frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.oquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Juist niet, met goeie zangers gaan al die bandjes met sprongen vooruit en zijn ze opeens goed aan te horen.
heb je hersenziekte ofzo? benje niet goed wijs?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertje zou de oudjaarsconference moeten doen
Je moeder ook.. en daarna pis ik in haar bekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
Roderick moet eens een flinke beuk op z'n muil krijgen.
Ja dat wel. Lekker enthousiast enzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval een stuk beter dan Bodard
ik vanavond niet.. ik ga naar Ray en Anita vanavondquote:
wat ben jij vrolijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Je moeder ook.. en daarna pis ik in haar bek
Geen fan van Pietertje? Jij wil Pietertje efkes wisselen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je hersenziekte ofzo? benje niet goed wijs?
hoe kan je deze pauper kneus zendtijd geven?
Ik denk datik er zelfs voor zou betalen om dat te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.o
Theo deed een aardige poging.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
Roderick moet eens een flinke beuk op z'n muil krijgen.
Ik hoorde dat die moeder van Tem daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vanavond niet.. ik ga naar Ray en Anita vanavondzin om mee te gaan?
nieuw programma promoten.. bloed, zweet & tranenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben pas 10 minuten geleden ingeschakeld, wat doen Joling en Ciske de Rat daar in de studio ?
Daar heeft ze niets op tegen. Alleen gaat het richten met je kleine piemeltje niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.o
Nieuwe talentenshow promotenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben pas 10 minuten geleden ingeschakeld, wat doen Joling en Ciske de Rat daar in de studio ?
verbannen van de aarkost ouwe..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen fan van Pietertje? Jij wil Pietertje efkes wisselen?
Nope, veel kritiek vanuit de mensen die er geweest zijn. Mag toch wel aannemen dat hij dit ook even zegt.quote:
Nieuw? Talentenshows zijn behoorlijk achterhaald al hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik het eerder had geweten had ik het zo gedaan man.
Patatje metal doet het omgekeerde geloof ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.Dan hebben we 't over metal, maar ach waarom niet, is tenminste wel origineel.
Haha waar spelen ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]afterparty bij mij.. woon op loopafstand;)
Ging nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Ohja 3fm djs mochten ook op snoepreisje daarheenom vervolgens nauwelijks iets uit te zenden.
tivoli :pquote:
Kijk zo mag ik 't horen, dit geeft mij hoop dat mijn show idd 'n succes wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk datik er zelfs voor zou betalen om dat te zien
Echt een verrijking ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
illuminati familiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
Door je standaard-PI weet ik niet of dit nu serieus is of nietquote:
3voor12?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is een meneer met een mening over muziek? Wat is de relevantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |