Ja, daarom..quote:
Toch vind ik het woord 'recycleren' dat de Belgen gebruiken een prachtig woord.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Recycling is een hot item, compliment!
+1 voor Pino112!quote:
Jammer... Wie is de vervanger?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Ekdom bij P&W hij gaat daar praten over the Beatles
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.quote:
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Oh, ook jammer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Hebben ze daar last van muizen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...
Geweldigquote:
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Damn, dat was wel een vette plaat van Macklemore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel oud, als je youtube mag geloven. Geupload op 16 augustus 2011![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Later mint!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Ja maar dat is,zeker met `t internet van tegenwoordig, wel errug lang er tussen. Maakt niet, beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.
Dat was een jaartje of 6 geleden wel anders. Ik heb net even wat oude topics teruggelezen uit het jaar 2007.quote:
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Zijn vast meerdere redenen voor te bedenken..
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.
Hopelijk nooit weer!quote:
Oa ja. En een aantal 'stamgasten' zijn er nu ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.
Daarom maar geswitched naar Annie Macquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oa ja. En een aantal 'stamgasten' zijn er nu ook niet.
Hier nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Enniewee, tijd voor een klein pintje.
Hij doet het beter eigenlijk. Alleen Tjibbe hoort bij EW, al mag Pietertje wel afwisselen met Tjibbe.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij hier even melden hoorde ik.
SPOILER: SandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yooooooooooquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij hier even melden hoorde ik.
VBLquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens werd mijn humor niet gewaardeerd in VBL
Ik weet het. Neem het niet serieusquote:
Ach, hetzelfde als alle standaard grapjes en dingen in EW en op 3FM toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, die grap met die geit is leuk. Maar niet als elke DJ dit gaat doen in elk willekeurig programma.
hij is sowieso niet leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, die grap met die geit is leuk. Maar niet als elke DJ dit gaat doen in elk willekeurig programma.
Ik begon koffie tegen mijn computer gooien toen ik een paar keer geen geiten hoorde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Met het verschil dat elke DJ zijn eigen gimmick heeft en niet zoals dit gewoon de hele dag door wordt gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat elke DJ de Martin Gaus jingles gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde als alle standaard grapjes en dingen in EW en op 3FM toch?
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Met het verschil dat elke DJ zijn eigen gimmick heeft en niet zoals dit gewoon de hele dag door wordt gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat elke DJ de Martin Gaus jingles gaat gebruiken.
ja echt heyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.
Ja dat gedeelde beeldjingle-dinges moeten ze maar eens uit het raam gooien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.
Veenstra begon er toch mee? Toen hij een filmpje van geiten liet zien in Metmichiel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef appelboer24 het volgende:
weet iemand hoe de originele track van jan-paul heet? Als ze bellen met de bewaking voordat ze iets uit het raam gooien. Jannepaul enzo jeweetwel
maar kijk eerst nog ff 'voetbal'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor de king of the radio!! Rob Stenders!!!
GOLLLLLLLLLLLLLL KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord is best slecht, maar 1-0 tegen estland
Carolien van WIDM? Of Shary-An.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
heeft ik nog wat gemist vanavond?
en ik zag een lekker wijf net bij Stenders in de studio.
Carolien is leuk om te zien. en 1 van die liedjes van Shary An vind ik wel ok...weet alleen niet welke...quote:
ik neem een Shandyquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Carolien is leuk om te zien. en 1 van die liedjes van Shary An vind ik wel ok...weet alleen niet welke...
heeft ongetwijfeld haar op den poes.quote:
die kans is vrij groot, maar dat kan ze natuurlijk wegscheren/waxen/harsenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft ongetwijfeld haar op den poes.
alleen doet ze dat niet denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kans is vrij groot, maar dat kan ze natuurlijk wegscheren/waxen/harsen
dat is voor jou een vraag en voor mij....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen doet ze dat niet denk ik.
dus zit er een hele bos, lekker puur natuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks Stevie Ann!![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
klopt, ik zat in de biosquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef ddx het volgende:
Weglaseren he, duidelijk niet geluisterd naar ekstra weekend
de tyfus, net mn oudste zus, maar dan met blauwe ogenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij....Ohja, Stevie Ann was het. Dacht Shary-An.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks Stevie Ann!![]()
![]()
Definieer 'dit'.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
de tyfus, net mn oudste zus, maar dan met blauwe ogen
wie is dit btw?
hahaha, aardig verschilquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, Stevie Ann was het. Dacht Shary-An.
ja, Jan akkerman ookquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 08-03-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 15-03-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 22-03-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
goeie stem heeft Stevie Ann![]()
That's because I'm broken minded![]()
Plage![]()
![]()
![]()
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.![]()
Stenders onder Stroom olé olé!And if you think that I've been loosing my way
Ik ken de helft nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef DerMeister het volgende:
http://giel.vara.nl/zeeland
En laat 'Groede' winnen![]()
![]()
Ja op zich wel prima. Beetje koud buiten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jaa ik mag niet klagen.
En met u?
Heb je het te druk om op FOK! te zijn de laatste tijd?![]()
Neuh, valt mee vergeet fok vaak. Hoorde net Stenders in de auto, toen moest ik denken aan dit forum.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja op zich wel prima. Beetje koud buiten.
Heb je het te druk om op FOK! te zijn de laatste tijd?![]()
Ah okequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Neuh, valt mee vergeet fok vaak. Hoorde net Stenders in de auto, toen moest ik denken aan dit forum.![]()
![]()
Sodemieter zeg, jullie zijn ook niet opgeschoten vanavond...Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Sodemieter zeg, jullie zijn ook niet opgeschoten vanavond...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oa ja. En een aantal 'stamgasten' zijn er nu ook niet.![]()
True. Want (gemeente) Sluis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef DerMeister het volgende:
http://giel.vara.nl/zeeland
En laat 'Groede' winnenVanaf 01.00 Giel en Gerard?
![]()
Een unieke ervaring imo dat Stenders de stroomschokjes zelf mocht beleven. Prachtige radio wederomquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:14 schreef Qunix het volgende:
Presenteren met hindernissen.
Leuk nieuw item van Stenders. Mag iedere week wel komen![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar ben ik er één van, vind jij?.
Hoe was de verjaardag? Leuk in kringetje gezeten?![]()
Mag dat wel van 3FM, een uur lang dezelfde artiest?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:30 schreef ddx het volgende:
Benieuwd wanneer we het uurtje Stevie Ann gaan horen, zou hij dat op een vrijdagmiddag gaan doen ?![]()
![]()
Wat lief!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
Hoe was de verjaardag? Leuk in kringetje gezeten?
Na jaren aanmodderen in het leven heb ik nu het idee thuisgekomen te zijn![]()
![]()
Was gezellig, kring viel mee
Tante minthy!! O+
Twee uur Queen mag ook, dusja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Mag dat wel van 3FM, een uur lang dezelfde artiest?![]()
ja, sorry, moest naar de biosquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Sodemieter zeg, jullie zijn ook niet opgeschoten vanavond...
of 2 uur Toppertje...quote:And if you think that I've been loosing my way
Mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!
Na jaren aanmodderen in het leven heb ik nu het idee thuisgekomen te zijn![]()
![]()
Was gezellig, kring viel mee![]()
![]()
ah, de nieuwe macklemore. ben benieuwd...And if you think that I've been loosing my way
nirvana - come as you are
welke Fok!ster is een avondje uit?
Ik niet... Dat beestje ken ik ergens in de verte qua naam en bovendien ben ik blond en is m'n kont dikker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast ben ik kapot en moet ik niet aan eten denken.
Zijn er nog meer dames aanwezig?Tante minthy!! O+
mijn grote voorbeeldquote:
Pikachuquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik zou er bijna een nieuwe UI van maken...quote:And if you think that I've been loosing my way
Wolfje had een wilde avond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
Wolfje had een wilde avond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock je zou die foto wissen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
was een kort 3fmavondje. welterusten allemaal
![]()
Take dit weather maar lekker mee naar ergens ver weg ja
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Mogguh
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hallon.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
goedemorgen. ga zo even lekker afwassen met de josties van 3fm op de achtergrond!
timur![]()
ramon![]()
Open Radio![]()
![]()
je zag Timur echt kijken van......ja, en?quote:![]()
Hey Rock. Deel jij mijn mening? Of niet? TV / [USA] The Following #1lekker faxen heel de dag echt genot![]()
de nieuwe milkbar! leuk bandje
deel ik wel ja. een paar weken geleden keek ik meteen wanneer de nieuwe aflevering uit was, nu duurde dat een paar dagen. maar wie weet komt er een spetterende finalequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hey Rock. Deel jij mijn mening? Of niet? TV / [USA] The Following #1
Meatloaf![]()
zodadelijk een gayflirt!And if you think that I've been loosing my way
Whoeiiiiiquote:
Ik ben ff dance smash hits 2013 deel 1 aan het downloaden voor zo in de otoooo whiehoeeelekker faxen heel de dag echt genot![]()
KETTER!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Whoeiiiii
Ik ben ff dance smash hits 2013 deel 1 aan het downloaden voor zo in de otoooo whiehoeeeAnd if you think that I've been loosing my way
zo, ff voor de 3fmawards gestemd. weet niet meer exact wat maar ig GbttZ, Ms Montreal en Edje Struijlaart!And if you think that I've been loosing my way
Waar ik Caro of Kane kon stemmen heb ik dat gestemdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff voor de 3fmawards gestemd. weet niet meer exact wat maar ig GbttZ, Ms Montreal en Edje Struijlaart!
hihi, die homo aan de telefoon zei "trekjes"
Barbra Strooizout![]()
zal ik er nog 1 laten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
Wat een weekend wind, wat een weekend wind!11And if you think that I've been loosing my way
When you were young, echt 1 van de beste nummers deze eeuw
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Timur op t balkon![]()
Hurts
wat een appelsapje weer![]()
midjequote:
haha, Filemon en zo'n inbreker zijn bij Rámon gaan inbreken![]()
Taylor Swift![]()
Hmm.. meestal als je iets luistert is het opgenomen..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga je het nu voor me opnemen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. meestal als je iets luistert is het opgenomen..Tante minthy!! O+
Behalve als het live is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. meestal als je iets luistert is het opgenomen..![]()
Dan is het toch alsnog een opname?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo ik ben ook weer terug uit onze hoofdstad
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Nog geneukt dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben ook weer terug uit onze hoofdstad![]()
Neen, was ook niet de "insteek" van de avondquote:
Was gewoon een avondje gezelligheid met oud collega's
Ben wel keihard gecockblocked door een vriendin van een van m'n oude collega's
Tof gehad?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou je vannacht nog een bericht sturen, maar viel in slaap
Tante minthy!! O+
Haha je hebt de foto's gezien en dat zijn eigenlijk de enige toonbare foto'squote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gehad?![]()
Ik wou je vannacht nog een bericht sturen, maar viel in slaap
Ik heb er eentje langs zien komen en die viel me tegenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha je hebt de foto's gezien en dat zijn eigenlijk de enige toonbare foto's
Tante minthy!! O+
Er staan er drie op facebook, en hoezo viel tegenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje langs zien komen en die viel me tegen
*gaat nog eens spieken*quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er staan er drie op facebook, en hoezo viel tegenTante minthy!! O+
Ah okequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neen, was ook niet de "insteek" van de avond
Was gewoon een avondje gezelligheid met oud collega's
Ben wel keihard gecockblocked door een vriendin van een van m'n oude collega's![]()
![]()
quote:![]()
DAT ASS!
Is ook een filmpje van
Ik zie alleen maar een foto waarin SC is getagdquote:![]()
SC, you blocked me on Facebook
Tante minthy!! O+
Ik ben in 3 foto's in ieder geval ook in de tekst getagd, dus die moet je gewoon zienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een foto waarin SC is getagd![]()
SC, you blocked me on Facebook
Nou, niet dus!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in 3 foto's in ieder geval ook in de tekst getagd, dus die moet je gewoon zien
Maar goed, ik weet nu waar ik sta, ik ga een avondje krassen![]()
GrgrTante minthy!! O+
Raarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, niet dus!
Grgr
Heb ff gekeken, we zijn gewoon vriendjes die alles mogen zien
Tjek gewoon je DMquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, niet dus!
Grgr![]()
![]()
Dat klinkt een stuk geiler dan dat het isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Raar
Heb ff gekeken, we zijn gewoon vriendjes die alles mogen zien
Tante minthy!! O+
Dat ligt niet aan mij hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk geiler dan dat het is
Het ligt altijd aan mij, op Facebook ben ik gewoon niet zo hitsigquote:
Tante minthy!! O+
Lekken deed hij niet. Nu niet tenminste, ik weet dat hij dat minstens driemaal daags doetquote:
Tante minthy!! O+
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekken deed hij niet. Nu niet tenminste, ik weet dat hij dat minstens driemaal daags doet![]()
![]()
Zou ik SC weggejaagd hebben met die opmerking?quote:Tante minthy!! O+
Oh hai.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd, story of my life![]()
![]()
mijn mokum!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekken deed hij niet. Nu niet tenminste, ik weet dat hij dat minstens driemaal daags doet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
huillieeequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd, story of my life
Ditch your bitch firstquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil je best neuken, maar je woont zo walgelijk ver weg![]()
Daarnaast ben ik niet degene die zo ver weg woont, maar jij.Tante minthy!! O+
JA! waar is iedereen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aan de koffie, naar Lachen om homevideo's kijken.quote:
Het mag duidelijk zijn dat ik me verveel
Tante minthy!! O+
Dramatische dieptepunt van de avond alweer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Aan de koffie, naar Lachen om homevideo's kijken.
Het mag duidelijk zijn dat ik me verveel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De avond is nog niet voorbij helaasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dramatische dieptepunt van de avond alweer.
Tante minthy!! O+
Mijn signature is toch het bestequote:
1 voor einde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Einde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: