abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:32:53 #1
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_124401740

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

quote:
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax

Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo

Hier vind je de OP.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:35:24 #2
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_124401787
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn die spelers, waar we het nu over hebben, ook allemaal in het verleden toegevoegd aan zo een poule? Ik dacht laatst gelezen te hebben dat alle spelers uit de talentenpoules al als sneeuw voor de zon verdwenen waren?
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:56 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Verplichtingen uit de talentenpools ed zijn niet (logisch ook) in de balans opgenomen, maar vormen een niet uit de balans blijkende verplichting.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:35:31 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124401789
Interlands :O
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:39:19 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124401844
quote:

[..]

Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.
Dit was het lijstje zoals die was.

Talentenpool I

Talentenpool II

En dan vind ik dit nog, maar dat is zoals het er al staat nooit officieel naar buiten gebracht.

Dus hoe het nou werkelijk zit?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_124401908
Misschien moet die Krabbendam of Jan Dirk Stouten dat eens vragen.

Oh wacht dan moeten ze kritisch zijn.
pi_124401923
l 1
quote:
.[/1e talentpool: Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum 24 participaties van 250.000 euro Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten uit de selectie, goed voor een waarde van zes miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.

2e talentpool: Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky Fer, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene Fer vervangt Lensky 20 participaties van 250.000 euro Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool l en II’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten uit de selectie, goed voor een waarde van vijf miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.

beloftenpool: Van Haaren ,Leerdam , Schenkeveld ,Castaignos , Cabral , Martins Indi , de Vrij Deelnemers aan de ‘Feyenoord Beloftenpool' werven daarmee 20 procent van de transferrechten van de zes geselecteerde talenten uit de selectie. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 20 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 80 procent komt ten bate van de club. Al met al hebben ze dus eigenlijk de ziel van de club verkocht. 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/01/2011 19:41 door buijs.
Van talentpool 2 zijn we nu dus af omdat vlaar de laatste speler daarin was. Dat zal volgend jaar blijken uit de jaarstukken, spelers beloftenpool weet niemand zeker omdat die namen nooit naar buiten zijn gebracht.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_124402064
quote:
Laatste wijziging: 24/01/2011 19:41 door buijs.
Lol
pi_124402131
Luigi Bruins in talentenpool.

Goede trolactie dat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124402190
Wat de neuk is er gebeurd met het Twitter account van Edward van Cuilenborg (Feyenoordkanaal) ?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_124402355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat de neuk is er gebeurd met het Twitter account van Edward van Cuilenborg (Feyenoordkanaal) ?
Weer een naamswijziging. Nu FKRotterdam. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124402378
Maar dat is toch makkelijk te bekijken dit. Is er een deel van dat bedrag van Castaignos naar de investeerders van de beloftenpool gegaan?
pi_124402426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Luigi Bruins in talentenpool.

Goede trolactie dat.
Tim Vincken dan.
pi_124402503
Bruins vergeleek ik altijd met Zidane alleen dan mét meer scorend vermogen en een betere trap.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:09:25 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124402524
quote:
'Bij Brard en FC Gabala gaat het nog om details'

23 maart 2013

Feyenoord en Stanley Brard lijken van een vertrek van de Hoofd Opleiding uit te gaan. 'Bij Brard en FC Gabala gaat het nog om enkele details,' aldus Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Joop Hiele moet ook nog een opvolger krijgen. We kunnen aan de bak.'
Feyenoord Netwerk
Zelf wil Brard het vertrek nog niet helemaal bevestigen. 'Het gaat om details, maar wel heel belangrijke details. Maar dat neemt niet weg dat ik nu al bezig ben om de opleiding voor volgend jaar weer helemaal in orde te hebben.'
Elite
Tegen TTIP
pi_124402534
quote:

[..]

Transparantie :X
pi_124402540
quote:
Schaken: 'Ik ben een slaper'
De 3-0 vrijdagavond van invaller Ruben Schaken (30) tegen Estland was een bijzondere treffer. Het was de 1500e goal in de 108-jarige geschiedenis van het Nederlands elftal.

© ANP
Door Rypke Bakker

"Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat de 1500e eraan zat te komen”, zei Schaken in gesprek met NUsport.
"Het is wel een mooi rijtje namen waar ik in kom met deze jubileumtreffer. Johan Neeskens, Wesley Sneijder… En de rest houd je van me te goed, haha."

Na je treffer kwam er heel groot ‘1500’ op het scorebord. Wist je het toen pas?
"Nee, dat zag ik niet, ik ben een beetje een slaper. Ik hoorde het pas na de wedstrijd, toen ik gefeliciteerd werd."

Je hebt een aardig moyenne. Drie interlands, twee goals.
"Klopt. Mooi, hè? Of ik er een verklaring voor heb? Ik sta op de goede plek. Dit keer bij de tweede paal. En ik denk dat ‘m goed binnenschoot. Dat is alleen maar mooi."

Jouw Oranjesprookje lijkt daarmee ook alleen maar mooier te worden…
"Het is inmiddels geen sprookje meer. Het is realiteit geworden, al geniet ik wel van elk moment dat ik erbij ben. Maar ik moet ook aardig mijn best blijven doen om erbij te blijven. Dit is een hele goede groep en ik ben blij dat ik een aandeel heb."

Nu nog een WK..
"Dat zou helemaal prachtig zijn. Maar daarvoor moet ik me eerst nog verder ontwikkelen."

Ja? Moet jij je nog verder ontwikkelen om het WK te halen?
"Jawel, daar loop ik niet voor weg. Ik merk het aan het niveau op de training. Het gaat veel sneller. Dat heeft ook met mijn positie te maken. Ik ben een buitenspeler, het positiespel ligt me niet zoals de andere spelers. Maar daardoor merk ik wel dat ik echt gas moet geven om mee te kunnen komen. En dat doet me ook beseffen dat ik straks bij Feyenoord toch die extra trainingen moet pakken om beter te worden."
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:17:59 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124402723
quote:
Heel goed stuk. Ik zal hem ff quoten.
quote:
Onder Opstelten, de hooliganjager, zijn fans vogelvrij
Minister Ivo Opstelten wil voetbalhooligans 'nóg harder' gaan aanpakken, zei hij op de radio. U bent het daar vast roerend mee eens, want het moet maar eens afgelopen zijn met die voetbalhooligans. Het kan zo niet langer, met al die bloederige veldslagen in onze stadions. Moord en doodslag vieren hoogtij. Een schande is het!

Opstelten legde het allemaal uit met die zware basstem van 'm, streng doch vaderlijk. Ook voetbalsupporters die zich voor het eerst misdragen, moeten voortaan een stadionverbod en een gebiedsverbod krijgen. En pas op: in de buurt zijn van rellen of een opstootje is genoeg. ,,Sta je erbij, dan ben je erbij,'' luidt dat principe.

Opstelten is een fanatiek aanhanger van de 'je bent erbij'-logica. In april 2006 liet hij als burgemeester van Rotterdam 663 supporters 'uit voorzorg' oppakken na Feyenoord-Ajax. Ze werden ondergebracht in een parkeergarage, zonder sanitaire voorzieningen, zonder water, zonder eten. Wat ze precies verkeerd hadden gedaan, is tot op de dag van vandaag een mysterie.

Er bleken veel toevallige passanten en aartsbrave toeschouwers tussen te zitten, inclusief een zwangere vrouw en tientallen kinderen en minderjarigen. Honderden mensen deden aangifte tegen Opstelten. De Nationale Ombudsman oordeelde vernietigend over de massa-arrestatie, die als 'onnodig en onbehoorlijk' werd betiteld. De Officier van Justitie schreef maanden later een excuusbrief. Opstelten, de hooliganjager des vaderlands, weigerde zijn excuses te maken.

Het is u ontgaan, maar deze week verscheen er een nieuw rapport over voetbalveiligheid, opgesteld door het 'Auditteam Voetbal en Veiligheid'. Het haalde de kranten niet of nauwelijks, want de conclusie was niet spannend genoeg. Die luidde, vrij vertaald: 'De veiligheid in onze stadions is de laatste tien jaar sterk verbeterd'. En: 'Grote incidenten zijn zeldzaam'.

Niemand die geregeld in een voetbalstadion komt, zal het echt verbazen. Heus, er is nog genoeg mis. Te vaak klinken humorloze, smakeloze spreekkoren, over de tegenstander en over de scheidsrechter. Vechtpartijen of opstootjes zijn er soms, maar beduidend minder vaak dan op een gemiddeld uitgaansplein.

U kunt in Nederland zonder problemen met uw kinderen naar het voetbalstadion. Maar over het rapport 'Voetbalveiligheid 2009-2012' heb ik Ivo Opstelten nog niet gehoord. De geboren opportunist kiest liever voor opendeurenpolitiek, door te roepen dat je voetbalhooligans 'harder' moet aanpakken. Werkt altijd. Bij Standpunt.nl op Radio 1 waren de mensen het er roerend mee eens. Applaus klonk.

De Voetbalwet zoals die in 2010 werd ingevoerd, functioneert nog voor geen meter. De meldingsplicht vertoont nog tal van gebreken. En net zo erg: de wet raakt in de praktijk niet zozeer het échte tuig van de richel, maar veel meer de fanatieke supporter, die trouw naar wedstrijden reist - en af en toe een middelvinger opsteekt. Dat zijn geen engeltjes misschien, maar ook geen criminelen.

Een groep Willem II-supporters werd dit seizoen nog 'uit voorzorg' opgepakt, omdat ze samen een biertje zaten te drinken in een café in Utrecht. 'Samenscholing', heet zoiets. Dat de Utrechtse cafébaas verklaarde dat de groep zich voorbeeldig gedroeg, en dat van dreiging geen enkele sprake was, mocht geen naam hebben. Oppakken die handel.

De voetbalsupporter is vogelvrij. Terwijl het aantal incidenten afneemt, neemt de repressie juist toe. Voor een stadionverbod is amper bewijslast nodig. In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is, behalve dan in of rondom een voetbalstadion. Wie naar een uitwedstrijd wil van zijn club, wordt als vee behandeld.

Het fenomeen 'zero tolerance', gaat er anno 2013 in als koek. De Ivo Opsteltens van deze wereld ruiken dat. Ze gebruiken het voetbal zoals het hen uitkomt, orerend dat het zo niet langer kan. Dat 98 procent van de Nederlandse stadionbezoekers zich altijd veilig voelt, zoals onderzoek uitwijst, is bovenal een vervelende bijzaak. Want daar scoor je niet mee.
2000 light years from home
pi_124402729
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Die naam blijf ik gewoon typisch vinden. FC Gabalagabala. Als je aan mensen vertelt dat je bij FC Gabalagabala werkt, kijken ze je aan alsof je een grapje maakt.
pi_124402821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die naam blijf ik gewoon typisch vinden. FC Gabalagabala. Als je aan mensen vertelt dat je bij FC Gabalagabala werkt, kijken ze je aan alsof je een grapje maakt.
Tja, als hij dan z'n bankrekening laat zien zal Brard het laatst lachen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 12:02:33 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124403666
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124404576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Transparantie :X
het staat gewoon in het jaarrapport hoor openbaar voor iedereen, ze zijn er nog gewoon. Alleen talentpool II is dus nu leeg door vertrek van vlaar, en het investerings fonds uit 2007/2008 is er ook niet meer, volgen jaarrapport afgelopen seizoen laatste spelers daaruit vertrokken.

Er was dus een
Investerinsfonds (nu geen spelers meer in)
Talent pool I (alleen Mulder nog daarin)
Talent pool II ( nu leeg )
En de beloftenpool ( in ieder geval BMI, leerdam en de vrij, rest is onduidelijk)

[ Bericht 13% gewijzigd door ender_xenocide op 23-03-2013 12:45:30 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_124404715
quote:
Dat krijg je in een ander land.
pi_124405572
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

het staat gewoon in het jaarrapport hoor openbaar voor iedereen, ze zijn er nog gewoon. Alleen talentpool II is dus nu leeg door vertrek van vlaar, en het investerings fonds uit 2007/2008 is er ook niet meer, volgen jaarrapport afgelopen seizoen laatste spelers daaruit vertrokken.

Er was dus een
Investerinsfonds (nu geen spelers meer in)
Talent pool I (alleen Mulder nog daarin)
Talent pool II ( nu leeg )
En de beloftenpool ( in ieder geval BMI, leerdam en de vrij, rest is onduidelijk)
In de beloftenpool zit dus kennelijk ook Clasie (volgens de laatste transferberichten).
Jammer dat de jaarrekening geen duidelijkheid geeft hoeveel spelers in de beloftenpool geplaatst zijn.
Gezien de geschatte waarde van de talenten (30 miljoen), is de kans groot dat het inderdaad om de grote groep met circulerende namen gaat.
#12 is not for sale!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:14:00 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124405700
Was de inleg voor elke pool hetzelfde voor investeerders en wordt er uit elke pool ook 20% uitgekeerd aan hen?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:18:06 #29
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124405777
quote:
Achterlijke lui daar :')
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:18:50 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124405798
quote:
Veel mensen die ik ken hebben dat gehad.

Al zat er iemand tussen die al 12 jaar lang voor alleen SC Heerenveen - Feyenoord kaarten haalt. Valt wel een beetje op. Niet dat het verder moet uitmaken...
Elite
Tegen TTIP
pi_124405808
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Al zat er iemand tussen die al 12 jaar lang voor alleen SC Heerenveen - Feyenoord kaarten haalt. Valt wel een beetje op...
:D :')
pi_124406040
quote:

[..]

Al zat er iemand tussen die al 12 jaar lang voor alleen SC Heerenveen - Feyenoord kaarten haalt. Valt wel een beetje op. Niet dat het verder moet uitmaken...
Waarschijnlijk heeft iedereen buiten Heerenveen die brief gehad, allemaal onbetrouwbaar
pi_124406262
JanDirkStouten twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 13:05:51 Martin van Geel gaat volgende week met Jordy Clasie om tafel om te horen of hij zelf naar het buitenland wil.Dit na serieuze bod Fiorentina. reageer retweet
pi_124406406
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Cara op 23-03-2013 13:38:41 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_124407042
quote:

[..]

Triest.
pi_124407060
Vanmorgen nog geprobeerd om aan kaarten voor het uitvak te komen maar helaas.
pi_124407314
Had ook al een losse kaart voor Heerenveen,via via en die had die zielige brief ook gehad.
Is inderdaad niet zo moeilijk speuren als je de bestelgeschiedenis bekijkt,ging zelf ook al jaren zo.
Geen combi gezeik en relaxte PMDS vooraf.
Dat je er jarenlang de Heerenveense middenstand gespekt hebt telt niet mee.
Ze willen gewoon makkelijk van de Feyenoorders afkomen en die kaarten weer aan friezen verkopen die nu opeens allemaal weer willen gaan nu ze weer een paar wedstrijden gewonnen hebben.
Sterf dan lekker met je kutclub,achterlijk volk.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:18:07 #38
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_124407457
Degenen die zo'n brief hebben gekregen, gaan jullie proberen tegenbewijs te sturen? Ben best benieuwd of en hoe dat zou lukken.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:22:31 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124407559
quote:
NOpstelten

Week in week uit worden we er wel ergens mee geconfronteerd; het totaal belachelijke anti-voetbalsupportersbeleid van de Nederlandse regering. Het totaal bizarre gereutel van über-brompot Ivo Opstelten is vooral een constante bron van irritatie bij de redactie van In de Hekken, maar gelukkig ook bij columnisten van grote nationale kranten. Vanmorgen stond er een column van Sjoerd Mossou in het AD, waarin hij de vloer aanveegt met de minister van Veiligheid en Justitie.

Trouwe lezers van In de Hekken waren allang op de hoogte van het de inconsequentheid van dit beleid. Mensen die wetten als ‘ben je er bij, dan hoor je er bij’ bedenken verloren vroeger zeker altijd met stratego en proberen zo wraak te nemen op de mensheid. Dat zo’n regel niet gaat werken hebben we hier allang gepubliceerd.

En ook de onzin van stadionverboden is week in, week uit reden voor een hoop protest. Dat het zonder die supporters wel heel saai wordt langs de lijn bewezen de Ajaxfans een week of wat geleden. Zij protesteerden tegen de willekeur van deze straffen, want dat is het. Je hebt geen enkel recht op wederhoor, je wordt zonder pardon een jaar voetbal ontnomen, geen waarschuwing, niets. De KNVB gaat blind mee in deze straffen en laat supporters die week in week uit hun club volgen stikken. En dat kan dus al gebeuren omdat je te vaak gaat staan, of bijvoorbeeld een sticker op een glazen wand plakt. Als een voetballer met blote handen een ruit inslaat krijgt deze overigens geen stadionverbod…

Ivo Opstelten is een opgeblazen demagoog als hij keer op keer de harde aanpak predikt, terwijl hij rapporten negeert die bewijzen dat het in- en rond de stadions steeds beter gaat. Daarbij komt ook nog dat dezelfde man in 2005 verantwoordelijk was voor de grootste voetbalrellen ooit. Zijn harde hand kon namelijk maar één ding bedenken toen een trein vol Ajaxfans belaagd werd bij station Rotterdam-Zuid: ‘ze komen er niet in’.

Dat hij daarmee ook een tweede trein tot stilstand bracht en niet had nagedacht over het transport terug naar Amsterdam nam onze Ivo voor lief. En toen de achtergebleven Ajaxfans na afloop van de Klassieker bijna doelwit werden van een massale aanval door Feyenoordfans die zwaar teleurgesteld de Kuip verlieten wist Opstelten alleen te roepen dat deze zaak tot op de bodem zou worden uitgezocht en de schuldigen gestraft werden.

Na maanden bleek het een opeenstapeling van fouten van NS en lokale driehoek te zijn, maar Opstelten gaf geen krimp. Hij liet een jaar later honderden mensen arresteren en opsluiten in een parkeergarage. Vrouwen en kinderen ook… Achteraf kreeg hij geen een waanzinnige uitbrander van de Nationale Ombudsman, maar Opstelten hield z’n kaken op elkaar, voor het tweede jaar op rij.

En nu roept deze bullebak weer dat het nog harder moet, niks eerste waarschuwing (die bij enkele clubs wél wordt toegepast), gewoon iedereen oppakken, preventief fouilleren en voor jaren uit de voetbalstadions weren. Het liefst legt hij je ook nog een gebiedsverbod op, zodat je op voetbaldagen geeneens een biertje in een kroeg in het centrum van je stad kan drinken. De man heeft blijkbaar zo’n ongelofelijke dikke plaat voor z’n kop dat hij thuis z’n vrouw een keukenverbod heeft gegeven omdat ze het bestek niet netjes lepeltje, lepeltje in de keukenla heeft gelegd.

Het is, zoals Mossou terecht opmerkt, gewoon een hele goedkope manier om punten te scoren bij je kiezers en andere over de streep te halen vooral achter jouw bombastische muzak aan te gaan lopen. Wij voetbalsupporters zijn echter niet gek! En we zijn met heel veel. Misschien moeten we maar eens beginnen om onze politieke stem niet naar de partij van deze man te laten gaan. Eens kijken of die stomme grijns dan nog steeds op het gezicht van z’n VVD Partijleider staat…
pi_124407706
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Degenen die zo'n brief hebben gekregen, gaan jullie proberen tegenbewijs te sturen? Ben best benieuwd of en hoe dat zou lukken.
Valt niet mee om te bewijzen.
Als je het al lukt om ze te overtuigen loop je nog kans op ID controlle bij het stadion.
Laatste wedstrijd vorig seizoen hadden ze zelfs kentekenregistratie bij de afrit van de snelweg daar.
Gaat toch helemaal nergens meer over.
pi_124407837
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:27 schreef Benigoi het volgende:

[..]

Als je het al lukt om ze te overtuigen loop je nog kans op ID controlle bij het stadion.
Laatste wedstrijd vorig seizoen hadden ze zelfs kentekenregistratie bij de afrit van de snelweg daar.
Te makkelijk om hier een Godwin te maken, maar het is inderdaad belachelijk. Ook wel toevallig dat je weer niks hoort over de nieuwe Audit die uit is, waaruit blijkt dat het hartstikke veilig is rond de voetbalvelden. Ach, hooliganisme verkoopt altijd goed in tijden van crisis
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:34:07 #42
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124407862
pi_124412111
Feyenoord neemt afscheid van Joop Hiele

Keeper van '77 - '90

Jammer.
pi_124415664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:27 schreef Benigoi het volgende:

[..]

Bizar was dat ja. Werd gewoon in de buurt van het stadion de snelweg afgesloten en elk 'verdacht' voertuig werd eruit gepikt en overhoopg gehaald. Het is maar een voetbalwedstrijdje zeg.Gaza strook was er niks bij
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 19:49:29 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124417246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:15 schreef arjan1212 het volgende:

[ afbeelding ]

Keeper van '77 - '90

Jammer.
Och.. hiervoor was hij 10 jaar keeperstrainer bij psv. Het is ook weer geen honkvaste über clubman of zo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:51:31 #47
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124417307
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:18 schreef CasselerRIP het volgende:
Je weet ook niet eens wat je precies moet bewijzen.... en waar hun stelling op gebaseerd is 8)7 Boertjes :r
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:52:20 #48
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124417342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:15 schreef arjan1212 het volgende:

[ afbeelding ]

Keeper van '77 - '90

Jammer.
Graag een keeperstrainer die met Mulder aan de slag gaat met het uitlopen.... dat is toch echt zijn zwakke punt nu
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_124417431
Dus je vind dat lodewijks het niet goed doet?
pi_124417517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dus je vind dat lodewijks het niet goed doet?
Ik zou graag Pim Doesburg terugzien als keeperstrainer. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 24 maart 2013 @ 10:20:44 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124434008
Wat een FUCKING saaie zondag zo :'(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 10:29:25 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_124434198
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:20 schreef satecl het volgende:
idd

-O-
Ga zelfs als extra straf nog naar de pasa malam
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_124434310
quote:

[..]

Misschien is het zijn jaarlijkse dagje uit. Die wordt hem zo wel ontnomen :{
pi_124434949
die Fernandez was vorig seizoen toch best van waarde voor jullie? Waarom speelt hij dan niet?
En wat is er met de broertjes Leerdam gebeurd, die stonden vorig jaar nog op de cover van VI
pi_124435127
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:58 schreef BlueRoom het volgende:
die Fernandez was vorig seizoen toch best van waarde voor jullie? Waarom speelt hij dan niet?
En wat is er met de broertjes Leerdam gebeurd, die stonden vorig jaar nog op de cover van VI
Fernandez is alleen van waarde bij counteren. Nu we een team hebben dat vaker domineert, heb je weinig aan een paard.
  zondag 24 maart 2013 @ 11:05:31 #56
269692 Divje
brr brr patapim
pi_124435164
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:58 schreef BlueRoom het volgende:
Nelom en Leerdam zijn neefjes. Niemand lijkt te weten wat er met Leerdam gaat gebeuren, volgens mij weet hij 't zelf ook niet :D (of is daar al weer nieuws over geweest?)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 24 maart 2013 @ 11:16:24 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124435460
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:20 schreef satecl het volgende:
QFT -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124435546
Kutzondag, ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124436075
Ik zou trouwens zweren dat ik gisteren tijdens het uitgaan Mitchell te Vrede tegenkwam. Of het moet z'n tweelingbroer zijn
  zondag 24 maart 2013 @ 11:44:09 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124436118
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:42 schreef XSbig het volgende:
Ik zou trouwens zweren dat ik gisteren tijdens het uitgaan Mitchell te Vrede tegenkwam. Of het moet z'n tweelingbroer zijn
Voetballers die uitgaan? :o

Dat dit kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124436239
Ik hoor zo vaak verhalen over Castaignos toen hij nog bij Feyenoord speelde en dat het zo'n arrogante klootzak was tijdens het uitgaan en hij mensen betaalde om hem te beschermen :P
  zondag 24 maart 2013 @ 12:09:58 #62
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124436852
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat dit kan.
Wie kan deze klassieker vergeten w/

pi_124437747
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat dit kan.
Ik ben er nog nooit een tegengekomen mag ik het even speciaal vinden ja :+
  zondag 24 maart 2013 @ 12:54:41 #64
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_124438269
Agent van Clasie: "Fiorentina een geweldige club"

Jordy Clasie staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina. Zaakwaarnemer Wessel Weezenberg ziet een overstap van zijn pupil naar de Italiaanse club wel zitten, maar schermt met belangstelling van andere clubs uit onder andere Engeland en Rusland.

"Hij kan groeien als speler en veel leren bij Fiorentina. De club heeft interesse in de speler en heeft dat ook al aangegeven bij Feyenoord. We praten met Clasie als hij terug zal keren van Oranje. Fiorentina is een geweldige club die een van de beste systemen speelt en de nadruk legt op techniek", aldus Weezenberg tegenover Radio Blu.

De Italiaanse club staat echter niet alleen in de jacht op de handtekening van de Oranje-international. "Fiorentina kan een mooie kans zijn voor Clasie, maar er is ook interesse vanuit Engeland en Rusland."

bron: http://www.voetbalprimeur(...)a-een-geweldige-club

Een zaakwaarnemer die een club prijst om hun spelsysteem en techniek..yeah right :N
pi_124438364
Hij schijnt toch ook gezegd te hebben dat Clasie moet begrijpen dat ze Pizarro als eerste keus hebben :?
pi_124438516
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef Benigoi het volgende:
Agent van Clasie: "Fiorentina een geweldige club"

Jordy Clasie staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina. Zaakwaarnemer Wessel Weezenberg ziet een overstap van zijn pupil naar de Italiaanse club wel zitten, maar schermt met belangstelling van andere clubs uit onder andere Engeland en Rusland.

"Hij kan groeien als speler en veel leren bij Fiorentina. De club heeft interesse in de speler en heeft dat ook al aangegeven bij Feyenoord. We praten met Clasie als hij terug zal keren van Oranje. Fiorentina is een geweldige club die een van de beste systemen speelt en de nadruk legt op techniek", aldus Weezenberg tegenover Radio Blu.

De Italiaanse club staat echter niet alleen in de jacht op de handtekening van de Oranje-international. "Fiorentina kan een mooie kans zijn voor Clasie, maar er is ook interesse vanuit Engeland en Rusland."

bron: http://www.voetbalprimeur(...)a-een-geweldige-club

Een zaakwaarnemer die een club prijst om hun spelsysteem en techniek..yeah right :N
Een Italiaanse club prijzen om hun spelsysteem :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_124438549
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef TN-FR het volgende:
Hij schijnt toch ook gezegd te hebben dat Clasie moet begrijpen dat ze Pizarro als eerste keus hebben :?
Wat snap je daar niet aan? David Pizarro, speler van Fiorentina, is centrale middenvelder. Jij denkt aan Claudio Pizarro, de spits van Bayern München
pi_124438848
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel daar mee te zeggen dat Clasie dan niet de grote aankoop wordt voor zijn positie en Pizarro sowieso nog voor zich zal dulden. Daarom vind ik het raar dat zijn zaakwaarnemer zegt dat hij de overstap wel ziet zitten. Clasie moet daar niet naar toe om dan pas over 2 jaar wellicht een kans te krijgen, zoals het traject van Lucje werd voorgehouden bij inter.
  zondag 24 maart 2013 @ 13:17:12 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124438997
Het zou mij teleurstellen als hij naar zo'n club gaat. Fiorentina is een prachtige club maar imo geen echte stap omhoog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124439297
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef TN-FR het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel daar mee te zeggen dat Clasie dan niet de grote aankoop wordt voor zijn positie en Pizarro sowieso nog voor zich zal dulden. Daarom vind ik het raar dat zijn zaakwaarnemer zegt dat hij de overstap wel ziet zitten. Clasie moet daar niet naar toe om dan pas over 2 jaar wellicht een kans te krijgen, zoals het traject van Lucje werd voorgehouden bij inter.
Ah, op die manier. Tja, wil Clasie een stap hogerop en 'zekerheid' van een basisplek moet hij wachten tot er iemand vertrekt, ik zou eerlijk gezegd geen betere club weten waar hij beter is dan de middenvelder die er nu speelt.
pi_124439500
Ik ga me er op deze saaie zondag eens aan wagen om Derksen & Beenhakker terug te kijken. Ben benieuwd....
pi_124439860
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Tja, wil Clasie een stap hogerop en 'zekerheid' van een basisplek moet hij wachten tot er iemand vertrekt, ik zou eerlijk gezegd geen betere club weten waar hij beter is dan de middenvelder die er nu speelt.
Gewoon wachten tot hij onomstreden is in Nederland, ervaring in europa en eventueel een WK..
pi_124439877
quote:
6s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga me er op deze saaie zondag eens aan wagen om Derksen & Beenhakker terug te kijken. Ben benieuwd....
Ik kan die met Koeman wel eens gaan kijken.
pi_124443425
quote:
Vanavond wordt er bij Studio Sport een kijkje achter de schermen gegeven van de succesvolle Feyenoord Academy. In deze reportage, die wordt uitgezonden vanaf 19:00, komen onder meer de jeugdtrainers van de Academy aan het woord. De reportage is gisteren opgenomen op Varkenoord.
stanbrard twitterde op zondag 24-03-2013 om 09:17:18 #Feyenoord Academy vanavond 19.00 op TV bij Studio Sport. reageer retweet
  zondag 24 maart 2013 @ 16:50:52 #75
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_124447989
Ik wil Salomon Kalou weer terug bij Feyenoord. Wat een fenomeen was hij bij ons _O_ zo soepel als hij iemand te kakken kon zetten en vervolgens de bal langs de keeper kon plaatsen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_124448592
quote:
99s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Salomon Kalou weer terug bij Feyenoord. Wat een fenomeen was hij bij ons _O_ zo soepel als hij iemand te kakken kon zetten en vervolgens de bal langs de keeper kon plaatsen.
Was begin van het seizoen nog transfervrij (tot 6 juli), ligt na dit nog seizoen nog 3 jaar vast en is onbetaalbaar vrees ik
  zondag 24 maart 2013 @ 17:07:04 #77
321382 vandermar
pi_124448728
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Was begin van het seizoen nog transfervrij (tot 6 juli), ligt na dit nog seizoen nog 3 jaar vast en is onbetaalbaar vrees ik
Lille wilde eigenlijk wel van hem af. Ook nog maar 27 jaar.
RvP; Feyenoord
pi_124449171
FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-03-2013 om 16:18:38 Op verzoek van @loek_feyenoord, de goals van Feyenoord-Roda JC in het seizoen 2003/2004 te zien op ons videokanaal: http://t.co/yOhnALrDSu reageer retweet
Waarom heb je die beelden aangevraagd Aldo?
pi_124449861
quote:
10s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-03-2013 om 16:18:38 Op verzoek van @loek_feyenoord, de goals van Feyenoord-Roda JC in het seizoen 2003/2004 te zien op ons videokanaal: http://t.co/yOhnALrDSu reageer retweet
Waarom heb je die beelden aangevraagd Aldo?
:D
  zondag 24 maart 2013 @ 17:44:02 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124450041
Voor de 1000e keer, Aldo-MC is Loek niet. Dit is Loek/Ritmo: Lion013
quote:
Alsof de gemiddelde FOK!'er weet wat Armani is. Die loopt in een versleten Metallica-shirt.
Dus dat Aldo-MC=Loek verhaal slaat nergens op. Not funny cause it's not true.

End of story.
pi_124450210
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dus dat Aldo-MC=Loek verhaal slaat nergens op. Not funny cause it's not true. End of story.
Joh dat weten wij ook wel :')
* Verwijderd *
  zondag 24 maart 2013 @ 17:49:46 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124450234
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:48 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Joh dat weten wij ook wel :')
Waarom het dan volhouden? Ik zie de grap echt niet.
pi_124450340
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

omdat aldo zich er zo lekker over op kan winden.
* Verwijderd *
pi_124450867
Aldo=Dirk-Kuijt
pi_124450933
quote:

[..]

End of story.
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

_O-
  zondag 24 maart 2013 @ 18:35:46 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124451717
quote:

[..]

End of story.
Aldo is DirkKuijt ook een oude bekende van ons.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 maart 2013 @ 18:36:46 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124451757
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Aldo is DirkKuijt ook een oude bekende van ons.
Thx :P.
  zondag 24 maart 2013 @ 19:00:40 #88
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124452692
Zometeen Feijenoord-jeugdopleiding bij studiosport
pi_124454055
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef Grifte het volgende:
Zometeen Feijenoord-jeugdopleiding bij studiosport
is het al geweest of niet?
* Verwijderd *
pi_124454495
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

is het al geweest of niet?
nu
pi_124454542
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

nu
Ik zie het ja :)
* Verwijderd *
pi_124454581
En dan beginnen met Schaken als eigen opleiding te bestempelen. :')
  zondag 24 maart 2013 @ 19:55:36 #93
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124454943
Die oudjes die op Varkenoord wonen _O_
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 24 maart 2013 @ 19:55:55 #94
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124454961
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:48 schreef Muto het volgende:
En dan beginnen met Schaken als eigen opleiding te bestempelen. :')
"Jongens van Feyenoord" zeiden ze volgens mij.
pi_124454976
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:55 schreef PIETR het volgende:
Die oudjes die op Varkenoord wonen _O_
Dat is wel erg cool, ja.
pi_124455375
Die 3 spelers die er geen zin in hadden zullen nu wel balen thuis op de bank. Pa ik kom vanavond op de tv.
Hell To The Liars
pi_124459380
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat is wel erg cool, ja.
Ik liep er pas voor het eerst langs. Het is wel enorm verpauperd daar zeg. Dat maakt het ook wel weer mooi eigenlijk.
  zondag 24 maart 2013 @ 21:42:29 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124461729
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Aldo=Dirk-Kuijt
Zeker niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_124464526
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeker niet.
Ritmo idd.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 22:51:11 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124466459
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeker niet.
Da's De_Pel toch?
4045
onlogisch
  zondag 24 maart 2013 @ 22:52:03 #101
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124466513
Tijd dat het volgende week wordt, met dit geouwehoer.
  zondag 24 maart 2013 @ 23:00:13 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124467121
quote:
13s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Dekatria het volgende:
Tijd dat het volgende week wordt, met dit geouwehoer.
wil je erover praten?

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124467696
Nog maar 1169.5 uur en we zijn kampioen :D
pi_124468274
quote:
14s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:08 schreef Bombvis het volgende:
Nog maar 1169.5 uur en we zijn kampioen :D
Welk seizoen zit je op fifa?
pi_124471385
Feyenoord O+
Zaadinterlands :r

Gebeurt verder ook echt geen ruk boeiends op voetbalgebied zo. Behalve dan de Clasie-gate, en daar wordt ik alles behalve vrolijk van. Wie de neuk denkt hij dat hij is dan, dat hij "hogerop" kan. Met alle respect, ik vind het een geweldige speler in wording, maar hij speelt de laatste tijd juist regelmatig matigjes. Daarbij is hij fysiek gewoon niet klaar voor een topcompetitie. Heeft heel z'n leven aparte trainingsprogrammas gehad, en vorig seizoen kon hij nog amper een wedstrijd uit spelen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124471421
Ow laat hem maar gaan. zet koeman gewoon Vormer erin , who cares
pi_124471428
ik wou studio sport gaan kijken om 7 uur en toen kwam ik er achter dat er geen voetbal was, scheit nederlands elftal
pi_124471562
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 00:53 schreef arjan1212 het volgende:
Ow laat hem maar gaan. zet koeman gewoon Vormer erin , who cares
Clasie >> Vormer.

I care.
Eigen jeugd moet schitteren in Rotterdam alvorens te vertrekken.
pi_124471812
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Welk seizoen zit je op fifa?
Ik sta met 9 potjes te gaan in 2e seizoen op 4 punten van Ajax. ;(

Realistisch spel wel. PSV probeerde De Vrij, Martins Indi en Pelle te kopen. _O- Uiteindelijk zijn ze voor Bony gegaan, dat is dan weer minder realistisch. Nog altijd realistischer dan Ajax waar Sulejmani in de basis staat. :P
pi_124472168
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 00:50 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord O+
Zaadinterlands :r

Gebeurt verder ook echt geen ruk boeiends op voetbalgebied zo. Behalve dan de Clasie-gate, en daar wordt ik alles behalve vrolijk van. Wie de neuk denkt hij dat hij is dan, dat hij "hogerop" kan. Met alle respect, ik vind het een geweldige speler in wording, maar hij speelt de laatste tijd juist regelmatig matigjes. Daarbij is hij fysiek gewoon niet klaar voor een topcompetitie. Heeft heel z'n leven aparte trainingsprogrammas gehad, en vorig seizoen kon hij nog amper een wedstrijd uit spelen.
Waar zegt hij dat hij perse naar Fiorentina wil dan? Je hele verhaal is gebaseerd op iets wat er niet is.
  maandag 25 maart 2013 @ 09:09:37 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124473845
quote:
Wijnaldum: 'Er zijn nog steeds Feyenoord-fans die met opmerkingen komen'

Georginio Wijnaldum miste bij Feyenoord het uitzicht op prijzen en besloot daarom om een kleine twee jaar geleden naar PSV te vertrekken. Vorig seizoen eindigde Feyenoord echter boven de Eindhovenaren en dit seizoen hebben de twee ploegen zeven speelronden voor het einde allebei een punt minder dan koploper Ajax. De vraag is in hoeverre Wijnaldum een stap vooruit heeft gezet.

Zijn transfer naar PSV werd hem niet in dank afgenomen en er zijn nog altijd fans die het moeilijk hebben met het vertrek van Wijnaldum. "Er zijn nog steeds supporters die met opmerkingen komen", vertelt de jeugdinternational tegen RTV Rijnmond. "Echt pijn doet het niet meer, want ik ben er inmiddels aan gewend. Het is jammer, maar het is niet anders."

De 22-jarige Wijnaldum werd opgeleid bij Feyenoord en speelde 111 competitiewedstrijden in het eerste elftal, voordat hij in de zomer van 2011 werd verkocht aan PSV. Voor die club kwam hij tot dusver tot 59 duels in de Eredivisie, waarvan 27 in het lopende seizoen. Aankomend weekend speelt PSV uit tegen Roda JC Kerkrade, terwijl Feyenoord op bezoek moet bij sc Heerenveen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 09:36:53 #112
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_124474364
zo, nog maar een paar daagjes tot ze weer mogen :O

duurt al weer veel te lang.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  maandag 25 maart 2013 @ 09:38:18 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124474402

Godver. HEBBEN!
pi_124474529
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Godver. HEBBEN!
Zowel die rode als die groene, wow _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Bombvis op 25-03-2013 09:44:14 (is nog heel vroeg) ]
  maandag 25 maart 2013 @ 09:51:36 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124474741
Ja erg gaaf. Die mannen zijn goed bezig elke keer met nieuwe zooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 10:17:02 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124475356
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124475411
quote:
godverdomme dierenbeul godverdomme
* Verwijderd *
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 10:20:53 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_124475462
quote:
doet ie toch nog best netjes :+

zou er een voetbal in ollie zitten ? :+
  maandag 25 maart 2013 @ 10:21:41 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124475476

Ik vind dit ook een beetje not dun. Aboutaleb had gelijk die bussen terug moeten sturen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 10:23:58 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124475535
quote:
Op die doos van dat beest _O- "4000kg" :D
pi_124475575
quote:
Is fake, dat zal Gio nooooooooit doen :(
pi_124475694
Ik wil een Ollie maar heb geen zin om naar Blijdorp te gaan :'(
pi_124475711
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Caland het volgende:

Ik vind dit ook een beetje not dun. Aboutaleb had gelijk die bussen terug moeten sturen.
Och, die jochies zijn gewoon een beetje opgewonden dat ze ook eens in zo,n groot stadion mogen komen.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:31:40 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124475726
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Op die doos van dat beest _O- "4000kg" :D
Scherp op de maandagochtend. :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124477477
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 02:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat hij perse naar Fiorentina wil dan? Je hele verhaal is gebaseerd op iets wat er niet is.
Hij zegt niet direct concreet dat hij naar Fiorentina wil nee, maar hij staat wel duidelijk open voor een vertrek en wil sowieso voorlopig niet verlengen.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:41:23 #127
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124477623
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef De_Pel het volgende:
Hij zegt niet direct concreet dat hij naar Fiorentina wil nee, maar hij staat wel duidelijk open voor een vertrek en wil sowieso voorlopig niet verlengen.
Heeft toch een contract tot 2015? Waarom zou die dan moeten verlengen.
pi_124477702
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:41 schreef elCholo het volgende:

[..]

Heeft toch een contract tot 2015? Waarom zou die dan moeten verlengen.
Ze wilden hem een jaar verlengen en daarbij zijn huidige contract flink verbeteren.
Daar staat hij voorlopig niet voor open.

Krijg uit de stukjes gewoon het idee dat hij een mooie transfer al best ziet zitten. Zou ik jammer én éxtreem dom vinden.
pi_124478237
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moet Koeman hem dan uit de selectie zetten, als hij niet wil verlengen ? :D
pi_124478317
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Moet Koeman hem dan uit de selectie zetten, als hij niet wil verlengen ? :D
Nee, doorlopend contract.
Bankzetten was voor aflopende contracten.
pi_124478471
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee, doorlopend contract.
Bankzetten was voor aflopende contracten.
Oke.
Ik hoop i.i.g dat hij geen overhaaste beslissing neemt.
Ik vind hem ook niet zo passen in de Serie A eerlijk gezegd .
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 12:09:58 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124478568
quote:
Wat gaar dat er getallen bij staan, ipv M / XL /XXL ofzo :{
4045
onlogisch
  maandag 25 maart 2013 @ 12:12:04 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124478634
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat gaar dat er getallen bij staan, ipv M / XL /XXL ofzo :{
Babymaten is toch altijd met getallen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 12:12:53 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124478673
quote:
9s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Babymaten is toch altijd met getallen?
Dom hé :D Ik dacht dat het om "grote mensen" kleding ging :')

Meteen één bestellen voor mn zoon :7
4045
onlogisch
  maandag 25 maart 2013 @ 12:17:11 #135
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124478835
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef De_Pel het volgende:
Krijg uit de stukjes gewoon het idee dat hij een mooie transfer al best ziet zitten. Zou ik jammer én éxtreem dom vinden.
Ik denk persoonlijk ook niet dat die zal gaan. Het risico dat die daardoor het Wk misloopt is wel redelijk hoog. Voor Feyenoord zal het denk ik wel belangrijk zijn om een aantal spelers voor het Wk te verkopen. Na het WK zullen spelers als Clasie, de Vrij, Indi, Vilhena, en Janmaat niet meer willen bijtekenen.
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 12:18:11 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124478862
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk ook niet dat die zal gaan. Het risico dat die daardoor het Wk misloopt is wel redelijk hoog. Voor Feyenoord zal het denk ik wel belangrijk zijn om een aantal spelers voor het Wk te verkopen. Na het WK zullen spelers als Clasie, de Vrij, Indi, Vilhena, en Janmaat niet meer willen bijtekenen.
Bedenk je eens hoe hoog de transferwaarde van sommige jongens op kan lopen als ze een goede CL + WK spelen volgend jaar.

* onlogisch droomt verder
4045
onlogisch
  maandag 25 maart 2013 @ 12:20:12 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124478931
quote:
6s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedenk je eens hoe hoog de transferwaarde van sommige jongens op kan lopen als ze een goede CL + WK spelen volgend jaar.

Tegen die tijd zullen ze wel weer met een aflopend contract zitten. De hoofdprijs vangen + Feyenoord blijft een ongelukkige combinatie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124478944
quote:

[..]

Zodra wij de CL hebben gewonnen stroomt het geld binnen ja _O_
* Verwijderd *
  maandag 25 maart 2013 @ 12:21:12 #139
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124478959
quote:
Ja tuurlijk, maar van de meeste spelers lopen de contracten af vlak na het wk. Ik denk niet dat die spelers voor het wk hun contracten zullen verlengen gezien het selectiebeleid van van Gaal (de Vrij zal deze zomer wel een contract tekenen tot 2015).
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 12:21:23 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124478964
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Tegen die tijd zullen ze wel weer met een aflopend contract zitten. De hoofdprijs vangen + Feyenoord blijft een ongelukkige combinatie.
Tja, dat is ook wel weer zo. Als je dat lijstje van top transfers van Feyenoord naast die van de joden legt springen de tranen in je ogen.

Hun nummer #20 is nog hoger dan onze beste transfer ooit :'(
4045
onlogisch
  maandag 25 maart 2013 @ 12:26:24 #141
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124479134
Daarom moeten we ook niet te geforceerd spelers zo lang willen houden. Als er een club deze zomer minimaal 10 miljoen willen betalen voor Clasie, dan zal je dat moeten doen.
Maar ik denk dat we dat wel aan van Geel kunnen overlaten.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:29:45 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_124479231
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef elCholo het volgende:
Daarom moeten we ook niet te geforceerd spelers zo lang willen houden. Als er een club deze zomer minimaal 10 miljoen willen betalen voor Clasie, dan zal je dat moeten doen.
Maar ik denk dat we dat wel aan van Geel kunnen overlaten.
Je bedoelt Van Geel denk ik. Zonder hoofdletter 'v' noem je hem nu Martin Geel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 25 maart 2013 @ 12:35:55 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124479423
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je bedoelt Van Geel denk ik. Zonder hoofdletter 'v' noem je hem nu Martin Geel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 12:36:14 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_124479437
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Soms moet het even als er geen nieuws te melden is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_124479915
Volgens de mannen van Studio Voetbal is het noodzakelijk dat Feyenoord dit jaar kampioen wordt en CL gaat spelen. Alleen dan heeft het NL-elftal namelijk enige kans van slagen in 2014. :+
BFF met GGMM
pi_124479926
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:20 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Zodra wij de CL hebben gewonnen stroomt het geld binnen ja _O_
Had dit jaar ook gekund. Dan had je misschien nog een betere spits dan Piet Pelle kunnen krijgen.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:52:06 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124479936
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Had dit jaar ook gekund. Dan had je misschien nog een betere spits dan Piet Pelle kunnen krijgen.
Onmogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124479964
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Niets is onmogelijk.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:53:32 #149
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124479972
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan had je misschien nog een betere spits dan Piet Pelle kunnen krijgen.
_O-
pi_124479983
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niets is onmogelijk.
Er is op de aarde geen betere spits dan Pelle
* Verwijderd *
pi_124480016
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Er is op de aarde geen betere spits dan Pelle
Je doet Johnny van Beukering te kort. :{w
  maandag 25 maart 2013 @ 12:58:12 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124480264
FC Twente heeft een ander appartement voor Jerson Cabral uitgezocht. Dit omdat hij voor overlast in de Alphatoren zorgde.

Volgens RTV-oost.
pi_124480311
Wat een ondeugende jongen die jerson
  maandag 25 maart 2013 @ 13:04:54 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124480326
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente heeft een ander appartement voor Jerson Cabral uitgezocht. Dit omdat hij voor overlast in de Alphatoren zorgde.

Volgens RTV-oost.
Verkeerde topic Stijn.

Voor het opvanghuis voor uitgerangeerde Feyenoorders verwijs ik je graag door naar het Duitsland-topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124480383
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Verkeerde topic Stijn.

Voor het opvanghuis voor uitgerangeerde Feyenoorders verwijs ik je graag door naar het Duitsland-topic.
Duitsland-topic kom ik niet. Schijnt dat je daar alleen met toestemming van Bambino mag posten.

Censuur houd ik niet van, Callie.
pi_124480556
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Caland het volgende:

Olli had die bus om moeten gooien!

Kan me trouwens nog een Feyenoord - Utrecht op zaterdagavond herinneren........ >:)
pi_124480653
quote:
11s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[quote]
[..]

Dom hé :D Ik dacht dat het om "grote mensen" kleding ging :')

quote:
Meteen één bestellen voor mn zoon :7
:Y
  maandag 25 maart 2013 @ 13:17:25 #159
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124480737
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Luni het volgende:
Kan me trouwens nog een Feyenoord - Utrecht op zaterdagavond herinneren........
Met die politiestaking bedoel je zeker?
pi_124480774
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef elCholo het volgende:

[..]

Met die politiestaking bedoel je zeker?
Nou der was heel weinig politie aanwezig inderdad. Was prijsgooien op de geparkeerde bussen die er achter het vak stonden.
pi_124480964
quote:
Jordy Clasie zou in de belangstelling staan van AC Milan. Dit meldt calciomercato.com maandag. Volgens het Italiaanse medium hebben de Rossoneri zeven miljoen euro over voor de middenvelder van Feyenoord.

Eerder bracht Fiorentina al een bod uit op de Nederlands international. La Viola heeft ook Borja Valero lopen op het middenveld en geldt als eenzelfde type speler. Medio 2012 betaalde Fiorentina eveneens zeven miljoen euro voor de Spanjaard. Dit bedrag geldt als indicatie voor de prijs van Clasie. Borja Valero is in Florence een revelatie in het elftal van trainer Vincenzo Montella.

Milan slaagde er na het vertrek van Andrea Pirlo in 2011, hij verkaste transfervrij naar Juventus, niet in om een technisch begaafde speler te halen als defensief ingestelde middenvelder. De 21-jarige Clasie zou die rol in kunnen vullen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)vullen#ixzz2OYOEKosq
Is al een miljoen meer dan Fiorentina :P
Feyenoord Rotterdam
  maandag 25 maart 2013 @ 13:31:47 #162
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124481231
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef Luni het volgende:
Nou der was heel weinig politie aanwezig inderdad. Was prijsgooien op de geparkeerde bussen die er achter het vak stonden.
Ja dat was op die avond dat de politie staakte. Ik zat toen op J, en het was in het stadion ook al een aardige chaos. Heel de tweede helft hingen van beide kanten supporters over de glazen wanden heen elkaar met riemen te slaan. Na de wedstrijd heb ik nog nooit zoveel stenen door de lucht zien vliegen, zelfs in Leverkusen niet. Van de wedstrijd zelf weet ik alleen dat Koeman een onterechte penalty scoorde vlak voor tijd.
Ik was toen 14 geloof ik, toch wel een memorabele wedstrijd idd
  maandag 25 maart 2013 @ 13:34:54 #163
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124481336
quote:
19s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef Fuszy het volgende:
Is al een miljoen meer dan Fiorentina
Kijk dat gaat lekker.
Elke week weer een miljoentje meer tot aan de zomer, en we zijn weer gezond.
pi_124481368
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ja dat was op die avond dat de politie staakte. Ik zat toen op J, en het was in het stadion ook al een aardige chaos. Heel de tweede helft hingen van beide kanten supporters over de glazen wanden heen elkaar met riemen te slaan. Na de wedstrijd heb ik nog nooit zoveel stenen door de lucht zien vliegen, zelfs in Leverkusen niet. Van de wedstrijd zelf weet ik alleen dat Koeman een onterechte penalty scoorde vlak voor tijd.
Ik was toen 14 geloof ik, toch wel een memorabele wedstrijd idd
Ken me herinneren dat die bussen massaal bekogeld werden en er toen een politiewagen met loeiende sirenes aan kwam rijden, waarop iedereen zich omdraaide en op die pilitieauto gooide.
pi_124481511
Weet iemand of je bij het aanvragen van een nieuwe seizoenskaart ook kan betalen door middel van automatische incasso in mei/juni?
pi_124481591
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand of je bij het aanvragen van een nieuwe seizoenskaart ook kan betalen door middel van automatische incasso in mei/juni?
Ja, die keuze is er
pi_124481755
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja, die keuze is er
Bij verlengen is die optie er inderdaad. Ben nu een seizoenskaart voor een maat aan het aanvragen maar kan het nergens vinden. :{
pi_124481775
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Bij verlengen is die optie er inderdaad. Ben nu een seizoenskaart voor een maat aan het aanvragen maar kan het nergens vinden. :{
ok, vreemd.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:08:56 #169
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124482589
quote:
Geen verruiming capaciteit voor duels met RKC en ADO

Voor de laatste twee uitwedstrijden van dit seizoen, tegen RKC Waalwijk en ADO Den Haag, kan Feyenoord voor haar supporters enkel beschikken over de capaciteit van de reguliere bezoekersvakken van deze clubs. Aan beide clubs richtte Feyenoord het nadrukkelijke verzoek om de capaciteit uit te breiden. Dit leverde niet het gewenste resultaat op.

Voor RKC Waalwijk – Feyenoord op zondag 14 april (14.30 uur) zijn 680 kaarten beschikbaar. Voor Diamondcardhouders start de verkoop woensdag 27 maart aanstaande. Supporters die de wedstrijd bezoeken dienen op weg naar Waalwijk hun voucher om te wisselen voor een stadionkaart. Hiervoor zal zowel langs de A2 als de A59 een omwisselpunt worden ingericht.

ADO Den Haag heeft met ingang van dit seizoen haar bezoekersvak verkleind van 900 tot 500 plaatsen. Daarmee voldoet de club aan de KNVB norm. Voor de wedstrijd op zondag 5 mei (12.30 uur) geldt een verplichte buscombiregeling voor Feyenoord-supporters.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:17:36 #170
321382 vandermar
pi_124482965
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Verkeerde topic Stijn.

Daarmee doe je Duitsland tekort.
RvP; Feyenoord
pi_124483078
quote:
13s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klojo's die Hagenezen, ze hadden bij ons ook de kans op een vakje vol te maken.
BFF met GGMM
  maandag 25 maart 2013 @ 14:24:22 #172
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124483232
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klojo's die Hagenezen, ze hadden bij ons ook de kans op een vakje vol te maken.
De laatste club die het eerste ring uitvak nog heeft kunnen gebruiken, en dan maar 500 plekken afstaan terwijl er elke wedstrijd meer lege stoelen te tellen zijn dan bezoekers :')
pi_124483292
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

De laatste club die het eerste ring uitvak nog heeft kunnen gebruiken, en dan maar 500 plekken afstaan terwijl er elke wedstrijd meer lege stoelen te tellen zijn dan bezoekers :')
Met die 'Where's Waldo'-mutsjes van ze :')
BFF met GGMM
pi_124483417
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Met die 'Where's Waldo'-mutsjes van ze :')
Hoezo dan?
pi_124483465
quote:
'Feyenoord en Fiorentina dichtbij akkoord over Clasie'

Feyenoord en Fiorentina lijken af te stevenen op een akkoord over de transfer van Jordy Clasie, dat meldt La Nazione. De Italiaanse club kwam onlangs met een officieel bod, dat rond de 6 miljoen zou liggen. Feyenoord zou daarop in onderhandeling zijn gegaan met de club uit Florence.
Maandagochtend meldt het eerdergenoemde medium dat de twee clubs dichtbij een akkoord zijn over de transfer van Jordy Clasie. Zondag zou een delegatie van Fiorentina naar Rotterdam zijn afgereisd om te onderhandelen over de transfersom. Met de overgang zou zo´n 5,5 miljoen euro zijn gemoeid.

Clasie, momenteel spelend met het nationale elftal, zou bij terugkomst van Oranje om de tafel gaan zitten met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord. Echter lijken de onderhandelingen tussen Feyenoord en Fiorentina dusdanig snel te zijn gegaan, dat Clasie meteen al kan beslissen om de overstap wel of niet te maken.

Bron / officiële bron
5,5 miljoen vind ik echt belachelijk weinig en kan het haast ook niet geloven dat het zo zou zijn
  maandag 25 maart 2013 @ 14:31:46 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124483523
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

5,5 miljoen vind ik echt belachelijk weinig en kan het haast ook niet geloven dat het zo zou zijn
Ik geloof er niet bijster veel van dat de club Clasie voor dit bedrag laat wieberen. Zou i.m.o van de zotte zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_124483560
quote:

[..]

quote:

[..]

Geloof nooit dat Feyenoord dit nu al afrond, zeker niet voor dat bedrag.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:34:02 #178
321382 vandermar
pi_124483618
Ik geloof er niets van zolang het niet op Feyenoord.nl staat
RvP; Feyenoord
  maandag 25 maart 2013 @ 14:42:05 #179
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124483957
Ik geloof er ook niets van.
pi_124484003
quote:

[..]

Dit idd. Daarbij vraag ik me serieus af of Clasie zelf wel wil vertrekken als Feyenoord Europees speelt volgend jaar.
pi_124484033
Ze zouden toch na de interlands met Clasie gaan praten over wat hij wilde?

Zal dan wel niet dat ze nu al zo ver zijn om een, te laag in mijn ogen, bod te accepteren.
Feyenoord Rotterdam
pi_124484053
Wat een onzin.
pi_124484095
Ik geloof er ook niet veel van. Clasie ligt nog vast tot 2015 dus lijkt me veel meer waard, en bovendien is er geen noodzaak om een transfer nu al af te ronden. Feyenoord kan rustig afwachten welke clubs zich allemaal melden om vervolgens het onderste uit de kan te halen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 maart 2013 @ 14:46:16 #184
321382 vandermar
pi_124484152
Als ze 5,5 miljoen bieden dan halen ze Fer maar op.
RvP; Feyenoord
pi_124484178
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof er ook niet veel van. Clasie ligt nog vast tot 2015 dus lijkt me veel meer waard, en bovendien is er geen noodzaak om een transfer nu al af te ronden. Feyenoord kan rustig afwachten welke clubs zich allemaal melden om vervolgens het onderste uit de kan te halen.
Idd. Het is gewoon een dragende speler. Jong. International. Ligt nog 2 jaar vast, die gaat van Geel echt niet voor een appel en een ei de deur uit doen hoor. :')
pi_124484201
quote:

[..]

Ze zouden volgende week pas om de tafel gaan zitten :')
* Verwijderd *
pi_124484308
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
Als ze 5,5 miljoen bieden dan halen ze Fer maar op.
pi_124484441
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoezo dan?

BFF met GGMM
pi_124484490
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_124484535
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_124485095
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vond ik wel een leuke actie, sfeer was ook prima die wedstrijd :P
* Verwijderd *
pi_124485760
Die 5,5 miljoen van Clasie is echt pertinente onzin. Ten eerste omdat hij nog tot 2015 vastligt en ten tweede omdat Fiorentina niet de enige geinteresseerde club is, dus het nu al afronden zou gestoord zijn. Met 5,5 miljoen voor Clasie zou van Geel gewoon Beenhakker achterna gaan qua kutbeleid.

Daarnaast denk ik dat Clasie liever niet naar Italie gaat en daar heeft hij vol-ko-men gelijk in. Hij moet lekker volgend jaar voor een miljoen of 8/9 naar een Engelse subtopper en seizoen daarop naar een van de grote vijf.
pi_124485850
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die 5,5 miljoen van Clasie is echt pertinente onzin. Ten eerste omdat hij nog tot 2015 vastligt en ten tweede omdat Fiorentina niet de enige geinteresseerde club is, dus het nu al afronden zou gestoord zijn. Met 5,5 miljoen voor Clasie zou van Geel gewoon Beenhakker achterna gaan qua kutbeleid.

Daarnaast denk ik dat Clasie liever niet naar Italie gaat en daar heeft hij vol-ko-men gelijk in. Hij moet lekker volgend jaar voor een miljoen of 8/9 naar een Engelse subtopper en seizoen daarop naar een van de grote vijf.
Clasie is niet goed genoeg voor een Europese topclub.
pi_124486232
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Clasie is niet goed genoeg voor een Europese topclub.
Ik heb het gevoel dat hij zich makkelijk aan een hoger niveau kan aanpassen. Zeker bij ploegen met veel balbezit kan hij wel mee.
pi_124486278
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat hij zich makkelijk aan een hoger niveau kan aanpassen. Zeker bij ploegen met veel balbezit kan hij wel mee.
Denk dat Arsenal wel bij hem zou passen.
pi_124486737
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik zie bij hem niet dat echte fijne wat je bij zo'n grote club nodig hebt. Prima speler hoor, maar niet voor de grote ploegen in Europa. Denk zelfs niet eens voor de subtop, maar meer een leuke speler voor Schalleke ofzo.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:49:11 #197
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124486775
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

Het heeft er nu niets mee te maken wat Clasie wil. Dit kan een overeenkomst zijn tussen de clubs. Daarna moet de speler er zelf nog uitkomen. Dat kan later nog gebeuren.(lees volgende week)

Maar 5,5 miljoen lijkt me ook onzin.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:52:24 #198
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124486899
No way dat Martin bij aidsspelers het onderste uit de kan kan halen, en dan een van onze dragende spelers voor zo'n fooi verkoopt.
pi_124487184
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:52 schreef Grifte het volgende:
No way dat Martin bij aidsspelers het onderste uit de kan kan halen, en dan een van onze dragende spelers voor zo'n fooi verkoopt.
Word minstens 15 miljoen ja.
* Verwijderd *
pi_124487479
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Word minstens 15 miljoen ja.
hoger dan 10 zal het echt niet worden, crisis enzo.....en Clasie mag dan rijmen op Messi, qua voetbaltalent zit er nog een niveautje of 2 tussen.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  maandag 25 maart 2013 @ 16:17:48 #201
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124487962
Clasie gaat zeker niet naar Fiorentina, want Feyenoord > Fiorentina

[ Bericht 8% gewijzigd door PIETR op 25-03-2013 16:24:49 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 16:28:33 #202
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124488386
Ik geloof er niet zoveel van. Martin is een koning in het verkopen van spelers. Die gaat echt niet het eerste bod in maart al accepteren. Die weet ook wel dat er meer clubs gaan komen.
pi_124489641
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik geloof er niet zoveel van. Martin is een koning in het verkopen van spelers. Die gaat echt niet het eerste bod in maart al accepteren. Die weet ook wel dat er meer clubs gaan komen.
Precies
  maandag 25 maart 2013 @ 17:09:45 #204
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124489754
quote:
13s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ze willen een grotere vertegenwoordiging op losse kaarten? :z
pi_124489957
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ze willen een grotere vertegenwoordiging op losse kaarten? :z
Zal tegen ADO denk ik wel meevallen, maar RKC zullen er weer genoeg los zitten :Y
pi_124490039
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Zal tegen ADO denk ik wel meevallen, maar RKC zullen er weer genoeg los zitten :Y
Ben benieuwd hoeveel kaarten er op een RKC clubkaart gekocht kunnen worden.

Ben zelf in het bezit van een RKC clubkaart (naast m'n Feyenoord seizoenskaart) dus dat scheelt. :P
  maandag 25 maart 2013 @ 17:30:40 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124490384
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel kaarten er op een RKC clubkaart gekocht kunnen worden.

Ben zelf in het bezit van een RKC clubkaart (naast m'n Feyenoord seizoenskaart) dus dat scheelt. :P
Niet veel. 1 op 1 dacht ik.

Ga je die clubkaart nog gebruiken trouwens? :P
Elite
Tegen TTIP
pi_124490613
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet veel. 1 op 1 dacht ik.

Ga je die clubkaart nog gebruiken trouwens? :P
Ik was inderdaad van plan deze zelf te gaan gebruiken. :P

Als er nu meer kaarten op 1 clubkaart gekocht kunnen worden (omdat clubkaarthouders van RKC nu eenmaal niet bekend staan als rivaliserend) dan koop ik zoveel mogelijk kaarten voor mede-Feyenoorders.

Nu hopen dat de knvb niet meeleest. :')
  maandag 25 maart 2013 @ 17:48:02 #209
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124490941

Dit shirt _O_
  maandag 25 maart 2013 @ 17:50:28 #210
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124491017
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:48 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

Dit shirt _O_
Vanmorgen meteen ééntje besteld.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:04:09 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124491429
Ik ga die groene halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 18:09:07 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124491586

w/
pi_124491758
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik ga die groene halen.
Ik had die, met alleen het Feyenoordlogo erop... ;(
BFF met GGMM
pi_124492001
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

w/
Jammer dat ik morgen een tentamen heb. Wacht wel op de volgende lading. Deze zal wel binnen no-time uitverkocht zijn

dom :'). Misschien donderdag toch maar even langs gaan ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door Fuszy op 25-03-2013 18:41:39 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_124492348
Tentamen rekenen of wat?
  maandag 25 maart 2013 @ 18:32:10 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124492491
Jong Oranje is op EL om 19.00u, Singh speelt.

En kindsoldaat ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124492723
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
Jong Oranje is op EL om 19.00u, Singh speelt.

En kindsoldaat ook.
De Boeet ook toch?
BFF met GGMM
  maandag 25 maart 2013 @ 18:39:14 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124492763
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De Boeet ook toch?
Geblesseerd afgehaakt vorige pot. Trainde vandaag apart op varkenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124492834
nvm :')
Feyenoord Rotterdam
pi_124492835
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Geblesseerd afgehaakt vorige pot. Trainde vandaag apart op varkenoord.
Aah ok, hebben 'wij' alleen Leerdam vandaag dan?
BFF met GGMM
  maandag 25 maart 2013 @ 18:42:30 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124492909
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Aah ok, hebben 'wij' alleen Leerdam vandaag dan?
Yes. Al interesseert het mij nog minder dan 0 hoe hij het doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 18:49:51 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124493195
Mathijsen enige speler met korte broek vandaag op de training van Oranje. Als een baas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124493227
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Yes. Al interesseert het mij nog minder dan 0 hoe hij het doet.
Klopt, onze jeugd speelt morgen.
BFF met GGMM
pi_124493243
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Caland het volgende:
Mathijsen enige speler met korte broek vandaag op de training van Oranje. Als een baas.
Lens had waarschijnlijk zijn lange broek afgepakt.
BFF met GGMM
pi_124493491
Toch maar even kijken wat Singh er van bakt.
pi_124493511
De Koe is er bij
  maandag 25 maart 2013 @ 19:12:44 #227
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124494127
Sing sing sing a song sing a song for Singh
  maandag 25 maart 2013 @ 19:19:00 #228
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124494388
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef PIETR het volgende:
Sing sing sing a song sing a song for Singh
Shall we sing
shall we sing
shall we sing a song for Sing w/
  maandag 25 maart 2013 @ 19:22:27 #229
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124494506
  maandag 25 maart 2013 @ 19:26:15 #230
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124494639
quote:
_O-

Geniale compilaties zijn dat altijd.
pi_124494857
quote:
Geweldig man! :D
pi_124495229
quote:
Aanvaller Jerson Cabral van FC Twente woont niet langer in de Alphatoren in Enschede. Hij heeft een ander appartement gekregen van zijn club. Twee maanden geleden kwam de oud-Feyenoorder in het nieuws omdat bewoners van de Alphatoren over hem hadden geklaagd.

Bewoners ergerden zich aan het gedrag van de speler, zijn broer en enkele vrienden. De speler zou in zijn appartement voetballen, vrienden zouden buurtbewoners intimideren en de parkeergarage op een onveilige manier gebruiken.

Na een gesprek met de bewoners waarin nog eens werd uitgelegd dat de speler zich aan de huisregels moest houden, leek de kou uit de lucht, maar alsnog heeft FC Twente besloten de speler te verhuizen. Dat is onder meer gedaan om het imago van de speler te beschermen. Het is onduidelijk waar Cabral nu woont.
pi_124495432
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zal wel een kamertje hebben bij Joop thuis.
BFF met GGMM
  maandag 25 maart 2013 @ 19:47:24 #234
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124495982
Cabral zal ook nog wel eens achter zijn oren krabben na zijn transfer.
pi_124496075
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef Sunri5e het volgende:
Cabral zal ook nog wel eens achter zijn oren krabben na zijn transfer.
Denk het niet. Iedereen die hem langer dan 5 seconden heeft zien voetballen wist dat het niveau van Feyenoord (en dat van Twente) te hoog gegrepen is voor hem. Nu kan hij nog heel even cashen voordat hij de vergetelheid in duikt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 25 maart 2013 @ 19:52:44 #236
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124496233
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Denk het niet. Iedereen die hem langer dan 5 seconden heeft zien voetballen wist dat het niveau van Feyenoord (en dat van Twente) te hoog gegrepen is voor hem. Nu kan hij nog heel even cashen voordat hij de vergetelheid in duikt.
Er waren toch ook buitenlandse clubs geintresseerd in hem?
pi_124496276
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Er waren toch ook buitenlandse clubs geintresseerd in hem?
Daar heeft hij dus ook voor gekozen...
BFF met GGMM
  maandag 25 maart 2013 @ 19:56:31 #238
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124496451
quote:
Cabral zal ook nog wel eens achter zijn oren cabrallen na zijn transfer.
  maandag 25 maart 2013 @ 19:58:27 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124496575
quote:
Cabral bral cab bac bal cabra abral bacra abra cadabra cabrallen na zijn transfer.
pi_124496999
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Cabral is van dezelfde categorie als Biseswar.. Die deed paar keer een kunstje en is daardoor nu miljonair vermoedelijk.. bij die paar kunstjes is het sindsdien gebleven. Toch wel frappant dat voetbalclubs er steeds weer intrappen. Niet dat Verhoek nou zo'n geweldige aanwinst is..
pi_124497156
Jong Oranje: Bruma, Van La Parra, Fer, Leerdam, Wijnaldum
Échte Oranje: Clasie, BMI, De Vrij, Vilhena, Janmaat en waarschijnlijk Boetius.

Mooi man, vroeg weg gaan bij Feyenoord om beter te worden.
BFF met GGMM
pi_124497178
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Cabral is van dezelfde categorie als Biseswar.. Die deed paar keer een kunstje en is daardoor nu miljonair vermoedelijk.. bij die paar kunstjes is het sindsdien gebleven. Toch wel frappant dat voetbalclubs er steeds weer intrappen. Niet dat Verhoek nou zo'n geweldige aanwinst is..
Die voetbalclubs geilen nu eenmaal op snelheid en als je daarnaast een trucje weet met de bal ben je binnen. Zie Quincy, Lukoki, Ebecilio. Schaken was ook zo'n speler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 25 maart 2013 @ 20:08:23 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124497227
Van la Parra kreeg geen nieuw contract. En terecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 20:08:37 #244
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124497246
Je hebt meer aan Cabral dan aan Verhoek hoor. Die schoot er af en toe nog eentje binnen alsie een bevlieging had.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:11:55 #245
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124497450
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef PIETR het volgende:
Je hebt meer aan Cabral dan aan Verhoek hoor.
Je bent Cabral kwijt en je hebt er een mooi spandoek voor in de plaats, dat is ook wat waard.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:13:09 #246
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124497521
quote:
Je hebt meer aan Cabral dan aan Verhoek hoor. Die schoot er af en toe nog eentje binnen alsie een bevlieging had.
Cabral was één van de rotte appels in de groep, waarvan we blij moeten zijn dat ze weg zijn. Gewoon niet de juiste mentaliteit.
pi_124497560
quote:
Niks mis met Verhoek. Je moet hem alleen nooit opstellen, net als Cabral. Verschil is dat Cabral dan gaat lopen rellen en Verhoek niet.
BFF met GGMM
pi_124497592
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Die voetbalclubs geilen nu eenmaal op snelheid en als je daarnaast een trucje weet met de bal ben je binnen. Zie Quincy, Lukoki, Ebecilio. Schaken was ook zo'n speler.
Misschien dat die clubs allemaal bewust een gokje nemen in de hoop de kip met het gouden ei binnen te halen.. valt meestal tegen dus. Voor Schaken heb ik trouwens wel respect.. die heeft mij echt verbaasd met wat hij na zijn 1e seizoen heeft laten zien.

quote:
Dat weet ik niet.. Verhoek is meer de man van de assist. Cabral was een speler aan wie ik mij ergerde dus ik mis hem niet. Verhoek is alleen geen verbetering, vind het een beetje een slap ventje..
pi_124497879
Singh heeft zojuist een penalty gemist bij Jong Noorwegen
pi_124497948
quote:
13s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Singh heeft zojuist een penalty gemist bij Jong Noorwegen
Teveel geoefend met Immers

dit buitenkansje had zelfs Immers niet laten liggen
pi_124498043
0-1 Kasrati
  maandag 25 maart 2013 @ 20:30:12 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124498549
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef DonRaja het volgende:

_O_
pi_124498748
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef DonRaja het volgende:

_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_124498999
Vraag me af wat er met Leerdam gaat gebeuren.
pi_124499375
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef Zaran het volgende:
Vraag me af wat er met Leerdam gaat gebeuren.
Pot heeft afgesproken met Koeman dat hij in jong Feyenoord iig rechtsback speelt, want dat is zijn positie bij JO. Verder gaat hij in de zomer weg, waarheen kan mij eigenlijk vrij weinig interesseren
  maandag 25 maart 2013 @ 20:44:24 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124499462
Er zal toch vast wel ergens een conflictje in Afrika zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124500017
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Caland het volgende:
Er zal toch vast wel ergens een conflictje in Afrika zijn.
Zelfs Joseph Kony zou hem niet aan zijn leger willen toevoegen.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:06:48 #258
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124500853
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niks mis met Verhoek. Je moet hem alleen nooit opstellen, net als Cabral. Verschil is dat Cabral dan gaat lopen rellen en Verhoek niet.
Mja, ik weet me nog een akkefietje te herinneren :7
pi_124500927
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef ursel het volgende:

[..]

Mja, ik weet me nog een akkefietje te herinneren :7
Ja, maar dat was een positieve rel :+
BFF met GGMM
pi_124500978
Die Singh die kan er ook niks van, die gaat het niveau van Feyenoord nooit halen
  maandag 25 maart 2013 @ 21:15:57 #261
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124501403
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef Zaran het volgende:
Die Singh die kan er ook niks van, die gaat het niveau van Feyenoord nooit halen
Klopt. Echt een hele matige speler.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:16:50 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124501453

:D _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124501495

:')

quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt. Echt een hele matige speler.
Grootste talent van Noorwegen dit dat, ;(
pi_124501611
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

:D _O_
_O_ :D
pi_124501670
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Grootste talent van Noorwegen dit dat, ;(
Die wikipedia beschrijving ook

quote:
Hij wordt in Noorwegen vaak vergeleken met Andrés Iniesta.
_O-
pi_124501795
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Zaran het volgende:

[..]

Die wikipedia beschrijving ook

[..]

_O-
Nederlandse Xavi + Noorse Iniesta = epic win
pi_124503465
Elabdelloui was ook al zo'n groot Noors succes :')
pi_124504862
Verhoek is net zo matig als Cabral, maar buiten het veld niet zo'n rasmongool. Dus doe Verhoek maar
  maandag 25 maart 2013 @ 22:18:04 #269
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124505252
Verhoek is de witte Cabral, met klutsknieën, maar met een legendarisch spandoek.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:19:31 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124505327
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef elCholo het volgende:
Verhoek is de witte Cabral.
Mwuah, ik heb Cabral wel eens zijn man voorbij zien komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 maart 2013 @ 22:20:34 #271
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124505379
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ja ik Verhoek ook, vorige week tegen Utrecht.
Alleen wel per ongeluk.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:43:22 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124506674
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Was het een mooie droom?
Elite
Tegen TTIP
pi_124506828
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Was het een mooie droom?
Nee, Cabral kwam z'n man voorbij tegen Roda. Je weet wel, die enige goede wedstrijd die hij tot nu toe als profvoetballer gespeeld heeft
  maandag 25 maart 2013 @ 22:47:02 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124506864
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, Cabral kwam z'n man voorbij tegen Roda. Je weet wel, die enige goede wedstrijd die hij tot nu toe als profvoetballer gespeeld heeft
Die zal ik dan wel gemist hebben.
Elite
Tegen TTIP
pi_124507030
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Die zal ik dan wel gemist hebben.
Er is zelfs een Eredivisie Live Classic van gemaakt.. :') (die :') is voor EDL, niet voor jou hoor)
  maandag 25 maart 2013 @ 22:57:17 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124507730
"Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ien-als-Cabral.dhtml

maandag 25 maart 2013 @ 23:06:13 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124507770
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:05 schreef psychosomatic het volgende:
"Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ien-als-Cabral.dhtml

Dergelijke quotes zijn er ook over Elabdinges.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124507847
Hij was nog altijd beter dan Verhoek. Hij had iets onvoorspelbaar in zijn spel dankzij dat zondagschot.

Bij Verhoek heb je dat niet, die jongen moet gewoon terug naar ADO
pi_124510602
Cabral was in potentie een prima speler alleen is door Feyenoord niet goed gecoached
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:20:04 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124510670
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Cabral was in potentie een prima speler alleen is door Feyenoord niet goed gecoached
Nee man, niet voor niks dat hij bij Twente niet speelt.
pi_124510761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee man, niet voor niks dat hij bij Twente niet speelt.
Speelde Verhoek daar dan?
Cabral had geniale momenten helaas ook dieptepunten maar was overall drie klassen beter dan Verhoek.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:28:13 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124510902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Speelde Verhoek daar dan?
Cabral had geniale momenten helaas ook dieptepunten maar was overall drie klassen beter dan Verhoek.
Dat vind ik niet. Cabral keek alleen maar omlaag en ging nooit de combinatie aan. Funest voor de manier waarop Koeman poogt te spelen. Wel een aardige individuele actie in huis. Leuk voor clubs in het rechterrijtje, meer niet.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:30:41 #284
321382 vandermar
pi_124510973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Cabral keek alleen maar omlaag en ging nooit de combinatie aan. Funest voor de manier waarop Koeman poogt te spelen. Wel een aardige individuele actie in huis. Leuk voor clubs in het rechterrijtje, meer niet.
Helaas zijn er weinig clubs meer in het rechterrijtje van de Jupiler League
RvP; Feyenoord
pi_124511688
de boy is weer terug van ban

feyenoord _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_124511707
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
pi_124511711
prima talent ja, kaptalent.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 02:02:26 #288
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_124512525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:

feyenoord _O_
Bless.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 02:04:28 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124512540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:

feyenoord _O_
HMF ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_124512675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

HMF ?
pi_124512734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat doet Verhoek ook, alleen is het schot van Cabral vele malen beter en is hij aanzienlijk sneller.
Als Koeman een 433 pretendeert kan Cabral net zo goed spelen maar wel aan de linkerkant waar hij ook altijd in de jeugd heeft gespeeld. Koeman zette hem altijd rechts omdat dat beter uitkwam, maar hij kwam daar niet tot zijn recht. Kon ook geen voorzetten geven vanaf die kant en ging daarom heel voorspelbaar voor naar binnentrekken en schieten met links.

Eerste periode lukte dat nog wel aardig (Roda thuis) maar op den duur wisten tegenstanders wel wat hij ging doen dus was hij eenvoudig te verdedigen. Vanaf links was het echt een fijne spelert :Y
Bij Twente speelt hij niet louter omdat Tadic die 3 klassen beter is vanaf links speelt.
pi_124513748
Die Gijp is echt irritant negatief steeds. Maar goed...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:54:16 #293
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124514470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 07:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Af en toe heeft hij wel gelijk. Of denk ik dat hij gelijk heeft omdat het zo logisch over komt wat hij verteld. Maar hij is idd tegenover sommige spelers enorm negatief en tegen andere juist weer overdreven positief.
pi_124515008
Het is toch logisch dat hij denkt dat Jan Maat de internationale top niet gaat halen? En erg vloeiend zien die acties van Jan Maat er ook niet uit. Maar het is effectief.
pi_124515168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

HMF ?
insomnia_
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:42:22 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124515350
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:24 schreef Muto het volgende:
Het is toch logisch dat hij denkt dat Jan Maat de internationale top niet gaat halen? En erg vloeiend zien die acties van Jan Maat er ook niet uit. Maar het is effectief.
Gijp vindt iederen een lompe speler. Behalve de spelers van Barcelona en Özil. Zijn humor is leuk, maar zijn kijk op voetbal slaat helemaal nergens op.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:20:30 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124516229
Klopt. Enige spelers waar hij op geilt zijn de Xavitjes van deze wereld en verdedigers van 2 bij 2 meter.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:28:03 #298
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124516439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:20 schreef PIETR het volgende:
Klopt. Enige spelers waar hij op geilt zijn de Xavitjes van deze wereld en verdedigers van 2 bij 2 meter.
Vind ik altijd wel leuk om te zien.

Gijpie: In het huidige voetbal kan je niet meer aankomen met 1.70. Je moet minimaal 1.95 zijn om bij de echt top te horen.
Boskamp: Ohhhhh en Xavi, Iniesta, Messi, Ozil, Silva, Aguero, dan?
Gijpie: Hahah ja die mag je er niet mee vergelijken. Die zijn te goed.

FAIL :')
pi_124516522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Vind ik altijd wel leuk om te zien.

Gijpie: In het huidige voetbal kan je niet meer aankomen met 1.70. Je moet minimaal 1.95 zijn om bij de echt top te horen.
Boskamp: Ohhhhh en Xavi, Iniesta, Messi, Ozil, Silva, Aguero, dan?
Gijpie: Hahah ja die mag je er niet mee vergelijken. Die zijn te goed.

FAIL :')
Ja echt dom van hem
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:10 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124516689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 07:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die heeft de pest aan Feyenoord. Hij zegt van niet maar zijn neerbuigende gedoe over Feyenoord-talenten en zijn lichaamstaal spreken anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:47:34 #301
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124516918
Sinds zijn ome Cor niet naar binnen mocht bij Feyenoord-ajax vorig seizoen, is hij negatief over Feyenoord. Was trouwens ook schandalig van Feyenoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')