Jaqen zou je toch niet meer herkennen.quote:
Boeiend, still a bossquote:
Helemaal mee eensquote:
Beetje gay is oke.quote:
Ik heb Melisandre en Tyrion ook al gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef tralalala het volgende:
Welke posters zijn er eigenlijk te vinden in heel het land?
Heb alleen die van Dany nog gespot.
Ik zag haar ook een tijdje geleden. Ze was haar fiets op slot aan het zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik zag Melisandre laatst. Moest wel even goed kijken voor ik haar herkende!
Oh, waar? Nog een handtekening gevraagd, of liet je de arme Carice maar met rustquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Aventura het volgende:
Ik zag Melisandre laatst. Moest wel even goed kijken voor ik haar herkende!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
En volgens mij ziet ze er echt anders uit met kleren aan ja
Yes hangen door de stadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Zijn die posters ook in Amsterdam? Dan kan ik er van de week even een aantal stelenKen wel wat mensen die dat soort posters drukken dus even kijken of dat te fixen valt
Ook wel het Waaaaaalt-effect genoemd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef tralalala het volgende:
Die foto van Bran op de GoT fb.Die gast ziet er in 1 jaar een stuk of 4 jaar ouder uit.
Ugh... als ik die Oona zie word ik weer kwaad.... al die kutscenes van haar, pure tijdverspiilling....quote:Op zondag 24 maart 2013 00:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren die van Melisandre gespot in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef tralalala het volgende:
Welke posters zijn er eigenlijk te vinden in heel het land?
Heb alleen die van Dany nog gespot.
De Melisandre poster is trouwens alleen in Nederland gebruikt, en zit niet in de Amerikaanse reeks promo posters voor S3.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren die van Melisandre gespot in Leeuwarden.
Foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind die natalie dormer (margeary) zo'n domme kop trekken op de rode loper
Ik begrijp de keuze wel. Maar daarvoor moet ik het woord 'boek' in de mond nemen en dat durf ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ugh... als ik die Oona zie word ik weer kwaad.... al die kutscenes van haar, pure tijdverspiilling....
raarquote:Op zondag 24 maart 2013 10:48 schreef L_auteur het volgende:
[..]
De Melisandre poster is trouwens alleen in Nederland gebruikt, en zit niet in de Amerikaanse reeks promo posters voor S3.
Niet raar, ze is niet een van de hoofdpersonen, maar Nederlanders kijken eerder als er een landgenoot in de serie zit.quote:
Ja, kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef Funzel het volgende:
Wie is dat derde meisje in die post van Missandei en Dany? Die chick van Robb?
Oh die tweede is Dany?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef Funzel het volgende:
Wie is dat derde meisje in die post van Missandei en Dany? Die chick van Robb?
Ik heb mezelf genoeg gespoilderd om te weten wat haar rol is in het verhaal, maar dan nog: die scene waarin ze over haar jeugd vertelt en Robb voor haar valt is gewoon chanant...quote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik begrijp de keuze wel. Maar daarvoor moet ik het woord 'boek' in de mond nemen en dat durf ik niet.
Haha Peter Dinklage lijkt hier net een dwerg!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:34 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze een melkpak aan heeft.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha Peter Dinklage lijkt hier net een dwerg!
Viel mij ook al op dat ze wat babyfat kwijt is in haar gezicht.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha Peter Dinklage lijkt hier net een dwerg!
Mij viel op dat ze heel andere wenkbrauwen heeft dan de poster achter haar.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat ze wat babyfat kwijt is in haar gezicht.
Hij is gewoon een baas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef Purplesparks het volgende:
Favoriete karakter is toch wel de imp Tyrion, meest intelligente, sluwste en vreemd genoeg altijd de beste bedoelingen. Maar hij heeft ook zo'n beetje het meeste pech van iedereen.
Echt he. Hoe oud is ze, 14/15 ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:32 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Kijk die Arya eens fretten hebben!
Ja, klopt. Ik vond de Khaleesi-verhaallijn van seizoen 2 ook niet erg denderend, daar was ook te veel onzin bij bedacht. Gelukkig wordt dat in het derde seizoen weer genieten als het goed isquote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb mezelf genoeg gespoilderd om te weten wat haar rol is in het verhaal, maar dan nog: die scene waarin ze over haar jeugd vertelt en Robb voor haar valt is gewoon chanant...
Sansa begint ook behoorlijk nice te wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef ems. het volgende:
Ygritte
Jullie mogen lekker Dany houden, zolang ik die redhead maar van cock mag voorzien
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:07 schreef ems. het volgende:
Ygritte
Jullie mogen lekker Dany houden, zolang ik die redhead maar van cock mag voorzien
SPOILER: Foto van een scene uit seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is ze toch mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Asgard het volgende:
Holy fuck![]()
![]()
![]()
Met donker haar is ze veel lekkerder.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef franske19 het volgende:
SPOILER: Foto van een scene uit seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Ze gingen richting de muurquote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben al weer kwijt hoe het geëindigd is vorig seizoen
Ik weet nog dat die Jon Snow met die redhead naar haar leider ging ofzo. En dat de Lannisters (?) de macht weer hadden op de troon na die oorlog daarzo. Maar meer weet ik niet meerquote:
En Daenerys stak die kale man in brand.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die Jon Snow met die redhead naar haar leider ging ofzo. En dat de Lannisters (?) de macht weer hadden op de troon na die oorlog daarzo. Maar meer weet ik niet meer
Oohja Daenarys met die scheidsrechter in die torenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Daenerys stak die kale man in brand.
En Tyrion heeft nu een litteken.
Ja en dat zombie leger rukte op naar the wall.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Daenerys stak die kale man in brand.
En Tyrion heeft nu een litteken.
Ja werd uiteindelijk gered door het leger van zijn pa.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja Daenarys met die scheidsrechter in die toren. Dat was wel vet stukje. Hoe kreeg Tyrion dat litteken? Door dat gevecht toch?
Ja dat ook. Was die dikke die daar achterbleef nou gepakt door die zombies?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en dat zombie leger rukte op naar the wall.
Ja. Maar zijn vader is nu Hand en hij heeft geen macht meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja Daenarys met die scheidsrechter in die toren. Dat was wel vet stukje. Hoe kreeg Tyrion dat litteken? Door dat gevecht toch?
Ooh oke. Waar zit Arya nu ook alweer?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja werd uiteindelijk gered door het leger van zijn pa.
Dat was het jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja. Maar zijn vader is nu Hand en hij heeft geen macht meer.
Nee die liepen hem voorbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Was die dikke die daar achterbleef nou gepakt door die zombies?
Die mag ook wel op mijn schoot zitten. Naakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
Hmm, zou je in plaats van de Iron Throne ook op Rose Leslie mogen zitten?
In dat geval wil ik wel gaan.
Ooh oke. Ik vind die dikke wel geestig. Wat is zijn naam ook alweer. Al die namen ben ik nu toch kwijtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee die liepen hem voorbij.
Arya is ontsnapt met hulp van jaqen. Waar ze precies rondwandelt weet ik niet meer.
Ze zoekt nu met Gendry en Hete Taart naar haar familie.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee die liepen hem voorbij.
Arya is ontsnapt met hulp van jaqen. Waar ze precies rondwandelt weet ik niet meer.
Hete Taart?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zoekt nu met Gendry en Hete Taart naar haar familie.
Benieuwd of ze dit seizoen nog uit de kleren gaatquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag ook wel op mijn schoot zitten. Naakt.
Er zal toch wel een seksscenè inzitten met Jon Snow? Of mocht die niet neuken?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dit seizoen nog uit de kleren gaat
Eed van de Watch.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een seksscenè inzitten met Jon Snow? Of mocht die niet neuken?
Dat lijkt me ook. Anders neukt er wel iemand anders met die rooie. Of een lesbische scenè met die rooie en Daenarys ofzoquote:
Kijk nou maar gewoon dit en hou op met slowchatten...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Anders neukt er wel iemand anders met die rooie. Of een lesbische scenè met die rooie en Daenarys ofzo
Hé wat tofquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon dit en hou op met slowchatten...
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.quote:
Dan heb je duidelijk niet goed opgelet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.
Dany ziet er wel een stuk anders uit irl nu ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |