Vervuiling van de beroepsgroepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Jij moet tekstschrijver worden man. Of beter, koppenschrijver bij de krant of zo.
Ik zie het al voor me...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach voor de Telegraaf kan het geen kwaad.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
[ afbeelding ]
De hobbitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik zoek ook nog een goede film voor morgen, ik heb alleen de Hobbit nog, maar die duurt zo lang.
Dit klopt allemaal wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
[ afbeelding ]
Nee die alsjeblieft niet, die kijk ik echt nooit. Aktie/horror/thriller iets in die trant.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
De hobbitWelk genre zoek je? van die wijvenfilms?
Ik ga morgen misschien The Prestige kijken, die heb ik nog niet gezien en schijnt wel goed te zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die alsjeblieft niet, die kijk ik echt nooit. Aktie/horror/thriller iets in die trant.
Die heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien The Prestige kijken, die heb ik nog niet gezien en schijnt wel goed te zijn.
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging meer om het plaatje erbij. [ afbeelding ]
Bin Jip maar dat is misschien te verschillig voor je. of Zatôichi die is wel tof en heeft aktie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Iets Japans mag ook.
Oh god... nu zullen we het hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?
Want dan kunnen we lachen natuurlijk!
Zelf gefotoshopt...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?
Want dan kunnen we lachen natuurlijk!
Zatoichi heb ik al gezien. Die andere is mij ietsjes te soft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Bin Jip maar dat is misschien te verschillig voor je. of Zatôichi die is wel tof en heeft aktie.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Was tegen Tem. Maar jij ook bedankt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |