Nee, maar wel als ik die toetsweek verklootquote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je zit nog op de middelbare, toetsweken stellen niets voor. Of sta je op zittenblijven?
Geldverspillingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:35 schreef Altron het volgende:
Net maar effe abbo op HBO genomen.
Kan echt niet wachten tot zondag , MUST SEEEEEE!
Valt wel mee toch in dit filmpje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:26 schreef Grayfoxhound het volgende:
Vette promo alweer, alleen jammer dat ze zoveel van de draken laten zien op zich, bij de eerste trailer was je nog helemaal geshockeerd omdat ze een tipje van de sluier lieten zien van de draken, nu laten ze meteen weer veel te veel zien, blijft het al niet zo verassend meer op t scherm. Maar het blijven toch toffe beelden desalniettemin.
Achja , er is een aanbieding dat je de eerste 2 maanden maar 7,50 betaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Geldverspilling. Ik wacht wel een dag.
Maar HBO zend hier in NL toch ook alles een dag later uit?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , er is een aanbieding dat je de eerste 2 maanden maar 7,50 betaal.
Lekker boeiend.
Ik kan ze idd de dag erna van spotnet afhalen maar dat heb ik bij de vorige seizoenen ook niet gedaan.
Die heb ik op blu-ray aangeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik me afvraag, wie is in de trailers die man die met z'n armen wijd vastgebonden zit, met die zak over z'n hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee , zelfde dag als in Amerika.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Maar HBO zend hier in NL toch ook alles een dag later uit?
Achja , dan maar een extra dag wachtenquote:The third season of the epic fantasy drama television series Game of Thrones will premiere in the United States and Canada on March 31, 2013 on HBO.[1] The season will premiere internationally on April 1 in the United Kingdom on Sky Atlantic[2] and in the Netherlands on HBO Netherlands.[3]
Nah, ik ben je juist heel dankbaar.quote:
hehe , ja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nah, ik ben je juist heel dankbaar.![]()
Door jouw bijdrage kan GoT blijven bestaan en hoeven wij het niet meer te doen!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
hehe , ja zo kan je het ook zien
In dat geval , graag gedaan
In feite dezelfde dag. Op het tijdstip van uitzenden in de VS (9 pm EST) is het in Nederland al 1 april.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee , zelfde dag als in Amerika.
[edit]
Shit , je heb gelijk... lol
[..]
Achja , dan maar een extra dag wachten
Hmm , daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
In feite dezelfde dag. Op het tijdstip van uitzenden in de VS (9 pm EST) is het in Nederland al 1 april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |