Ben je in ieder geval productief bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen.
Straks weer naar het Bushuis. Lijkt inmiddels mijn tweede huis te zijn geworden
Ik ken een jongen die al ren half jaar geleden is afgestudeerd maar nog regelmatig op REC komt. Tijdens het afstuderen heeft hij daar zoveel tijd doorgebracht dat het voor hem vertrouwder voelt dan thuis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen.
Straks weer naar het Bushuis. Lijkt inmiddels mijn tweede huis te zijn geworden
Dat is toch ook niet helemaal wenselijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die al ren half jaar geleden is afgestudeerd maar nog regelmatig op REC komt. Tijdens het afstuderen heeft hij daar zoveel tijd doorgebracht dat het voor hem vertrouwder voelt dan thuis.
Hihi, dat heb ik een paar posts geleden aangepast, aangezien de volgorde nu ook op tofheid van student isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef Ties02 het volgende:
Waarom sta jij opeens bovenaan bij de RuG
Dank! Nu aan het luisterenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Verschilt heel erg.
Ik ben ooit heel erg fan geweest van de hardere shit à la Speedy J en Ostgut Ton label (berlijnse shit als Marcel Dettmann, Ben Klock etc.), maar dat luister ik thuis nooit meer eigenlijk.
Vooral de diepere Roemeense sound(A:rpia:r) is vooral mijn favoriet. Maar die shit wordt maar weinig gewaardeerd in Nederland (helaas). Waardoor mijn liefde voor elektronische muziek ook wel een beetje bekoeld is. De boekingen in Nederland ( en dan met name in Amsterdam) vind ik simpelweg niet interessant genoeg.
Met als één van mijn favoriete setjes: https://soundcloud.com/r_(...)club-cluj-10-04-2009
De JB is dicht vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef Paxcon het volgende:
He Giku, die hokjes in de JB. Kun je daar zomaar in ofzo?
Ah zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:00 schreef Giku het volgende:
[..]
De JB is dicht vandaag. Maar die moet je even reserveren/regelen aan de balie.
Uiteraard, 08:30-00:00 in tentamenperiodesquote:
Fietsen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Etsu het volgende:
Ik ben thuis veel te afgeleid en ben nog niet begonnenMaar wil ook niet in deze extreme winteromstandigheden naar de UB lopen.
Zat er weer een student te roken op de wc?quote:
Zal wel, er was rookontwikkelingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zat er weer een student te roken op de wc?
Zolang m'n boeken maar veilig zijn. De rest boeit me niet.quote:
Daar gaat je dagje studeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Fijn, mag alleeb terug om spullen te pakken. Een lucht dat hier hangt, niet normaal
Ben maar naar een vriend gegaan om daar maar wat te studeren. De UB is nu afbeladen, dus het heeft sowieso geen zin om daar naar toe te gaan.quote:
UvA? Hoor net dat de kelder open is. Zullen ze wel open hebben gegooid, omdat het Bushuis dicht is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef omelette het volgende:
Kom net terug van de UB. Geen plekje gevonden.
BG is nu als het goed is ook open. Maar dat weten slechts weinig mensen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
UvA? Hoor net dat de kelder open is. Zullen ze wel open hebben gegooid, omdat het Bushuis dicht is.
RUG. Ach m'n huisgenoten zijn toch weg dus hier is het ook wel te doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
UvA? Hoor net dat de kelder open is. Zullen ze wel open hebben gegooid, omdat het Bushuis dicht is.
opgelost!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef omelette het volgende:
[..]
RUG. Ach m'n huisgenoten zijn toch weg dus hier is het ook wel te doen
Omdat jij het zegt zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Jullie moeten lid worden van de facebookpagina:
"Slapende Aziaten in Universiteits-bibliotheken".
Ik ben er net weg, kut computers daar. Ik heb 3.5 uur gedaan over 25 arresten. Normaal maximaal 5 minuten. Heb de helft van de tijd lopen laden daarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef omelette het volgende:
[..]
RUG. Ach m'n huisgenoten zijn toch weg dus hier is het ook wel te doen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
Weet iemand van de UvA ook hoe ons boek voor internationaal recht er uit ziet?
Welk vak, ik moet er nog een paar samenvatten voor p&fquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Giku het volgende:
Zo vervelend als hoogleraren niet even de relevante overwegingen van arresten noemen. Nu moet ik ze zelf opzoeken.
Het is toch watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Giku het volgende:
Zo vervelend als hoogleraren niet even de relevante overwegingen van arresten noemen. Nu moet ik ze zelf opzoeken.
Huurrecht, heb P&F al gedaan, was niet zo veel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welk vak, ik moet er nog een paar samenvatten voor p&f
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:48 schreef Ties02 het volgende:
Bij p&f volgt echt bijna alles gewoon uit de wedleuk vak
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:50 schreef Giku het volgende:
En godsamme, heb ik netjes de jurisprudentiebundel gekocht, staat er geen nette samenvatting/essentie in, alleen wat steekwoorden(Tags). Bah.
Wát ben jij luiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Giku het volgende:
Ik weet het, maar het gaat wel om 93 arresten voor dit vak, het zou allemaal e.e.a. schelen natuurlijk.quote:
Welk vak is dat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het gaat wel om 93 arresten voor dit vak, het zou allemaal e.e.a. schelen natuurlijk.
Is het dan ook zo dat het overgrote deel pure opvulling is met voorbeelden van de theorie, en maar een paar arresten echt essentieel en/of baanbrekend zijn?quote:
Ik denk 50-50, als ik het boek mag geloven (dateert uit 2011 gelukkig).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat het overgrote deel pure opvulling is met voorbeelden van de theorie, en maar een paar arresten echt essentieel en/of baanbrekend zijn?
Nee, en dat is vrij normaal hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag jij je jurisprudentie niet meenemen?
Op de UvA mag altijd ieder arrest mee. En dat geldt voor de meeste universiteiten. Ik vind het ook onzinnig om het studenten te laten leren trouwens, dat doe je met de wet toch ook niet?quote:
Ja, gelukkig mag ik dus een bundeltje meenemen en los alle arresten v.a. 2010 die relevant zijn.quote:
Dat is ook niet bij elk vak zo hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA mag altijd ieder arrest mee. En dat geldt voor de meeste universiteiten. Ik vind het ook onzinnig om het studenten te laten leren trouwens, dat doe je met de wet toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |