Yes hangen door de stadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Zijn die posters ook in Amsterdam? Dan kan ik er van de week even een aantal stelenKen wel wat mensen die dat soort posters drukken dus even kijken of dat te fixen valt
Ook wel het Waaaaaalt-effect genoemd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef tralalala het volgende:
Die foto van Bran op de GoT fb.Die gast ziet er in 1 jaar een stuk of 4 jaar ouder uit.
Ugh... als ik die Oona zie word ik weer kwaad.... al die kutscenes van haar, pure tijdverspiilling....quote:Op zondag 24 maart 2013 00:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren die van Melisandre gespot in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef tralalala het volgende:
Welke posters zijn er eigenlijk te vinden in heel het land?
Heb alleen die van Dany nog gespot.
De Melisandre poster is trouwens alleen in Nederland gebruikt, en zit niet in de Amerikaanse reeks promo posters voor S3.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren die van Melisandre gespot in Leeuwarden.
Foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind die natalie dormer (margeary) zo'n domme kop trekken op de rode loper
Ik begrijp de keuze wel. Maar daarvoor moet ik het woord 'boek' in de mond nemen en dat durf ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ugh... als ik die Oona zie word ik weer kwaad.... al die kutscenes van haar, pure tijdverspiilling....
raarquote:Op zondag 24 maart 2013 10:48 schreef L_auteur het volgende:
[..]
De Melisandre poster is trouwens alleen in Nederland gebruikt, en zit niet in de Amerikaanse reeks promo posters voor S3.
Niet raar, ze is niet een van de hoofdpersonen, maar Nederlanders kijken eerder als er een landgenoot in de serie zit.quote:
Ja, kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef Funzel het volgende:
Wie is dat derde meisje in die post van Missandei en Dany? Die chick van Robb?
Oh die tweede is Dany?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef Funzel het volgende:
Wie is dat derde meisje in die post van Missandei en Dany? Die chick van Robb?
Ik heb mezelf genoeg gespoilderd om te weten wat haar rol is in het verhaal, maar dan nog: die scene waarin ze over haar jeugd vertelt en Robb voor haar valt is gewoon chanant...quote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik begrijp de keuze wel. Maar daarvoor moet ik het woord 'boek' in de mond nemen en dat durf ik niet.
Haha Peter Dinklage lijkt hier net een dwerg!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:34 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze een melkpak aan heeft.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha Peter Dinklage lijkt hier net een dwerg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |