Nou zeg... Ik sloeg gelijk aan t breien... Maar voor een kast is dat een beetje vreemd!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb een ei!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Op mijn voet![]()
liet een kast vallen...
Ik de komende week.... Al denk ik dat t ook n virusje kan zijn... We'll seequote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef DJMomo het volgende:
Voel me echt een enorme kluns zeg. ook enorm last weer van vallende ziekte, laat echt alles kletteren. Erg vermoeiend dit. en wachtbank is enorm ruk ja! Wie zit er nu nog meer op?
Waarom zou dat iets uitmaken?quote:[b]Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/354
Wij hebben het idee om op cyclusdag 21 naar de sauna te gaan. Maar is dat verstandig?
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wb de kat: die muppet loopt nog wel eens voor mn voeten, en vandaag had ik een beetje haast, toen kwam ze op mn voorvoet terecht en toen ging ze vliegen
Het wachtbankje zijn de twee weken tussen ei en nodquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik de komende week.... Al denk ik dat t ook n virusje kan zijn... We'll see
I know, maar heb er al de helft opzittenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:20 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het wachtbankje zijn de twee weken tussen ei en nod
Ik bedacht me gisteren dat wij dit jaar de unieke kans krijgen om met Pasen een baby te verwekken, die dan met kerst geboren wordt. Hoe vaak maak je dat mee qua timing?
Wij gaan er iig een vrolijk Pasen van maken.
Ja, hierrrrr!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef DJMomo het volgende:
Voel me echt een enorme kluns zeg. ook enorm last weer van vallende ziekte, laat echt alles kletteren. Erg vermoeiend dit. en wachtbank is enorm ruk ja! Wie zit er nu nog meer op?
Jup, maar het wachtbankje zit je natuurlijk sowieso op, (klachten van) virusje of nietquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know, maar heb er al de helft opzitten![]()
Oh en bunnyoren bij xenos
Donequote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Kan trouwens de volgorde van de NOD's in de OP nog aangepast worden, Bla?
En anders: lieve mods, we vinden jullie zo lief en zonder jullie zouden we nergens zijn. Hellup?
Koffie dan maarquote:Op maandag 25 maart 2013 09:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, maar het wachtbankje zit je natuurlijk sowieso op, (klachten van) virusje of niet.
Er mogen wmb wel wat meer dingen in de OP aangepast worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Kan trouwens de volgorde van de NOD's in de OP nog aangepast worden, Bla?
En anders: lieve mods, we vinden jullie zo lief en zonder jullie zouden we nergens zijn. Hellup?
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind zelfs NOD stom, want ik word op bijna alle dagen niet ongesteld.
Je had mijn moeder moeten horen toen ik het over NOD hadquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind zelfs NOD stom, want ik word op bijna alle dagen niet ongesteld.
Maar het is een functionele term, dus die mag blijven.
Dat iemand online is zegt niet veel. Het kan zijn dat ze ooit eens op een school oid online is gegaan en dat er meerdere users daarvandaan hier zijn. Dan wordt het ip adres wel herkent maar was het niet per se die user.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Sowieso kan er volgens mij wel eens een bezem door de lijst WOHTS'ers. Een aantal heeft hier al zoooo lang niet meer mee gepost of is zelfs al heel lang niet meer online geweest.
Bijvoorbeeld (voor zo ver ik kan zien hè):
- Estelle: Laatst op Fok! gepost op 13 november 2012
- Wumb: Laatst op Fok! gepost eind december/begin januari, daarna nooit meer gezien en reageert ook niet op PB's. Volgens profiel ook al bijna 3 maanden niet meer online geweest.
--
- Met Kekaa weet ik eigenlijk niet hoe het staat.. die post nog steeds heel enthousiast overal, maar de laatste keer in OUD/hier was in september 2012..
- Lindala is nog wel veel online, maar heeft voor het laatst gepost in mei 2012.
Dus, wat vinden wij, geëmancipeerde vrouwen van bovenstaande..?
Ah, ja, goed punt!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat iemand online is zegt niet veel. Het kan zijn dat ze ooit eens op een school oid online is gegaan en dat er meerdere users daarvandaan hier zijn. Dan wordt het ip adres wel herkent maar was het niet per se die user.
Ik zal de bezem er door halen. Over Wumb gaan overigens de nodige speculaties door de wandelgangen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, ja, goed punt!
En heey, ik ben lichtelijk nieuwsgierig aangelegd, dus hoe kun je me dit aan doen BE?
Vertelquote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal de bezem er door halen. Over Wumb gaan overigens de nodige speculaties door de wandelgangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dus hieruit begrijp ik dat je het ooit wel geprobeerd hebt, ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef Troel het volgende:
Niet? Het is dat ik telkens melding krijg dat die inbox niet beschikbaar is, maar anders zou ik rustig met mezelf DM-en
DM ja netquote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, dus hieruit begrijp ik dat je het ooit wel geprobeerd hebt, ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oost west, mij best.
Dank je wel. Dat hoop ik ook. En jij gefeliciteerd natuurlijk!!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:45 schreef Mabawa. het volgende:
Sterkte Zz, hoop dat het zonnetje snel weer bij jullie thuis gaat schijnen!
Misschien moet je eerst eens navragen in plaats van dingen direct door te Dmenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik krijg net een bericht wat maakt dat ik er met mijn theorie helemaal naast zat. Never mind me.
Want? Ik ben jou wat precies verschuldigd?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens navragen in plaats van dingen direct door te Dmen
Dat hoop ik inderdaad ook. En dat tweede zeker ook, maar daar hangt wel van af of er uberhaupt nog pogingen gewaagd gaan worden want als het nu klaar is en je nog de klap moet doorkomen en een nieuw leven op moet bouwen, en op zoek moet gaan naar een relatie dan gaat daar wel wat tijd overheen. En die heeft mijn lichaam niet echt aangezien ik binnekort 31 wordt... Dus we zijn hard aan het knokken.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:51 schreef Limone het volgende:
Wat verdrietig Zomerzon.Hoop dat de lucht snel weer geklaard is, wat de uitkomst ook moge zijn
Ik had een vermoeden dat jij het was. Dat heeft toch niks te maken met dingen over jou en je relatie doorlullen? Het is een vermoeden, een wilde greep uit de lucht. Waar maak je je druk over zeg. Alsof klonen-jagen niet de nationale sport in OUD is en jij je daar nooit schuldig aan gemaakt hebt...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:58 schreef Pvoesss het volgende:
Helemaal niets maar dingen over mij en mijn relatie door lullen is gewoon niet tof
Ach, dat soort dingen kunnen heel snel gaan..quote:Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad ook. En dat tweede zeker ook, maar daar hangt wel van af of er uberhaupt nog pogingen gewaagd gaan worden want als het nu klaar is en je nog de klap moet doorkomen en een nieuw leven op moet bouwen, en op zoek moet gaan naar een relatie dan gaat daar wel wat tijd overheen. En die heeft mijn lichaam niet echt aangezien ik binnekort 31 wordt... Dus we zijn hard aan het knokken.
Maar dit topic moet niet op een R&P topic gaan lijken...
In ieder geval bedankt dames voor de steun en ook voor de afgelopen steun bij mijn miskraam.
Ja, inderdaad. BE had mij niet moeten vertellen wat zij van een ander gehoord hadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een kutstreek om dingen die in DM aan je worden toevertrouwd door te lullen
^^ De pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. BE had mij niet moeten vertellen wat zij van een ander gehoord had
SPOILER: Test van vrijdag en testje van een uurtje geledenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week donderdag naar eerste afspraak bij VK.
Hopelijk volgen jullie snel!
Ja dat is wel de bedoeling. Ze doen daar normaal de intake+echo met 8 á 9 weken en ik ben dan uitgaande van mijn eisprong 6 weken en 2/3 dagen maar volgens LM ben ik dan bijna 10 weken.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef DJMomo het volgende:
Doooei mabawa! Veel plezier bij z&g!
Krijg je dan ook al echo btw? Relaxed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |