quote:
Hihi, dat heb ik een paar posts geleden aangepast, aangezien de volgorde nu ook op tofheid van student is

quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Speedy_T het volgende:[..]
Verschilt heel erg.
Ik ben ooit heel erg fan geweest van de hardere shit à la Speedy J en Ostgut Ton label (berlijnse shit als Marcel Dettmann, Ben Klock etc.), maar dat luister ik thuis nooit meer eigenlijk.
Vooral de diepere Roemeense sound(A:rpia:r) is vooral mijn favoriet. Maar die shit wordt maar weinig gewaardeerd in Nederland (helaas). Waardoor mijn liefde voor elektronische muziek ook wel een beetje bekoeld is. De boekingen in Nederland ( en dan met name in Amsterdam) vind ik simpelweg niet interessant genoeg.
Met als één van mijn favoriete setjes:
https://soundcloud.com/r_(...)club-cluj-10-04-2009
Dank! Nu aan het luisteren

!
Ik luister verder niet gek veel techno, heb er ook niet gek veel verstand van (in tegenstelling tot hardstyle/hardcore, al gaat het eerste echt achteruit de laatste 3-4 jaar en staat het tweede al 5-10 jaar stil).
Heb dus ook niet een idee wanneer iets techno is en wanneer tech deep house

Enige wat ik tot nu toe heb geluisterd is: Remy Unger(onbekend, maar draait wel relaxt), Joris Voorn(dat is meer tech-house toch? Dat vind ik namelijk wel vet).
Maar ik heb zelf ook meer dat als iets lekker klinkt dat het me verder niet uit maakt. Ik luister laatste tijd veel 'JaBig', onbekende gast uit Canada die volgens mij zelf ook niet produceert, maar die maakt perfecte lounge mixjes waar je alles mee kan doen behalve party'en (werk, studie, schoonmaken, barzitten, tuinzitten alles al dan niet in combinatie met bier).
Zo. Nu verder aan de studie, mijn god wat zijn die computers in de UB traag, eerste 20 minuten staat ie nog van alles aan het opstarten wat ik nooit allemaal nodig kan hebben volgens mij