Ik ben eigenlijk best vaak weg en op pad om eerlijk te zijn.quote:
Was wel een beetje koud vandaag, beetje, beetje boel. Mijn hoofd gloeit nog van de ijskoude wind van vanmorgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best vaak weg en op pad om eerlijk te zijn.
Ik had wel een jas aan man, dat is een uitdrukking, uit je hemd waaien, tssss ik moet ook alles uitleggen he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie ging vanmorgen ook met een fles sherry op pad, ze waaide zo uit haar hemd.
Want ze had geen jas aan.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Die heb ik nog liggen van vroeger, poesiealbum
Valt alleen maar toe te juichen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Echt he, wat een stelletje vunzigerds zijn jullie.
Hoezo dat? Wat valt daarover te juichen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt alleen maar toe te juichen.
Was toen heel erg hip. Wil je iets voor mij schrijven in mijn boekje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Dat is toch leuk om terug te zien? In die van mij staat volgens mij maar 1 versje van een jongen. Die is al jaren dood
Doen ze volgens mij nu nog steeds, alleen heet het dan geen poeziealbum maar een vriendenboekje of zoiets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was toen heel erg hip. Wil je iets voor mij schrijven in mijn boekje.
Daar kan ik rijk mee worden! Eens langsgaan bij Kunst en Kitsch met dat poeziealbum.quote:
Nee is het ook niet. Best jong overleden ook, aan aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Dat is helemaal geen leuk verhaal, Corrie.
Verdwaalboek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Doen ze volgens mij nu nog steeds, alleen heet het dan geen poeziealbum maar een vriendenboekje of
Bij ons plakten de schrijvers zelf de plaatjes erbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Drugshond het volgende:
En plakkertjes erop plakken als het versje leuk was.
Als je als jongen met plakkertjes rond ging lopen was je al verdacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons plakten de schrijvers zelf de plaatjes erbij.
Ja ok dat is wel zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je als jongen met plakkertjes rond ging lopen was je al verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |