Ik ga volgende week kijkenquote:
Mee als in zingen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga volgende week kijken, doe je de week erna mee?
Eigenlijk wel ja.quote:
Dat is mijn grootste probleem met die "volkszangers", hun materiaal is gewoon bagger, zowel qua teksten als muziek.quote:
Haha met kijken, jij zit volgende week toch bij de dwdd meet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mee als in zingen?Nou ik heb het accent maar niet de stem.
Tuurlijk. Misschien kan ik nog NET een laatste stukje meepikken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha met kijken, jij zit volgende week toch bij de dwdd meet?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet, ziet er niet uit. Beetje een tribal kabouter.
Het levenslied en carnavalsmuziek zijn de enige twee muzieksoorten waar alcohol niet tegen helpt.quote:
wil je het weten voor de toekomst als je ook eens een slapende vrouw tegenkomt?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wil je het weten voor de toekomst als je ook eens een slapende vrouw tegenkomt?
ik vind het zonde, want ze kunnen er echt iets goeds van makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste probleem met die "volkszangers", hun materiaal is gewoon bagger, zowel qua teksten als muziek.
Tuurlijk als ik op tijd ben nog een kwartiertje meepikken misschien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie volgende week naar weer een talent bij SBS6
Is regen natquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie volgende week naar weer een talent bij SBS6
zijn haren zijn goorderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Gore baard, die Timo.
Vieze slierten ook.
Is wel weer tijd voor een nieuw seizoen Buzzcocksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
Een slap aftreksel van nevermind the buzzcocks.
ditquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Die zanger staat zo strak als maar kan.
ik dacht ook al iets te zien aan hemquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
ja dacht ik ook al, zo'n enge blik in zijn ogen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat ze hun instrumenten niet beheersen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef Rickazio het volgende:
waarom moeten zoveel bandjes zo lijp doen?
Nee ik nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk als ik op tijd ben nog een kwartiertje meepikken misschien.
daar heeft het alle schijn van inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze hun instrumenten niet beheersen.
ja, laten we rock muziek nog verder verziekenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n idee: ik ga 'n programma maken waar ik die volkszangertokkies rockmuziek laat zingen, volgens mij wordt dat wel 'n succes.
Die bejaarden vond je best leuk anders.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, laten we rock muziek nog verder verzieken
Oh ik zou kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n idee: ik ga 'n programma maken waar ik die volkszangertokkies rockmuziek laat zingen, volgens mij wordt dat wel 'n succes.
GEEN VI?!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Pietertje.
En dan VI kutinterland
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Pietertje.
En dan VI kutinterland
Zijn ze dat niet altijd?quote:
habemus commentatorquote:
In elk geval een stuk beter dan Bodardquote:
Dat wel, die kan ik echt niet uitstaatn. Engerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval een stuk beter dan Bodard
Juist niet, met goeie zangers gaan al die bandjes met sprongen vooruit en zijn ze opeens goed aan te horen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, laten we rock muziek nog verder verzieken
misschien heeft hij de grap wel in zijn repertoire, dan die nu verpestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Pietertje had deze grap kunnen maken.
Pietertje zou de oudjaarsconference moeten doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Pietertje had deze grap kunnen maken.
Iets in mij zegt dat deze man niet helemaal kies is.. net iets te...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, die kan ik echt niet uitstaatn. Engerd.
Alsof ie zo uit the exorcist komtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, die kan ik echt niet uitstaatn. Engerd.
frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.oquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Juist niet, met goeie zangers gaan al die bandjes met sprongen vooruit en zijn ze opeens goed aan te horen.
heb je hersenziekte ofzo? benje niet goed wijs?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pietertje zou de oudjaarsconference moeten doen
Je moeder ook.. en daarna pis ik in haar bekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
Roderick moet eens een flinke beuk op z'n muil krijgen.
Ja dat wel. Lekker enthousiast enzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval een stuk beter dan Bodard
ik vanavond niet.. ik ga naar Ray en Anita vanavondquote:
wat ben jij vrolijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Je moeder ook.. en daarna pis ik in haar bek
Geen fan van Pietertje? Jij wil Pietertje efkes wisselen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je hersenziekte ofzo? benje niet goed wijs?
hoe kan je deze pauper kneus zendtijd geven?
Ik denk datik er zelfs voor zou betalen om dat te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.o
Theo deed een aardige poging.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
Roderick moet eens een flinke beuk op z'n muil krijgen.
Ik hoorde dat die moeder van Tem daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vanavond niet.. ik ga naar Ray en Anita vanavondzin om mee te gaan?
nieuw programma promoten.. bloed, zweet & tranenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben pas 10 minuten geleden ingeschakeld, wat doen Joling en Ciske de Rat daar in de studio ?
Daar heeft ze niets op tegen. Alleen gaat het richten met je kleine piemeltje niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
frans bauer die slayer zingt? zie jij het al voor je? O.o
Nieuwe talentenshow promotenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben pas 10 minuten geleden ingeschakeld, wat doen Joling en Ciske de Rat daar in de studio ?
verbannen van de aarkost ouwe..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen fan van Pietertje? Jij wil Pietertje efkes wisselen?
Nope, veel kritiek vanuit de mensen die er geweest zijn. Mag toch wel aannemen dat hij dit ook even zegt.quote:
Nieuw? Talentenshows zijn behoorlijk achterhaald al hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik het eerder had geweten had ik het zo gedaan man.
Patatje metal doet het omgekeerde geloof ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.Dan hebben we 't over metal, maar ach waarom niet, is tenminste wel origineel.
Haha waar spelen ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]afterparty bij mij.. woon op loopafstand;)
Ging nergens over inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
Ohja 3fm djs mochten ook op snoepreisje daarheenom vervolgens nauwelijks iets uit te zenden.
tivoli :pquote:
Kijk zo mag ik 't horen, dit geeft mij hoop dat mijn show idd 'n succes wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk datik er zelfs voor zou betalen om dat te zien
Echt een verrijking ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
illuminati familiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef alors het volgende:
SOLANGE![]()
Jammer dat het nu pas ontdekt wordt hier.
Door je standaard-PI weet ik niet of dit nu serieus is of nietquote:
3voor12?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is een meneer met een mening over muziek? Wat is de relevantie?
lul niet! ik woon echt wel dichtbijerderquote:
Ik heb ooit 'n deathmetalcover van What A Wonderful World gehoord, dat was best wel gaaf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Patatje metal doet het omgekeerde geloof ik.
Iedereen die kennis van muziek heeft wel ja.quote:
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?quote:
Ik woon in Amsterdam he? Niet echt dichtbij dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lul niet! ik woon echt wel dichtbijerder
Maak je geen zorgen, Speccie vindt het ongetwijfeld razend kut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door je standaard-PI weet ik niet of dit nu serieus is of niet
ben jij nou echt een kneus of hoe zit hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?
Ik ben alleen niet zo representatief voor de nederlandse tv kijker...maar misschien dat ik Karina nog enthousiast kan krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik 't horen, dit geeft mij hoop dat mijn show idd 'n succes wordt.
Ze zijn niet zo vlot meer. na al de jaren..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Slayer is toch geen rockmuziek.Dan hebben we 't over metal, maar ach waarom niet, is tenminste wel origineel.
Atze de Vrieze neem ik op zich nog wel serieus, alleen moet ie niet bij DWDD gaan lullen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is een meneer met een mening over muziek? Wat is de relevantie?
Die heb ik volgens mij nog nooit iets leuk zien vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Speccie vindt het ongetwijfeld razend kut.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb ooit 'n deathmetalcover van What A Wonderful World gehoord, dat was best wel gaaf.
Hij moet eerst nog z'n luier verschonen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom ga daar zo laat heen? vind je het leuk om achteraan te staan bij concerten?
Dus echt de moeite waard om daar heen te gaan, voor mensen die er kennis van heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kennis van muziek heeft wel ja.
oh.. ik dacht .. hmm.. ok je hoeft iig niet terug naar adam als het moet :pquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam he? Niet echt dichtbij dus.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus echt de moeite waard om daar heen te gaan, voor mensen die er kennis van heeft
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oh.. ik dacht .. hmm.. ok je hoeft iig niet terug naar adam als het moet :p
Dat hij nog een chauffeur nodig heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef Kroelo het volgende:
wat zou Theo hiervan vinden vraag ik me dan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |