Kijk zo mag ik 't horen, dit geeft mij hoop dat mijn show idd 'n succes wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk datik er zelfs voor zou betalen om dat te zien
Echt een verrijking ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
illuminati familiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
Door je standaard-PI weet ik niet of dit nu serieus is of nietquote:
3voor12?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is een meneer met een mening over muziek? Wat is de relevantie?
lul niet! ik woon echt wel dichtbijerderquote:
Ik heb ooit 'n deathmetalcover van What A Wonderful World gehoord, dat was best wel gaaf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Patatje metal doet het omgekeerde geloof ik.
Iedereen die kennis van muziek heeft wel ja.quote:
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?quote:
Ik woon in Amsterdam he? Niet echt dichtbij dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lul niet! ik woon echt wel dichtbijerder
Maak je geen zorgen, Speccie vindt het ongetwijfeld razend kut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door je standaard-PI weet ik niet of dit nu serieus is of niet
ben jij nou echt een kneus of hoe zit hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?
Ik ben alleen niet zo representatief voor de nederlandse tv kijker...maar misschien dat ik Karina nog enthousiast kan krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik 't horen, dit geeft mij hoop dat mijn show idd 'n succes wordt.
Ze zijn niet zo vlot meer. na al de jaren..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.Dan hebben we 't over metal, maar ach waarom niet, is tenminste wel origineel.
Atze de Vrieze neem ik op zich nog wel serieus, alleen moet ie niet bij DWDD gaan lullen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is een meneer met een mening over muziek? Wat is de relevantie?
Die heb ik volgens mij nog nooit iets leuk zien vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Speccie vindt het ongetwijfeld razend kut.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb ooit 'n deathmetalcover van What A Wonderful World gehoord, dat was best wel gaaf.
Hij moet eerst nog z'n luier verschonen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?
Dus echt de moeite waard om daar heen te gaan, voor mensen die er kennis van heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kennis van muziek heeft wel ja.
oh.. ik dacht .. hmm.. ok je hoeft iig niet terug naar adam als het moet :pquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam he? Niet echt dichtbij dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |