Het wachtbankje zijn de twee weken tussen ei en nodquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik de komende week.... Al denk ik dat t ook n virusje kan zijn... We'll see
I know, maar heb er al de helft opzittenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:20 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het wachtbankje zijn de twee weken tussen ei en nod
Ik bedacht me gisteren dat wij dit jaar de unieke kans krijgen om met Pasen een baby te verwekken, die dan met kerst geboren wordt. Hoe vaak maak je dat mee qua timing?
Wij gaan er iig een vrolijk Pasen van maken.
Ja, hierrrrr!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef DJMomo het volgende:
Voel me echt een enorme kluns zeg. ook enorm last weer van vallende ziekte, laat echt alles kletteren. Erg vermoeiend dit. en wachtbank is enorm ruk ja! Wie zit er nu nog meer op?
Jup, maar het wachtbankje zit je natuurlijk sowieso op, (klachten van) virusje of nietquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know, maar heb er al de helft opzitten![]()
Oh en bunnyoren bij xenos
Donequote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Kan trouwens de volgorde van de NOD's in de OP nog aangepast worden, Bla?
En anders: lieve mods, we vinden jullie zo lief en zonder jullie zouden we nergens zijn. Hellup?
Koffie dan maarquote:Op maandag 25 maart 2013 09:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, maar het wachtbankje zit je natuurlijk sowieso op, (klachten van) virusje of niet.
Er mogen wmb wel wat meer dingen in de OP aangepast worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Kan trouwens de volgorde van de NOD's in de OP nog aangepast worden, Bla?
En anders: lieve mods, we vinden jullie zo lief en zonder jullie zouden we nergens zijn. Hellup?
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind zelfs NOD stom, want ik word op bijna alle dagen niet ongesteld.
Je had mijn moeder moeten horen toen ik het over NOD hadquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind zelfs NOD stom, want ik word op bijna alle dagen niet ongesteld.
Maar het is een functionele term, dus die mag blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |