Ja, daarom..quote:
Toch vind ik het woord 'recycleren' dat de Belgen gebruiken een prachtig woord.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Recycling is een hot item, compliment!
+1 voor Pino112!quote:
Jammer... Wie is de vervanger?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Ekdom bij P&W hij gaat daar praten over the Beatles
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.quote:
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Oh, ook jammer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ekdom doet wel gewoon ekstra weekend. Michiel is er niet. Hij wordt vervangen door Domien.
Hebben ze daar last van muizen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, Michiel zit in een bepaald park ergens in het buitenland...
Geweldigquote:
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Damn, dat was wel een vette plaat van Macklemore![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel oud, als je youtube mag geloven. Geupload op 16 augustus 2011![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Later mint!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
Op naar een verjaardag, tot later vanavond.
Veel plezier
Ja maar dat is,zeker met `t internet van tegenwoordig, wel errug lang er tussen. Maakt niet, beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar nu pas uitgebracht in NL, zulke geintjes halen platenmaatschappijen vaker uit. Met 'Same Love' heeft 'ie bijvoorbeeld al op 1 gestaan in Australië, en dat zou hier best de volgende single kunnen gaan worden.
Dat was een jaartje of 6 geleden wel anders. Ik heb net even wat oude topics teruggelezen uit het jaar 2007.quote:
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Zijn vast meerdere redenen voor te bedenken..
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grootste reden is denk ik de weinige vernieuwing in EW. Ik heb echt een paar jaar fanatiek geluisterd maar luister nu nog maar zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |