Ja, daarom..quote:
Toch vind ik het woord 'recycleren' dat de Belgen gebruiken een prachtig woord.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Recycling is een hot item, compliment!
+1 voor Pino112!quote:
Jammer... Wie is de vervanger?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Ekdom bij P&W hij gaat daar praten over the Beatles
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.quote:
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Oh, ook jammer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Hebben ze daar last van muizen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...
Geweldigquote:
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Damn, dat was wel een vette plaat van Macklemore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel oud, als je youtube mag geloven. Geupload op 16 augustus 2011![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Later mint!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Ja maar dat is,zeker met `t internet van tegenwoordig, wel errug lang er tussen. Maakt niet, beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.
Dat was een jaartje of 6 geleden wel anders. Ik heb net even wat oude topics teruggelezen uit het jaar 2007.quote:
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Zijn vast meerdere redenen voor te bedenken..
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.
Hopelijk nooit weer!quote:
Oa ja. En een aantal 'stamgasten' zijn er nu ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.
Daarom maar geswitched naar Annie Macquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oa ja. En een aantal 'stamgasten' zijn er nu ook niet.
Hier nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Enniewee, tijd voor een klein pintje.
Hij doet het beter eigenlijk. Alleen Tjibbe hoort bij EW, al mag Pietertje wel afwisselen met Tjibbe.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij hier even melden hoorde ik.
SPOILER: SandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yooooooooooquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij hier even melden hoorde ik.
VBLquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens werd mijn humor niet gewaardeerd in VBL
Ik weet het. Neem het niet serieusquote:
Ach, hetzelfde als alle standaard grapjes en dingen in EW en op 3FM toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, die grap met die geit is leuk. Maar niet als elke DJ dit gaat doen in elk willekeurig programma.
hij is sowieso niet leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja, die grap met die geit is leuk. Maar niet als elke DJ dit gaat doen in elk willekeurig programma.
Ik begon koffie tegen mijn computer gooien toen ik een paar keer geen geiten hoorde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Met het verschil dat elke DJ zijn eigen gimmick heeft en niet zoals dit gewoon de hele dag door wordt gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat elke DJ de Martin Gaus jingles gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde als alle standaard grapjes en dingen in EW en op 3FM toch?
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Met het verschil dat elke DJ zijn eigen gimmick heeft en niet zoals dit gewoon de hele dag door wordt gedaan. Je moet er toch niet aan denken dat elke DJ de Martin Gaus jingles gaat gebruiken.
ja echt heyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.
Ja dat gedeelde beeldjingle-dinges moeten ze maar eens uit het raam gooien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk! hoor je ook de halve dag.
Veenstra begon er toch mee? Toen hij een filmpje van geiten liet zien in Metmichiel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef appelboer24 het volgende:
weet iemand hoe de originele track van jan-paul heet? Als ze bellen met de bewaking voordat ze iets uit het raam gooien. Jannepaul enzo jeweetwel
maar kijk eerst nog ff 'voetbal'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor de king of the radio!! Rob Stenders!!!
GOLLLLLLLLLLLLLL KOEKOEKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord is best slecht, maar 1-0 tegen estland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |