Ja. Maar zijn vader is nu Hand en hij heeft geen macht meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja Daenarys met die scheidsrechter in die toren. Dat was wel vet stukje. Hoe kreeg Tyrion dat litteken? Door dat gevecht toch?
Ooh oke. Waar zit Arya nu ook alweer?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja werd uiteindelijk gered door het leger van zijn pa.
Dat was het jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja. Maar zijn vader is nu Hand en hij heeft geen macht meer.
Nee die liepen hem voorbij.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Was die dikke die daar achterbleef nou gepakt door die zombies?
Die mag ook wel op mijn schoot zitten. Naakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
Hmm, zou je in plaats van de Iron Throne ook op Rose Leslie mogen zitten?
In dat geval wil ik wel gaan.
Ooh oke. Ik vind die dikke wel geestig. Wat is zijn naam ook alweer. Al die namen ben ik nu toch kwijtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee die liepen hem voorbij.
Arya is ontsnapt met hulp van jaqen. Waar ze precies rondwandelt weet ik niet meer.
Ze zoekt nu met Gendry en Hete Taart naar haar familie.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee die liepen hem voorbij.
Arya is ontsnapt met hulp van jaqen. Waar ze precies rondwandelt weet ik niet meer.
Hete Taart?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze zoekt nu met Gendry en Hete Taart naar haar familie.
Benieuwd of ze dit seizoen nog uit de kleren gaatquote:Op zondag 24 maart 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag ook wel op mijn schoot zitten. Naakt.
Er zal toch wel een seksscenè inzitten met Jon Snow? Of mocht die niet neuken?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dit seizoen nog uit de kleren gaat
Eed van de Watch.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een seksscenè inzitten met Jon Snow? Of mocht die niet neuken?
Dat lijkt me ook. Anders neukt er wel iemand anders met die rooie. Of een lesbische scenè met die rooie en Daenarys ofzoquote:
Kijk nou maar gewoon dit en hou op met slowchatten...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Anders neukt er wel iemand anders met die rooie. Of een lesbische scenè met die rooie en Daenarys ofzo
Hé wat tofquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon dit en hou op met slowchatten...
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.quote:
Dan heb je duidelijk niet goed opgelet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.
Dany ziet er wel een stuk anders uit irl nu ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij sommige acteurs/actrices is het maar goed dat ze erbij zetten wie het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |