Hawkeye heeft een afwijking van 3,6mm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zie je de afwijkingen van hawk eye te duidelijk.
Mooie afdruk en hawk eye die er 5 cm van afwijkt
3,6 mm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hawkeye heeft een afwijking van 3,6mm.
You cannot be serious!
Het is bijna een halve cm. Bij veel challenges is dat zo ongeveer de marge waarmee de bal volgens HawkEye in of uit is.quote:
quote:Ivo Karlovic suffered a mild stroke, detained in a hospital in Miami
Croatian tennis player Ivo Karlovic suffered a mild stroke. The news first appeared on his Facebook fan page, and the Evening Gazette soon received official confirmation of his family.
It happened Karlovic during their stay in Miami, or his permanent residence, and doctors evaluated how it can work on brain inflammation. Ivo was originally released from the hospital, but after he was again taken ill again detained.
GGL voelt zich weer thuis op gravel, snap dat dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
Dr Ivo.
GGL en Rosol in de finale van Boekarest, WTF is daar gebeurd joh
Ja dat is tragisch enzo, maar ooit gaat GGLs vader ook dood. En van hem ben ik fan.quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voor Rosol...ik hoorde dat zijn vader tijdens de DC-pot van Rosol was overleden voor de TVDan mag Rosol dit wel winnen hoor, en die winst opdragen aan zijn Pa.
Ja, staat hier nu ook op de websites van diverse kranten... hoop dat hij helemaal herstelt!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
Karlovic heeft een hersenbloeding gehad, Google translate van een Kroatische website:
[..]
Alle mannelijke tennissers uit de top vijftig hebben het goed voor elkaar behalve Federer.quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
Zozo Rosol heeft het goed voor elkaar
[ afbeelding ]
Ja, kansloos allemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |