Hij begint eigenlijk altijd matig die eerste rondes. Dan is het ook nog echt gras. Daarna wordt het gewoon excuus gravel.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Szura het volgende:
Wat speelde Nadal die Wimbledon belabberd, tegen Haase en Petsert.
En dan gewoon het toernooi winnen
Klopt. In de tweede week is Wimbledon tegenwoordig niks meer dan een baseline-zandbak.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij begint eigenlijk altijd matig die eerste rondes. Dan is het ook nog echt gras. Daarna wordt het gewoon excuus gravel.
Yep, en hetzelfde deed zich voor het jaar daarvoor, tegen Söderling, met die briljante imitatie-truc.quote:Maar het lag er bij Haase en Petzchner echt niet aan dat Nadal slecht speelde. Die 2 stonden beiden uit een boom te serveren. Kon Nadal helemaal niks tegen beginnen.
Dit. Zo zonde dat powertennis bijna geen effect meer heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij begint eigenlijk altijd matig die eerste rondes. Dan is het ook nog echt gras. Daarna wordt het gewoon excuus gravel.
en die heeft ie nog gewonnen ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
Huta Galung alweer in de finale van een Challenger, gekkenhuis.
Dat was een briljante racket-smash. 9/10.quote:
Aldus onze vrienden van de Telegraafquote:Al aan het begin van zijn enkelpartij tegen Sam Querrey verzwikte Djokovic zijn enkel. Na een lange blessurebehandeling en de nodige pijnstillers wist de Serviër de partij te winnen. Daarmee staat het Balkan-land in de halve finales van de Davis Cup tegen Canada.
Djokovic was zeer emotioneel na de wedstrijd en vreest voor de start van het gravelseizoen. "Ik hoop echt dat ik de blessure niet erger heb gemaakt door verder te spelen. Ik heb mijn enkel nog nooit zo ernstig verzwikt. Het voelt niet best op dit moment."
Aanstaande zondag gaat het Masterstoernooi van Monte Carlo van start, de traditionele openings van het gravelseizoen. Novak Djokovic staat, net als bijna de gehele top-tien van de wereld, op de startlijst, maar weet nog niet of hij fit genoeg is om te spelen.
Geblesseerd, mogelijk lange tijd niet spelen...quote:
Heb je Querrey zien spelen?quote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Wel knap dat hij Querrey dan compleet van de baan veegde in de laatste 2 sets. Lijkt me vrij lastig op 1 been.
Gisteren niet nee, was het zo slecht? Maar dan nogquote:
Oh zo.quote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geblesseerd, mogelijk lange tijd niet spelen...
Volg je dit topic niet?
quote:
Gerald Melzerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef TheArt het volgende:
Pablo Carreno gaat nu ook ATP-wedstrijden winnen. Na 7 achtereenvolgende toernooizeges in futures (vrij bizar) en het overleven van de kwalificaties in Casablanca won hij gisteren ook van Andujar. Nu is hij 39 wedstrijden op rij ongeslagen
Hij gaat er heel verstandig alvast maar vanuit dat hij een vrije val in de rankings gaat maken.quote:ATP Scheveningen is voortaan Sport1 Open
Vrijdag 12 april 2013, 09:00
Het internationale ATP-challengertoernooi van Scheveningen draagt de komende twee jaar de naam Sport1 Open. Het evenement wordt voor de 21ste keer gehouden en vindt van 8 tot en met 14 juli plaats op de METS tennisbanen in Scheveningen.
Robin Haase ging onlangs met Sport1 een sponsorovereenkomst aan en komt bij zijn eigen toernooi in actie. De Hagenaar zal hoogstwaarschijnlijk als eerste geplaatst zijn. Sport1 zendt op zondag 14 juli in elk geval de finale van het toernooi rechtstreeks uit. Vice-President Film1/Sport1 Will Moerer is content met de deal.
‘We vinden het als Sport1 erg belangrijk dat er in Nederland een toernooi is waarbij jonge Nederlandse en internationale spelers de kans krijgen zich te meten met spelers die al verder zijn in hun carriere. Door deze sponsordeal is het voortbestaan van het toernooi voor de komende twee seizoenen verzekerd', aldus Moerer.
'Naast dat er kan worden gekeken naar tennis zullen we gedurende de week allerlei side events gaan organiseren. Dan moet je denken aan bijvoorbeeld een familiedag op zaterdag 13 juli of aan clinics die worden gegeven door oud-toptennissers die in het verleden allemaal actief zijn geweest op de METS', zegt Moerer.
Toernooidirecteur Ivo Pols is zeer verheugd over de samenwerking. ‘Met Sport1 kunnen wij een toernooi organiseren op het niveau, zoals we dat al jaren gewend zijn. Behalve deze fantastische partner kunnen we dit jaar opnieuw rekenen op de financiële steun van de gemeente Den Haag en van Health City’.
Over het deelnemersveld is Pols kort en krachtig. ‘Naast Robin Haase gaan we proberen ook de andere Nederlandse topspelers, zoals Igor Sijsling, Thiemo de Bakker, Jesse Huta Galung en Thomas Schoorel, naar Scheveningen te halen.'
'Ze zullen zich mengen in de strijd met internationale profs, die rond de top 100 staan en aanstormend talent dat al vaker de weg naar de wereldtop via Scheveningen heeft gevonden. Denk daarbij aan mannen als Marcelo Rios en Marat Safin', aldus Pols.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij gaat er heel verstandig alvast maar vanuit dat hij een vrije val in de rankings gaat maken.
We houden een slag om de armquote:De Hagenaar zal hoogstwaarschijnlijk als eerste geplaatst zijn
Volgens mij is djokovic aanwezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:34 schreef Norrage het volgende:
Zal Rafa voor de 9e keer Monte Carlo gaan winnen?Ferrer heeft zich al teruggetrokken, Djoko lijkt geblesseerd....ik denk dat ze de trofee alvast aan Rafa kunnen geven...
Ik zat eerder te denken aan een normaal topic voor Monte-Carlo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er een apart topic voor Monte-Carlo?
Ik dacht dat mensen misschien zouden schrijven "Ja, gewoon in dit topic" als ik het woord 'apart' niet zou noemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een normaal topic voor Monte-Carlo.
Ja, maar niet in adequate vorm, lijkt me.quote:
Denk jij dat Nadal er makkelijk gaat winnen of verwacht je nog andere serieuze tegenstand? Doet Murray trouwens mee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar niet in adequate vorm, lijkt me.
ja hij doet meequote:Op zaterdag 13 april 2013 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk jij dat Nadal er makkelijk gaat winnen of verwacht je nog andere serieuze tegenstand? Doet Murray trouwens mee?
Hij moet verliezen van de ATP, vanwege zijn dopinggebruikquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar niet in adequate vorm, lijkt me.
Speciaal voor jou: SPT / ATP Masters Monte Carlo 2013quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er een apart topic voor Monte-Carlo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |