aan?
Lijkt me niet dat zij nog terugkeert nadat winterfell verwoest is.
Jawel.quote:
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.quote:
Tja, als ze net zou zijn als haar personagequote:Die bep die Catelyn speelt is trouwens supersympathiek in interviews, wat een verademing
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nuquote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, niet bij naam althans. In de serie voegt ze ook geen reet toe, dus wat mij betreft hadden ze haar er uit mogen laten. Genoeg andere, interessante personages om aandacht aan te besteden.
Lees m'n post effe goed kthxbyequote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
De naam Ros komt niet in de boeken voor inderdaad, en inderdaad zijn genoeg personages die minder screentime hebben dan zij en die wel uit het boek komen. Dus oprotten met die Ros nu
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb maar een klein schermpje
![]()
Lancel komt nog vrij veel voor in het verhaal. Ros word erin geschreven met onduidelijke reden, behalve dan meer sexscenes misschien.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Aangezien ze nu wel een extra dimensie toevoegt aan de verhouding tussen Varys en Baelish zou ik haar er toch maar lekker inhouden. Hetzelfde kan gezegd worden over Lancel Lannister die namens Tyrion Cersei in de gaten hield. Ook zeker geen boeiend personage maar wel een belangrijke rol.
Wat ik me nu wel afvraag is of Baelish naar Harrenhal gaat of in Kings Landing blijft (en nee hoef niet gespoilerd te worden...)
Omdat ze op die foto kleding draagtquote:Ik kan Ros me totaal niet meer herinneren... Zelfs niet toen ik haar foto zag.
Nah, die oude vrouw herkende ik wel als dat mens bij Sansa en Arya.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je bent dus niet alleen zat eerst echt naar de foto van die oude vrouw te kijken en te denken really?
3 en 4 zijn beiden Storm of Swords.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik ga dus binnenkort de boeken lezen.
Welke boeken zijn welke seizoenen tot nu toe? Want ik las dat Seizoen 3 en 4 een verdeling zijn van 1 boek?
Ik heb besteld:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast of Crows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |