Zoveel doe ik niet verkeerd...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond jij, anders organiseer ik alsnog een verjaardagsfeestje.
Had Boëtius moeten staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat is die Lens vies slecht zeg. Wisselen von Gaal bitte.
quote:
autist he, dwangneurose.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit Rickazio constant met zijn tengels aan de OP?
hij is koppig en rossigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit Rickazio constant met zijn tengels aan de OP?
van drizzt gejatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
BAAALAAZSSZZZZZ DZUUUSSDSZZAAAKKKKK JAA TOCHH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
DoedelzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh maar ik post nogquote:
Feyenoord een europees voetbal, goeie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Als Feyenoord zo op het WK speelt dan wordt het dus helemaal niks
je moeder?quote:
watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[youtube]http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/starcrush.com/files/2013/02/160625559.jpg[/youtube]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[youtube]http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/starcrush.com/files/2013/02/160625559.jpg[/youtube]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
We hebben het niet over je moeder he
Vind ik ook man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Dat wordt hem niet he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Die tribunes zijn wat aan de lege kant.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
KING OF FOOTBALL!!
(let vooral niet op de lege tribunes)
Echt fantastischquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wat do you zeg jij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
EEN ONTBIJTKOEK!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
NIET ZO MAAR EEN GOAL MAAR EEN GOLASO
GOAL VAN PERSIEquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
JANMAATJANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAATJANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe meer Feyenoorders, hoe beter het spel
JANMAATJANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
JANMAAT
5 euro?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Janmaat is nu meteen 5 keer zoveel als Strootman waard
Scoorde bij zn debuutquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat de Schaak in Oranje doet is me nog steeds een raadsel.
Ja alsof een club 150 miljoen voor Janmaat gaat gevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Hij komt er in ieder geval niet om te schaken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat de Schaak in Oranje doet is me nog steeds een raadsel.
Het valt op hè..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe meer Feyenoorders, hoe beter het spel
en brillenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ronald B heeft dus erg veel verstand van voetbal.
Slecht van Janmaat dus.twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 22:06:20Mooi het vrijlopen van RvP!! En ja ook een mooie voorzet van Janmaat...Maar vooral het vrijlopen was fraai! #NedEst reageer retweet
Is goed, maar de kans is groot dat ik het weer vergeet hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is goed, maar de kans is groot dat ik het weer vergeet hoor
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is goed, maar de kans is groot dat ik het weer vergeet hoor
En wat een recordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
janbaas
Van Persie weer dichter bij record van Kluivert
JAAA WE WINNEN WEER VAN DUITSLAND EN VAN SPANJEquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MAN
WE VIEREN FEEST VAN LIMBURG TOT MADURODAMquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
JAAA WE WINNEN WEER VAN DUITSLAND EN VAN SPANJE
Holland is maar 2 provincies.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MAN
Ben benieuwd met welke hit Genee & Derksen volgend jaar aankomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
JAAA WE WINNEN WEER VAN DUITSLAND EN VAN SPANJE
ZIJN WE KNETTERSTOERquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
MET BERT VAN MARWIJK AAN HET ROER
Hou je bek man, modderfokker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee je hoeft niet naar huis vannachtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke hit Genee & Derksen volgend jaar aankomen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
De volgende CD ga ik sowieso weer kopen bij de Liedelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke hit Genee & Derksen volgend jaar aankomen.![]()
Als van God Sneijdertje op blijft stellen wel hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef CarlosJacques het volgende:
De wereldtitel kan ons niet meer ontgaan na deze overwinning mannen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je bek man, modderfokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je bek man, modderfokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robben #1500 dusquote:Nederland is nu nog 1 goal verwijderd van de 1.500ste treffer in de Oranje-historie #NEDESTmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Louis van Gaal, een man met pracht en praalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende CD ga ik sowieso weer kopen bij de Liedel![]()
Heb m'n moeder er nog ouderwets voor op pad gestuurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JE KAPS LOK IS WEG JONGUH!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OOOEREERE VERMEEEEER
JANMAAAATOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Hoe kan je die missen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
WIE HAT DIE BESTE VERTEITIGUNGOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja, zo kan ik ook 1000 minuten de 0 houden
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wist niet dat Immers en Wijnaldum bij Estland speelden..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wat een record
De altijd geblesseerde Owen van het altijd falende Engeland heeft nog meer interlandgoals gescoord...Engeland had alleen maar Owen in zijn goede tijd. Hier hebben we altijd meerdere spitsen voor 1 positie vandaar het laqe record.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wat een record
De altijd geblesseerde Owen van het altijd falende Engeland heeft nog meer interlandgoals gescoord...![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oké René.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Est kan er HE-LE-MAAL NIKS VAN!![]()
Ik wist niet dat Immers uit Estland kwam.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wat dacht jij dan, dat hij pech had? Ha ha ha!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Est kan er HE-LE-MAAL NIKS VAN!![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOPSHOW!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
De Vonk sloeg niet bepaald over bij dat schot.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."![]()
Zo'n Est heeft nog nooit een neger gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef CarlosJacques het volgende:
Hij schrok van het imposante gestalte van Vermeer.![]()
Immers mist ook altijd zeg.
Janmaat wil naar PSV, hij speelde terug op de keeper[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het maar karig, 2-0 tegen Estland. Ik ben bang dat dit Oranje het niet ver schopt volgend jaar.![]()
Die belt de krant opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n Est heeft nog nooit een neger gezien.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
IK GEEF JOUW EEN STOOTquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
We missen nog een golaso van de Strootstoot![]()
Er komt nog zeker een doelpunt bij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het maar karig, 2-0 tegen Estland. Ik ben bang dat dit Oranje het niet ver schopt volgend jaar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ditquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
We missen nog een golaso van de StrootstootWhat can change the nature of a man?![]()
Wat lul jij nou? Die wedstrijden zijn alleen nog een formaliteit, die cup is allang binnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het maar karig, 2-0 tegen Estland. Ik ben bang dat dit Oranje het niet ver schopt volgend jaar.![]()
![]()
Want dat meet je aan één slechte wedstrijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
Hee, het is Bennie Jolink van Normaal. Volgens mij betekent dat, dat we gaan høken!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
NEDERLAND VOETBALLAND WIJ HOUDEN VAN ORANJE![]()
Ah, een kennerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
Bless
3FM?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN HILVERSUM!![]()
Ik meet helemaal niks. Ik zeg alleen dat ik bang ben dat dit Oranje het niet ver schopt volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Want dat meet je aan één slechte wedstrijd![]()
Vermeer de Beer.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Kan jij mijn toto invullen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
MET LOUIS VAN GAAL ALS KAPITEINquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het maar karig, 2-0 tegen Estland. Ik ben bang dat dit Oranje het niet ver schopt volgend jaar.
MALEN WE DE TEGENSTANDERS TOT VISSENVOER KLEIN![]()
EN HIJ GAAT EROVERAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Van Persie richting de A10Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
TENZIJ ALLE CHIPS OP ZIJNquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MET LOUIS VAN GAAL ALS KAPITEIN
MALEN WE DE TEGENSTANDERS TOT VISSENVOER KLEIN![]()
RUBEN SCHAAKT IEDEREEN VAN DE MATquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MET LOUIS VAN GAAL ALS KAPITEIN
MALEN WE DE TEGENSTANDERS TOT VISSENVOER KLEIN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: